Men jeg fant en samler jeg også

Flere bilder i bloggen: http://bikerslogg.blogspot.no/2013/08/v ... -auto.html

Og det var en vakker tur

Det må ha vært litt av en fart for de sto jo på rad og rekke langs veienRuneMC skrev:Du fikk tatt bilde av lastebilene i Lyngdal ja (pluss masse traktorer som jeg ikke registrerte i farten). Var på nippet til at jeg stoppet der, men var så godt i siget akkurat da.
Uansett fint område å kjøre tur i og ene valget er like godt som det andre.
McAfee mener siden kan være risikabel å besøkeRuneMC skrev:Hehe, kjørte helt vanlig i 50 der, men husker jeg prøvde å lese åpningstidene på Landhandleriet (stengt søndager og tenkte at da var ikke det noe alternativ til Kiwi'n i Lampeland) - og etter det var det fokus på krysset der jeg tar av opp fra Lyngdal...
Fant forøvrig referanse til hvorfor lastebilene og traktorene var der:
http://www.mhkd.no/nyheter_cms/2013/aug ... kartet/125
Ikke godt å si, jeg får denne meldingen:RuneMC skrev:Javel... mhkd.no = Motorhistorisk Klubb Drammen ...kan være at McAfee reagerer på "id ikke bekreftet"?
Jasså! MaktmisbrukSuperMorten skrev:Nå var det altså like før jeg brukte mine rettigheter og sensurerte det bildet ditt. Sånne ufinheter asså...![]()
Neida, du får ha en riktig god tur, og pass deg for....![]()
ja er sikker på at du klarer å passe på deg selv..
![]()
Er det en seriøs arbeidsgiver, må de da ha tid til å vente. Venter de ikke, tenker jeg at du får trøste deg med at de ikke var noe å samle på..Carpa skrev:Jasså! MaktmisbrukSuperMorten skrev:Nå var det altså like før jeg brukte mine rettigheter og sensurerte det bildet ditt. Sånne ufinheter asså...![]()
Neida, du får ha en riktig god tur, og pass deg for....![]()
ja er sikker på at du klarer å passe på deg selv..
![]()
![]()
Joda, jeg skal nok klare å passe på meg selv jeg.
Om det er en trøst så ble jeg litt fortvila her i kveld, for det dumpet inn en mail med innkalling til jobbintervju, og det skulle selvfølgelig skje mens jeg er på ferieOg en jobb jeg synes høres veldig spennende og givende ut
Men, håper jeg er såpass interessant at de vil prate med meg når jeg kommer hjem igjen
Carpa skrev:Ja, jeg tenker slik jeg også.
Om de skulle forvente at jeg avblåser ferien for et intervju så er nok ikke det en arbeidsgiver jeg ønsker å ha.
Tyrkia :-)JohnnyTh skrev:Hvor går ferien?
Tyrkia er flott men et gedigent land. Sør kysten et sted da regner jeg med?Carpa skrev:Tyrkia :-)JohnnyTh skrev:Hvor går ferien?
Carpa
Lei deg en sykkel! Flotte veier og fin natur, spesielt på sør vest kysten. Jeg kjørte opp kysten i mai og det var en fantastisk tur.Carpa skrev:Jeg er på vestkysten :-)
Og solbrent blir jeg sjelden.
Nå er kl 00:50 og det er 22 grader her 8-)
Carpa