Du får gjøre som meg, modernisere røykingen din ved å gå over til el-sigaretter. Ingen lukt og ingen sneiper :-)
Uansett hva man ferdes på i trafikken så finnes det idioter, både med og uten motor, på to og fire hjul.
Sånn er det bare
Jeg må lære meg å passe munnen min i trafikken.. Vi havna bak en bil inn i en rundkjøring i dag. Jeg og junior på 4. Da det tok litt lang tid, kommer det fra barnesetet i baksetet: "Fjøtt deg, kjerring.."... :-)åCarpa skrev: Uansett hva man ferdes på i trafikken så finnes det idioter, både med og uten motor, på to og fire hjul.
Sånn er det bare
SuperMorten skrev:Jeg må lære meg å passe munnen min i trafikken.. Vi havna bak en bil inn i en rundkjøring i dag. Jeg og junior på 4. Da det tok litt lang tid, kommer det fra barnesetet i baksetet: "Fjøtt deg, kjerring.."... :-)åCarpa skrev: Uansett hva man ferdes på i trafikken så finnes det idioter, både med og uten motor, på to og fire hjul.
Sånn er det bare![]()
PCP skrev:Beklager Carpa, det er visst bare meg som er ute å forpester bloggen, og roter meg inn i dårlig lys igjen. Sist var det kvinner i kø jeg fikk på nakken, denne gangen har jeg havnet på hat-listen til alle eventyrerne, og det er ikke få!!Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
![]()
![]()
Og SuperMorten havnet akkurat på hat listen til alle kjerringerojda skrev:PCP skrev:Beklager Carpa, det er visst bare meg som er ute å forpester bloggen, og roter meg inn i dårlig lys igjen. Sist var det kvinner i kø jeg fikk på nakken, denne gangen har jeg havnet på hat-listen til alle eventyrerne, og det er ikke få!!Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
![]()
![]()
Et lite snev av forfølgelsesvanvidd herHva jeg har sett er det vel kun en Adventur-rytter som har reflektert over innlegget ditt, å han virket ikke engang provosert
![]()
Tilogmed vi krøtterstiryttere ser sensen i litt avstand til forrankjørende burist![]()
Tork svetten, vi er ikke ute etter deg :-)å
Carpa skrev:Og SuperMorten havnet akkurat på hat listen til alle kjerringerojda skrev:PCP skrev:Beklager Carpa, det er visst bare meg som er ute å forpester bloggen, og roter meg inn i dårlig lys igjen. Sist var det kvinner i kø jeg fikk på nakken, denne gangen har jeg havnet på hat-listen til alle eventyrerne, og det er ikke få!!Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
![]()
![]()
Et lite snev av forfølgelsesvanvidd herHva jeg har sett er det vel kun en Adventur-rytter som har reflektert over innlegget ditt, å han virket ikke engang provosert
![]()
Tilogmed vi krøtterstiryttere ser sensen i litt avstand til forrankjørende burist![]()
Tork svetten, vi er ikke ute etter deg :-)å![]()
PS, jeg er ingen kjerring altså
Du skulle visst hva han kaller deg..ojda skrev:
SuperMorten har da ikke gjort noe galt :-)å
Det var det monsteret av en sønn han har stigmatisert den middelaldrene
feminine del av bilbefolkningen"Itte gjøle det"
SuperMorten skrev:Du skulle visst hva han kaller deg..ojda skrev:
Han ser på bilder fra prehøst og lurer på om dette er motorsykkel-gjengen min.. Han peker på bildet av Ojda, og spør: "Ej han fali..?"
Artig alder ihvertfall..Carpa skrev:SuperMorten skrev:Du skulle visst hva han kaller deg..ojda skrev:
Han ser på bilder fra prehøst og lurer på om dette er motorsykkel-gjengen min.. Han peker på bildet av Ojda, og spør: "Ej han fali..?"
artig sønn du har
Tenk deg alt hva barnehagetantene vet om deg.SuperMorten skrev:Artig alder ihvertfall..Carpa skrev:SuperMorten skrev:Du skulle visst hva han kaller deg..ojda skrev:
artig sønn du har
..men farlig. Alt jeg sier kommer tilbake.
Nettopp. Skremmende. :-)åCarpa skrev:
Tenk deg alt hva barnehagetantene vet om deg.
SFO tantene vet at jeg har gjort det tre ganger (har tre barn.....)
Hmmm, det var litt sent, har akkurat kastet alt snacks jeg har i huset (det luktet rart), og syns tydelig jeg hørte boxer og v-tvin motordur utenfor også...ojda skrev:PCP skrev:Beklager Carpa, det er visst bare meg som er ute å forpester bloggen, og roter meg inn i dårlig lys igjen. Sist var det kvinner i kø jeg fikk på nakken, denne gangen har jeg havnet på hat-listen til alle eventyrerne, og det er ikke få!!Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
![]()
![]()
![]()
Tørk svetten, vi er ikke ute etter deg :-)å
PCP skrev:
Hvis noen av dere er etter meg så kjører jeg jo bare fra dere (forutsatt at veien er helt humpfri og uten svinger, that is!)
PCP skrev:Hmmm, det var litt sent, har akkurat kastet alt snacks jeg har i huset (det luktet rart), og syns tydelig jeg hørte boxer og v-tvin motordur utenfor også...ojda skrev:PCP skrev:Beklager Carpa, det er visst bare meg som er ute å forpester bloggen, og roter meg inn i dårlig lys igjen. Sist var det kvinner i kø jeg fikk på nakken, denne gangen har jeg havnet på hat-listen til alle eventyrerne, og det er ikke få!!Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
![]()
![]()
![]()
Tørk svetten, vi er ikke ute etter deg :-)å![]()
Nei, altså for all del, kan være vrient på Internett, men det er kun spøk og ironi fra min side, og jeg oppfattet ikke at Poulet kom med drapstrusler. Om noen mot all formodning skulle bli genuint fornærmet av et så generelt sleivspark som jeg skrev får man si det i klartekst. Siste innlegg var bare et forsøk på å si at det var 20% substans, selv om jeg skrev 80 fjoll og fjas.
Hvis noen av dere er etter meg så kjører jeg jo bare fra dere (forutsatt at veien er helt humpfri og uten svinger, that is!)