Litt vintervedlikehold på gammel Kawa. Nytt luftfilter og nye plugger skal på plass

Sent from my iPhone using Tapatalk
Blir savnet for stort og du har lyst på å kjøre Gpz igjen så får du bare ta deg en tur østoverJompa skrev: 24 mar 2019, 19:38 Åh, der kom det et lite stikk i hjertet......av savn.
Luftfilteret er ikke helt enkelt å bytte, det sitter litt vanskelig til, under ramma og kablene.
Bra å se at sykkelen får godt stell.
Å neida
Dette har du helt sikkert rett i. Frontdrevet er jo praktisk talt kapslet inn bak et deksel uten samme muligheter for å slenge fra seg dritten som bakdrevet har.kjellv skrev: 26 apr 2019, 19:54 Ikke sikkert det gjør noe forskjell. Overflødig olje blandet med støv og skitt vil uansett slynges lettest av ved fordrevet der kjedet gjør en skarpere sving. Der vil også skitten bli værende, kommer seg ikke ut derfra fordi det er mer lukket rundt drevet. Det som slynges av bakdrevet forsvinner bare.
Som en drøm i forhold til før.freddy123 skrev: 16 mai 2019, 16:39 Det er ikke dårlig...
Men noe som kanskje er enda viktigere hvordan ble sykkelen å kjøre etter dette?
Er vel mest offroad man merker det og da særlig i lavere hastigheter antar jeg.
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Har du montert kufanger.....?:)Dansekris skrev:Syns vel dette ble ganske bra!
mg]
Det ble ganske bra Kristoffer
Sattphalat skrev: 27 mai 2019, 19:10Har du montert kufanger.....?:)Dansekris skrev:Syns vel dette ble ganske bra!
mg]
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Han har byttet frontlykta med en ny led-lykt. Skulle gått til Specsavers.kjellv skrev: 27 mai 2019, 19:53Det ble ganske bra KristofferSelvgjort er velgjort!
Men har du fått testet om du oppnår det du ønsker?
Jeg har montert den samme på FJRen for et par år siden, og er bare begrenset fornøyd. Den styrer mer regn og nedbør unna, men vindsus og turbulens ble ikke stort bedre.
Rune75 skrev: 27 mai 2019, 20:12
Han har byttet frontlykta med en ny led-lykt. Skulle gått til Specsavers.
Hehe, jepp. Ny LED-lykt.