laikjonnykr skrev:Siden vi er i gang, så har jeg kjøpt en "ButtPlugg" til AT,n min på Biltema også. Og den putter jeg inn i hølet bak på eksosen sånn at ikke den dårlige oljen fra Biltema skal forsvinne ut gjennom eksosrøret.![]()
Bare du som har for tung sykkelLordShaft skrev:Siden vi er inne på alt annet som ikke går på biltema olje, så går det vel an å skrive litt om Depostøtten.
Å si at denne er like bra som andre er en kraftig overdrivelse. Joda, den gjør jobben.... men her er brukt mye tynnere stål, enkle løsninger og du får ikke i nærheten av kvaliteten som på en del andre støtter.
Var jo det jeg sa til deg, den bøyer og vrir seg men sykkelen står når du først har fått den opp.LordShaft skrev:Siden vi er inne på alt annet som ikke går på biltema olje, så går det vel an å skrive litt om Depostøtten.
Å si at denne er like bra som andre er en kraftig overdrivelse. Joda, den gjør jobben.... men her er brukt mye tynnere stål, enkle løsninger og du får ikke i nærheten av kvaliteten som på en del andre støtter.
Om den løfter sykkelen, og holder den der, hva er da problemet? Jeg trenger ikke mer enn det...LordShaft skrev:Siden vi er inne på alt annet som ikke går på biltema olje, så går det vel an å skrive litt om Depostøtten.
HallelujaLordShaft skrev:Ja jeg har meningene deres med i konklusjonen. Eneste jeg bruker depostøtten til er ved enkelt vedlikehold. Da er den alltid under oppsyn. Men jeg lagrer ikke sykkelen på denne støtten. Det tørr jeg faen ikke![]()
![]()
Men når denne kvaliteten er så begrenset, så stiller jeg meg undrende til alt annet de selger, så for alle andre mene det de vil om biltema
Ingen sier den har vedens beste kvalitet, men så koster den bare kr 379.- Og man må jo være dum om man ikke skjønner at den ikke holde samme kvalitet som 4 ganger dyrere støtter.LordShaft skrev:Siden vi er inne på alt annet som ikke går på biltema olje, så går det vel an å skrive litt om Depostøtten.
Tja, alle vet vel at Biltema er en billigkjede, tror du ikke det? Eller er det bare du og noen til som har skjønt det mener du?simpson skrev:HallelujaLordShaft skrev:Ja jeg har meningene deres med i konklusjonen. Eneste jeg bruker depostøtten til er ved enkelt vedlikehold. Da er den alltid under oppsyn. Men jeg lagrer ikke sykkelen på denne støtten. Det tørr jeg faen ikke![]()
![]()
Men når denne kvaliteten er så begrenset, så stiller jeg meg undrende til alt annet de selger, så for alle andre mene det de vil om biltema
HeHe men du må da få kjøre med den olja du vil du om det så er olivenolje til kr 5000.- pr liter, men det er altså ikke det denne debatten handler om. Den handler om kvaliteten på Biltemas olje og ditt argument sier jo ingenting om den.simpson skrev:Trenger ikke å være snåsamannen for ikke å handle på Biltema.
Kjører med olje til over 200 kr/l og er fornøyd med det, og kommer ikke til å bytte til Biltemaolje selv om jeg hadde fått den gratis.
Og hvis du finner noe med samme kvalitet der som andre plasser så er det jo fint for deg som handler der.
Men det vil ikke påvirke mitt valg om ikke å handle på Biltema.
Syns kanskje det er litt rart at andre foretninger i det hele tatt overlever siden de selger samme kvalitet som Biltema bare mye dyrere.
ogsimpson skrev: Kjører med olje til over 200 kr/l og er fornøyd med det, og kommer ikke til å bytte til Biltemaolje selv om jeg hadde fått den gratis.
Se de to setningene dine i sammenheng og tenk deg nøye om.simpson skrev: Syns kanskje det er litt rart at andre foretninger i det hele tatt overlever siden de selger samme kvalitet som Biltema bare mye dyrere.