Audi Mannen skrev: 11 jul 2021, 20:02
Tok sin tid før jeg kom meg av gårde fra Trondheim i går grunnet en relativt grundig innføring i alle funksjoner på sykkelen som tok sin tid. Fikk en fin og rolig tur med lett innkjøring av dekk, bremser etc. mens regnet stort sett lå 10 min bak meg hele turen helt til jeg møtte kjellv rett før jeg var hjemme.
300km unnagjort av de 1000 første før man kan "åpne" litt på bensin krana, men du verden for en maskin. Fikk kjent litt på hva mc media har snakket om når det gjelden denne motoren og sykkelen. Adaptiv cruise control er kommet for å bli også på mc, utrolig behagelig på rene transport strekker. For ikke å snakke om blindsone varsling, det er et fantastisk tillegg som helt sikkert kommer til å berge noen fra å bli påkjørt ved feltskifte.
20210710_151252_resized.jpg
Gratulerer med en syk sykkel.
Ducati er jo uten diskusjon det merket som topper når det gjelder elektronikk på sykler.
Og GS ligger langt bak og er direkte gammeldags når det gjelder den biten.
Multistrada er jo også ett lokomotiv på skinner på veien.
Til og med lillebroren som jeg har, svinger nesten av seg selv, er så dønn stødig og stabil i svinger, så lett og smidig at jeg ikke har opplevd lignende kjøreglede på noen andre sykler.