Du får nok se å hive deg rundt Nå GlobeGlobe skrev:...og DER var TDM'n solgt!!![]()
![]()
NÅ...er det alvor her.....![]()

Det er fryktelig dårlig holdbarhet på kontanter
etter motorsykkelsalg

Du får nok se å hive deg rundt Nå GlobeGlobe skrev:...og DER var TDM'n solgt!!![]()
![]()
Den gikk for 87.000,- (inkl. GPS). Hadde tenkt å ta av GPS'n...men i og med at han la på et par lapper for å få beholde den, ja så slapp jeg demonteringen. Hadde jo kablet langsmed originalkablingen under tanken.AJ skrev:Gratulerer!Globe skrev:...og DER var TDM'n solgt!!![]()
![]()
Og jeg er nysgjerrig som vanlig...
Hva gikk den for?
Virker for øvrig som at både Vstrom 650'er og TDM900'er rimelig lettsolgte - til riktige priser ser det ut til...
RuneMC skrev:Hehe, her går det fort unna...
...men jeg mistenker at farten kan bli "parkert" av hva-det-nå-enn-blir-for-et-fartsmonster som du kjøper deg...![]()
Lykke til med no' nytt
Nå fikk jeg kjørt 22.000km på tdm'n...så jeg har fått prøvd ut sykkelen, og er klar for ny modell og nye erfaringer :-) Gleder meg!!lasse_hansen skrev:Gratulerer med salg av tdm og lykke til med valg av ny sykkel. Kanskje jeg skal slenge meg på trenden og selge tdm'en og kjøpe en annen? Hehe, nei jeg får vel beholde den et par sommere til ihvertfall vel, er jo tross alt bare andre året mitt på 2 hjul;)
Mange takk...merkelig dette....det er lettere "å velge" når man er litt unna en mulighet for kjøp, enn når man står der og kjenner at en "må kjøpe"Busa Trond skrev:Var en tur innom messa i Porsgrunn i dag. Der stod det en Z1000SX.
Skjønner veldig godt du liker den, god sittestilling, passer nok til det meste vil jeg tro![]()
Lykke til med valget
Mhmm.....Z1000SX, i grønt...har fått et visst feste her ja!Elolz skrev:Gratulerer med salg, og lykke til videre med valget av ny sykkel! Husk at en Kawasaki blir aldri feilZ1000SX må være den fineste av sportstourerne jeg har sett, men er viktig at den er i grønt!
Hva? Var ikke det en del av salgs klausulen ?Globe skrev:Solgt uten annonsering ja...kun "rykte" om at jeg vurderte salg. Han som kjøpte er ikke "forumist"...enda![]()
ojda skrev:Grattis![]()