Er jo bra folk skryter og er fornøyde med sitt eget valg. Problemet kommer jo når man ikke kan gjøre det uten å være nedlatende ovenfor andre. Ikke mange andre miljø der man finner så mange grupper som er nedlatende ovenfor de som har gjort andre valg.ZZR-Erling skrev:Se hvor det måtte bry megLordShaft skrev:Slikt folk blir ofte sett på som Judas, foreder eller lignende navn som passer gruppen best å kalle utskuddet der og da!ZZR-Erling skrev:
Men hva med meg da, er jeg i gruppen "BMW-folket"? Jeg taler makta i BMW-klubben midt imot vedrørende dems herske, propaganda og nedlatende stil.
Mao så er BMW en av de bikene jeg liker, men har ikke mista "gangsynet" alikevel.
Note 3
K1300s er en flott sykkel. Jeg så på en blå K1200s en gang men blåfargen var sånn Biltema blå og jeg syntes den var litt for plastikkaktig med store flater i denne blåfargen. Skled og veldig frem på salen, og så virket sideveskene små. Men K1300 er mye bedre designet synes nå jeg. De har vel kuttet ut de teite blinklysbryterne og?