Note4
Touringutgaven av 3-girs Corvette, joda det hadde vært noe. Men den er ikke komplett uten en sånn som dette her;
Ja, eksplodert! Har ikke annen forklaring på det da bare det innerste av pæreglasset satt igjen på sokkelen. Resten lå som sagt i lykteinnsatsen. Og når det gjelder om noe kan ha kommet borti pæra, så er det bare den metallgreia som sitter foran pæra i lykteinnsatsen. Tror den har noe med å blende lyset slik at du får nær- og fjernlys. Så jeg har ikke noen bedre forklaring jeg.LordShaft skrev:Hæ? Eksplodert? Det er første gang jeg har hørt om på en sykkel/bildet er ikke noe som kan ha tatt borti? Ja jeg vet det er et dumt spm, men det høres bare helt utrolig ut at en slik pære poffer
Note4
I stand corrected ! Fin moped var det da uansett. Er nok ikke HG som holder meg tilbake.Desmo skrev:Hallo Pollti! Du er i land? Når det gjelder den ny-Monster'n til naboen din er jeg nødt til å prute med deg. Den heter ikke 823, men 821.Jeg vet det er flisespikking, men større jobber tar jeg nødig på meg i ferien. Åssen klarer du å holde kjøpelysten i sjakk i to år? Eller er det HG som gjør det?