Nei nei nei..skal man ha BMW, skal man ha en R4! K1300S feks.JohnnyTh skrev:Jeg har en 88 modell Suzuki og har prøvd en bmw gs 87 mod. Kan ikke si jeg følte kvalitetsfølelsen var så mye større på Bmw'en.MaxTron skrev:Det hele er vel ganske enkelt..?
Vil du ha noe som bare virker så kjøper du japansk, vil du ha noe som virker som oftest, men som "føles" som kvalitet og som kanskje gir mere status så kjøper du europeisk.
Er du "gubbe" som vil ha "fornuftsalibi" kjøper du BMW GS
Er du "gubbe" og vil være "kul" og følge moten kjøper du HD
Sånn, der er fasiten.![]()
Nytt emne takk
Nå har jeg kjørt lite nye bmw'er men hvis forskjellen er like stor på en kawasaki og bmw som en audi og toyota så må jeg i bmw imponerer. Nesten så jeg må vurdere en sykkel der motorn stikker ut på begge side.
Japansk kvalitet er best
Re: Japansk kvalitet er best
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Storkjæfta? Æ har jo anstrengt mæ tel det ytterste for å ikke fremstå som storkjæfta ... æ har vært meget diplomatisk.Kawasaki skrev:jhn skrev:Nja, den kawaen du sikter til begynner jo å dra på åra, så du skal ikke se bort i fra at det er det motsatte som er tilfelleCarpa skrev:Way
Hann dærre stortjæffta fijnnmarkingen sku bærre ha vesst korr åfftåpikk hann va nu. Jaja,på se sjøll tjeinn mainn ainner
Ang. det andre det snakkes om, så har æ hørt at halvgamle menn ... ehh ... æ mene kawaer kan få problemer med oppstarten ... sjøl har æ ingen sånne erfaringer ... Selvfølgelig
Ja,når du nevner det,så har jeg faktisk lagt merke til at du har vært litt beskjeden i det siste. Begynner du å bli gammel?jhn skrev:Storkjæfta? Æ har jo anstrengt mæ tel det ytterste for å ikke fremstå som storkjæfta ... æ har vært meget diplomatisk.

ikkebike.norwegianforum.net
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Huff ja, æ gjør vksst det
- TomB
- Motorsykkelen din: Versys 650 2015 mod
Nei, her kjøres det ingen bilmotor..............phøøøøZZR-Erling skrev:
Nei nei nei..skal man ha BMW, skal man ha en R4!
Båndrag?
Det holder med 2 sylindre på mc, kan godta 3.
4 rekke motor er kjeeedelig
Bilmotor? Er det det hvis det er under 2,5 liter??
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Bringisen
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Jeg ser at mange igjen påberoper seg å ha fasiten og ha rett , morsomt siden jeg har fasiten hohoho...
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
-
- Motorsykkelen din: ?? Uten mc, men plutselig
Herlig Bringisen.....nå ble jeg nysgjerring på fasiten din.... jeg har jo også en fasit, men tro om vi har samme?
I don`t care about little things.....
-
- Motorsykkelen din: x
Bringisen bekjenner seg for tiden til Sannheten slik den presenteres av De Bayerske Ingeniører, men, latent har han en liten spire langt bak i hjernen for de vibrasjoinsfrie, opphissende Triple-mottorene fra De Britiske Øyer, du vet de med det breiiiie dreiemoment- og effektregisteret og den silkemyke gangen.Welshen skrev:Herlig Bringisen.....nå ble jeg nysgjerring på fasiten din.... jeg har jo også en fasit, men tro om vi har samme?
Av frykt for å bli rokket i troen på Den Evige Bayerske Sannhet, så har han ennå ikke tørt å prøve en av De Brittiske Fristerinner

- ejs
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
ArcticTiger skrev:Bringisen bekjenner seg for tiden til Sannheten slik den presenteres av De Bayerske Ingeniører, men, latent har han en liten spire langt bak i hjernen for de vibrasjoinsfrie, opphissende Triple-mottorene fra De Britiske Øyer, du vet de med det breiiiie dreiemoment- og effektregisteret og den silkemyke gangen.Welshen skrev:Herlig Bringisen.....nå ble jeg nysgjerring på fasiten din.... jeg har jo også en fasit, men tro om vi har samme?
Av frykt for å bli rokket i troen på Den Evige Bayerske Sannhet, så har han ennå ikke tørt å prøve en av De Brittiske Fristerinner
Er vel en grunn til at BMW sluttet å lage 3 sylindrede motorsykler

If it ain't broke, I'll break it.
-
- Motorsykkelen din: x
Du tenker vel på de der 750 ccm "mursteins"-mottorene, vel, var ikke de en Sukksess sier du
? For de som liker de, er de noe av det ypperste som er laget
BMW= Bayerische Meister Werke

- ejs
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
ArcticTiger skrev:Du tenker vel på de der 750 ccm "mursteins"-mottorene, vel, var ikke de en Sukksess sier du? For de som liker de, er de noe av det ypperste som er laget
![]()

Tror de fant ut at motorer skal ha sylindere i partall

If it ain't broke, I'll break it.
Var vel heller at de skulle ha en sykkel i 750-klassen. Så da kutter man bort en av sylindra på K100-motorenejs skrev: Tror de fant ut at motorer skal ha sylindere i partall

Ikke suksess? Joda, superbe saker.
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...
they grow old because they quit playing...
- TomB
- Motorsykkelen din: Versys 650 2015 mod
Tja, spiller ingen rolle, så lenge det er R4 motorJohnnyTh skrev:Bilmotor? Er det det hvis det er under 2,5 liter??

Båndrag?
- Bringisen
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Du tog an duWelshen skrev:Herlig Bringisen.....nå ble jeg nysgjerring på fasiten din.... jeg har jo også en fasit, men tro om vi har samme?

2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.