Selvsagt :)
xyvind's logg [ADVENTURE]
Re: xyvind's logg - Ny sykkel! [BMW R1200GSA]
De originale alu-boksene til BMW fra Touratech syns jeg er kule og en viktig del av adventure-looken. Plastkofferter derimot (på adv-sykler). Da ler jeg hånlig inni meg og tenker på hvor kul og rå jeg er som har ekte vare.
Se så tøft!

Se så tøft!

xyvind's logg - Ny sykkel! [BMW R1200GSA]
Hoy! Det har jo gått veldig fint. Jeg synes motor og girkasse er veldig forutsigbar, presis og snill. Ikke noe rykk og napp her. Så lett på gassen, clutchen og bremsene. Kjører med lette hender, og den brummer og summer så fint!Esveen skrev: 22 aug 2019, 16:36 Hvordan har overgangen fra rekkefirer til boxer gått for din del? Gikk nettopp fra K1200rs til R1200rs. Må si det tok litt tid å legge om kjørestil, men liker den bedre å bedre.
Så ut som en utrolig fin GS du har kjøpt.
Det jeg legger mest merke til i det daglige, til og fra jobb inni Oslo, er størrelsen og vekten på sykkelen. Jeg kan ikke smette mellom biler og busser like mye lenger, noe jeg egentlig ser på som en stor fordel sikkerhetsmessig

Nå er ikke jeg så forfengelig lenger, kjenner jeg, så praktikaliteten sammen med kjøreegenskapene trumfer utseendet til en rålekker super naked - akkurat nå. Kanskje beholder jeg GSA'en i årevis, kanskje ikke.. men jeg må faktisk si at jeg føler meg meeeeget hjemme på denne sykkelen

Alu-kassene ser bra ut, synes jeg, de har et litt røft utseende og er superpraktiske! Gleder meg til å pakke opp med det jeg trenger, og enda litt til, og kjøre meg en tur i helga. Satser på å starte lørdag ettermiddag, overnatte i Hemsedal-traktene, og kjøre Panoramavegen og Jotunheimvegen på søndag. Se om jeg greier å plotte noen veier inni landet ned mot Dokka og Randsfjorden eller noe.. prøve å unngå hovedveiene mest mulig. Adventure!

Edit: Bare se på den cockpiten! Jeg synes den er skikkelig innbydende.

Da har jeg booka ei hytte ved Hemsedal for i natt. Kjører dit i ettermiddag og satser på å kose meg med noe enkel mat på primusen og en øl der i kveld.
Så skal jeg kjøre mye grus i morgen
håper det går smertefritt. Værmeldingene er meget gode, så jeg gleder meg skikkelig! Det skal bli godt å komme seg ut på tur. Nå skal jeg pakke og rigge sykkelen, noe som er halve moroa for meg!
Så skal jeg kjøre mye grus i morgen

- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Prøv å få med deg Fanitullvegen mellom Ål/Leveld og Hemsedal Skisenter. Den er morsom og nydelig :)
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Grattis med ny sykkel
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Takk for det, og takk for tips! Greide selvfølgelig kjøre fra lommeboka mi i stad. Det har aldri skjedd før. Distré ass!!
Så jeg miste en god time på å dra hjem og hente den. Er derfor kun ved Hønefoss nå. Neste stopp er Nesbyen. Spørs om det blir litt for seint for Fanitullvegen i kveld. Skal sjekke litt i Nesbyen!
Så jeg miste en god time på å dra hjem og hente den. Er derfor kun ved Hønefoss nå. Neste stopp er Nesbyen. Spørs om det blir litt for seint for Fanitullvegen i kveld. Skal sjekke litt i Nesbyen!
- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Kanskje møtes vi langs med Jotunhemsveien imorgen 
Skal jeg gjette dog, så har du passert for lengst når jeg når dit
"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"
Skal du kjøre den veien du også i morgen? Ja, da spørs om vi kanskje møtesSkogstrollet skrev:Kanskje møtes vi langs med Jotunhemsveien imorgen

Jaja, nå er jeg på Elvely Camping i Ulsåk. For en fantastisk plass! Veldig liten campingplass med ca 4 hytter til leie. Men for ei hytte jeg har fått!

Koser meg nå med ertesuppe med flesk og kjøtt på gang på primusen, øl, dram og litt snop. Dette var balsam for sjela

- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Den beliggenheten var ikke verst! Her er det jo bare å kaste snøret uti vannet og sveive inn middagen 

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Helt rå beliggenhet. Deilig med slike singelturer. :)
Flere slike bilder, å det kan hende jeg får opp piffen på mc kjøring igjen
Flere slike bilder, å det kan hende jeg får opp piffen på mc kjøring igjen

- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Det der var jo en utrolig nydelig liten hytte!
"Finns ingen plats att gömma sig
Legger bare ut en liten teaser imens jeg spiser lunsj i skauen. For en fin dag dette er!