[video]https://www.youtube.com/watch?v=WDwRUkjSPZU[/video]
LordShaft skrev:hahaha....dæven, dette var nesten flaut![]()
takk takk
LordShaft skrev:hahaha....dæven, dette var nesten flaut![]()
takk takk
Aner ikke, men hos meg står det samme batteriet i nå som da den var ny og den har gått ned kun en strek 8av tre). Dog har jeg ikke brukt den VELDIG mye. Folk rundt om på nettet sier den har en batterikapasitet på opptil 10 timer.LordShaft skrev:Bjerknez.... hvor lang batterikapasitet har du på zoom h1 ? Ser fra bilder på nettet at denne tar vanlige AA batterier om jeg ikke tar helt feil. Har du noen formening om hvor lenge batteriet varer?
Ja som jeg jeg tippet..... liker veldig godt at slike "apparat" kan bruke vanlige batterier og ikke egne "super" batteri, som er skammelig lav mAh på.Bjerknez skrev:Aner ikke, men hos meg står det samme batteriet i nå som da den var ny og den har gått ned kun en strek 8av tre). Dog har jeg ikke brukt den VELDIG mye. Folk rundt om på nettet sier den har en batterikapasitet på opptil 10 timer.LordShaft skrev:Bjerknez.... hvor lang batterikapasitet har du på zoom h1 ? Ser fra bilder på nettet at denne tar vanlige AA batterier om jeg ikke tar helt feil. Har du noen formening om hvor lenge batteriet varer?
Den bruker kun 1stk. AA-batteri så har du med deg en pakke så har du i massevis, uansett hvilken tur du drar på.
Du kan jo gjøre som jeg har gjort og bare bruke et bilde av sykkelen din, for så og legge til bakgrunnslyd fra enten din sykkel elelr andres. Du finner også en drøss av motorsykkel lyder på nettet. Resten med tanke på tekst gjør du i Premiere pro eller det videoredigeringsprigrammet du bruker.LordShaft skrev:Ja som jeg jeg tippet..... liker veldig godt at slike "apparat" kan bruke vanlige batterier og ikke egne "super" batteri, som er skammelig lav mAh på.Bjerknez skrev:Aner ikke, men hos meg står det samme batteriet i nå som da den var ny og den har gått ned kun en strek 8av tre). Dog har jeg ikke brukt den VELDIG mye. Folk rundt om på nettet sier den har en batterikapasitet på opptil 10 timer.LordShaft skrev:Bjerknez.... hvor lang batterikapasitet har du på zoom h1 ? Ser fra bilder på nettet at denne tar vanlige AA batterier om jeg ikke tar helt feil. Har du noen formening om hvor lenge batteriet varer?
Den bruker kun 1stk. AA-batteri så har du med deg en pakke så har du i massevis, uansett hvilken tur du drar på.
En pakke med AA batteri fra Ikea og du kan ta opp lyd i dagevis![]()
Tenkte jeg skulle bruke litt av romjulen til å lære meg litt mere i keynote... Lyst å lage meg en egen logo "oppstart" til filmene mine. Også kanskje som et vannmerke i hjørnet av selve filmen.
Tar litt tid, men hva har en ikke å kaste vekk tiden sin på når ps4 må hvile seg og det er vinter