Han er skikkelig tilbake i MC-modus den karen der, jaOnsløv skrev:[album]548[/album]
Tror han koste seg opp på der jeg...

Han er skikkelig tilbake i MC-modus den karen der, jaOnsløv skrev:[album]548[/album]
Tror han koste seg opp på der jeg...
Sykkel blir'e om ikke i år. Men neste år gir nye mulighetercheron skrev:Jeg er det gitt... Du har rett der AJ :) Men så er det ikke bare å løpe å kjøpe seg en sykkel sånn helt uten videre.. Men plutselig
Il Tempo Petit har gått 8000 km mer, og hun er bare året gammel.AJ skrev:Sykker'n til Onsløv'en har gått mindre enn halvparten av min...![]()
Bruker ikke folk syklene sine!?![]()
Hjelper vel på nå Onsløv er ny eier, vil jeg tro (håpe...)...
Det er målet... Om ikke denne sesongen så til 2011 :)AJ skrev:Sykkel blir'e om ikke i år. Men neste år gir nye mulighetercheron skrev:Jeg er det gitt... Du har rett der AJ :) Men så er det ikke bare å løpe å kjøpe seg en sykkel sånn helt uten videre.. Men plutselig![]()
Vi må jo ha deg med på tur vet du, cheron!!!
Og da holder det ikke med en Transporter![]()
AJ skrev:Sykkel blir'e om ikke i år. Men neste år gir nye mulighetercheron skrev:Jeg er det gitt... Du har rett der AJ :) Men så er det ikke bare å løpe å kjøpe seg en sykkel sånn helt uten videre.. Men plutselig![]()
Bla bla bla bla...Duville skrev:AJ skrev:Sykkel blir'e om ikke i år. Men neste år gir nye mulighetercheron skrev:Jeg er det gitt... Du har rett der AJ :) Men så er det ikke bare å løpe å kjøpe seg en sykkel sånn helt uten videre.. Men plutselig![]()
Det er jo en drømmeven å ha med på tur - du sender ham strake veien i forveien med all oppakkingen og beskjed om å sette opp teltet til dere kommer litt utpå eftan klar for ei kald ei eller noe sånt....
Gode tur, gamle venn!!cheron skrev:Da sier jeg takk for meg i 1.5 uke :) Reiser på ferie i morra tidlig med HG og ungene... Blir å cruise ned til Tau for å slappe av ei uke. Deretter opp til Hareid for å feire gullbryllupet til tante og onkel... Gullbryllup? Gift i 50 år da eller??
Vel! Vi snakkes 5 juli! Og husk, bruk hue i trafikken folkens! :)
Ønsker deg og dine en strålende sommer også!cheron skrev: Ønsker alle mine venner her inne en strålende sommer. Kjør pent! :)
God ferie, ja!cheron skrev:Da er Hausfrieden solgt og vi har kun Transporter'n igjen :)
Uansett, ferie! Starta ferien i dag kl. 14.30 så nå bærer det avgårde til pils, pils, pils og pils i Berlin i morra tidlig.
Ønsker dere alle en strålende regnsommer! Men pytt, vi bor jo i Norge ikke sant? :)
Skål!
Ka skjedde med Caravellen? BMW'en?cheron skrev:Da er Hausfrieden solgt og vi har kun Transporter'n igjen :)
Uansett, ferie! Starta ferien i dag kl. 14.30 så nå bærer det avgårde til pils, pils, pils og pils i Berlin i morra tidlig.
Ønsker dere alle en strålende regnsommer! Men pytt, vi bor jo i Norge ikke sant? :)
Skål!
Christer? Har ikke noe avtale med han. Stresser ned for å hente deler og sveisegass til Boble prosjektet jeg kjøpte for 3 uker siden :) Er tilbake over helga.Onsløv skrev:Ka skjedde med Caravellen? BMW'en?cheron skrev:Da er Hausfrieden solgt og vi har kun Transporter'n igjen :)
Skål!
Aniwei, god ferie, Hils Christer, HG og de andre kjente og ta en øl for meg og.
Jada, om jeg IKKE kjøper Jamaha omigjen, blir det Honda BlackbirdAJ skrev:Med Yamaha T-skjorte og greier og greier![]()
Det er håp for denna gutten, sku' je mene
...og der brast håpet...cheron skrev:Jada, om jeg IKKE kjøper Jamaha omigjen, blir det Honda BlackbirdAJ skrev:Med Yamaha T-skjorte og greier og greier![]()
Det er håp for denna gutten, sku' je mene