Hvordan går det med filmene fra PreHøstTuren forresten?

Voodoodoo skrev:Da var gaffelbein demontert og sendt til service. Blir nye fjærer tilpasset vekt.![]()
Bestillte også ny Wilbers bakdemper med hydr. forspenning og høydejustering.
Oppdaget at bremseklossene var nesten helt på stålet etter 15'km dvs. den ene var helt utslitt, de tre andre var det noen få mil igjen av.
Var såpass drittlei de hersens tokico 6stempla caliperne(hadde samme på ZX9'n) at jeg handla meg noen brukte Brembo calipere fra Duc 999 samt adaptere.
Har fra før av liggende nye stålspundne bremseslanger som skulle på i vinter så sakene måtte uansett demonteres. hele herligheten kom på 2500 kr med nye ebc klosser.
Må også skifte kjølevæske på Haya'n samt finne ut hvorfor varmehåndtaka er så ustabile(tipper defekt bryter) lurer på å koble de via rele slik at det ikke blir så høy spenning gjennom bryter'n.
Utover det har jeg en VFR hengende i garasjen som skal få nye kinakåper og overhalte gaffelbein samt bakdemper. Har allerede bytta eksos på'n.
Ja og så står det en ZX12 05 mod der som har et speedo som ikke virker som det skal samt at det er montert noe de kaller superbikelenker på den, dvs crosstyre. Detta skal av og orginalt skal på.
I tillegg skal Honda'n og ZX'n få varmehåndtak og 12v uttak samt en gjennomgang av div.
Fikk plutselig litt inspirasjon nå som snøen kom
Har du tenkt å slippe toppkofferten løs på Autobahn også.ZZR-Erling skrev:310 med 3 kufferter da?