Pollti lurer litt ?
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Tegne barter og ringer på menn i Allers, Hjemmet, Se og Hør eller hva nå dissa damene leser!
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
En annen ting jeg lurer litt på er hvorfor det at bikkja får slikke en tallerken ren er en krise på størrelse med Biafra krisen ? Det utløser hysterisk anfall, skylling i varmt vann og så oppvask i kummen med et tonn Zalo før den sterkt overvaskede tallerknen blir satt i oppvaskmaskinen. HausGestapo skulle jo bare ha sett hva som foregår når hun er ikke er hjemme.
Og forresten har det blitt testet og ! Jeg gav henne middag på tallerken som var reinslikket av bikkjene og det gikk så bra ! Hun døde ikke og ikke ble det 7 ukers mageproblemer heller ! Det utbrøt heller ikke verdenskrig eller utbrøt andre hendelser som kunne sette verdensfreden i fare.
Et fasinerende måltid. Jeg vil aldri ha nerver til å fortelle henne at jeg tok feil tallerken fra kjøkkenbenken.

Et fasinerende måltid. Jeg vil aldri ha nerver til å fortelle henne at jeg tok feil tallerken fra kjøkkenbenken.

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Er det nå det passer med; Det hun ikke vet har hun ikke vondt av??Pollti skrev:En annen ting jeg lurer litt på er hvorfor det at bikkja får slikke en tallerken ren er en krise på størrelse med Biafra krisen ? Det utløser hysterisk anfall, skylling i varmt vann og så oppvask i kummen med et tonn Zalo før den sterkt overvaskede tallerknen blir satt i oppvaskmaskinen. HausGestapo skulle jo bare ha sett hva som foregår når hun er ikke er hjemme.Og forresten har det blitt testet og ! Jeg gav henne middag på tallerken som var reinslikket av bikkjene og det gikk så bra ! Hun døde ikke og ikke ble det 7 ukers mageproblemer heller ! Det utbrøt heller ikke verdenskrig eller utbrøt andre hendelser som kunne sette verdensfreden i fare.
Et fasinerende måltid. Jeg vil aldri ha nerver til å fortelle henne at jeg tok feil tallerken fra kjøkkenbenken.![]()

You'll never walk alone

Nytter ikke å skremme deg altså... Men den yngste av Kawababene skulle visst hjelpe henne skjønte jeg.

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
Ved nærmere ettertanke, skjønner jeg nå bedre det som skjer på Vestbredden. Så det var altså DET som var grunnen til all uroen som startet for en tid tilbake.Pollti skrev: Det utbrøt heller ikke verdenskrig eller utbrøt andre hendelser som kunne sette verdensfreden i fare.

c")
c")
Det kan ha sine fordeler å være fornøyd med det man får i et kremmerhus. For da blir man ekstra fornøyd år man får i en pose eller en sekk ved en senere anledning. Ikke at det nødvendigvis må bli enten enten eller eller.
c")
c")