Jeg velger å ha mer tiltro til deg enn dette , nå mistenker jeg deg for å spille litt dum, men arrester meg om jeg tar feil.JohnnyTh skrev:Jeg trodde det var gjort endringer på den, er det kun motoren som er endret?Bringisen skrev:Vær så snill.....ikke si at heller ikke du forstår at en 2006 modeller av R1200GS har samme fysikken som en 2014 modell R1200GSJohnnyTh skrev:At Bringisen ikke har merket dette på sin nye 1200GS er sikkert ikke så rart. :-)
Med fare for å irritere så drar jeg frem litt erfaring med bil. Jeg har en 2000 mod A6 avant. Kjøpte i summer en 2006 mod A6 avant. Ikke alt som er bedre på den nye. Feksempel så er det mer veistøy i den nye. Det var litt overraskende. Ikke alltid ting blir bedre om det er nyere.
Geometri og fysikk min venn, det er ikke nevneverdig endret. Kun millimeter og grader, sete og kåper. Jeg tror derfor ikke at 2014 modellen verken er mer eller mindre utsatt for sidevind.
Alle de andre forandringer/forbedringer på 2014 modellen kontra 2006 modellen regner jeg med du har satt deg inn i hvis du ønsker å være med i en diskusjon rundt disse syklene, ellers er det på grensen til å være umulig å diskutere det med deg

Ellers så blir jeg ikke irritert av å høre om gamle biler, kjekt det også selv om dette er et MCforum

Dessuten forstår jeg ikke helt dette med at noen tror at en 2014 BMW R1200GSW er et tilbakeskritt i forholdt til 2006 modellen

Men jeg mistenker jo selvfølgelig at dette er et forsøk på å irritere siden jeg velger å tro at kunnskapen blant oss her inne er større angående spørsmålene mine over.
OBS! Nå ser jeg at jeg var nedlatende og belærende igjen........tilgi meg for at jeg har syndet :[-o<