Men med gode MC-kompiser blir det en løsning, tydeligvis.
Og bra er det!
Jeg slipper faktisk å kjøre hjem i regnvær, kan sitte i bil. Så noe positivt er det jo oppi det hele.AJ skrev:Trassige greier, @kjellv.
Men med gode MC-kompiser blir det en løsning, tydeligvis.
Og bra er det!
God den hengeren der til det meste. Men jeg hadde bestemt meg for at frakt av sykkel skulle den aldri brukes til mer. Det var etter at jeg veltet TDMen over meg under opplasting i 2015. Men denne gang gikk det veldig bra.dypen skrev:Du fikk jo med deg Touringtreffet 2023 selv om du ikke kjørte tohjuling hjem :) Men du verden så flott tilhenger du har
Jeg jobber hos en Yamaha forhandler, så det var ikke vanskelig. Bestilte på mandag, delene kom i dag.
Bytter bak i løpet av vinteren tenker jeg.Gammelsmurfen skrev:Byttet du både foran og bak mens du likevel var i gang? (om de er ca. like gamle da).
Brukte du fryser/varme eller var ikke det nødvendig?
Har de samme erfaringer, så her ble det et ganske overraskende problem.dypen skrev:I utgangspunktet når jeg har kulelager med merking 6004-2RS og søker opp med treff hos flere forhandlere ville jeg tro det var likt, ville selvfølgelig valgt kulelager av kjent merke eksempel SKF som jeg har kjøpt mange av hos forhandler i Oslo (før Norsk Kulelager Import nå Industrinett) men du kan ofte ikke velge når uhellet er ute og du trenger lager for å komme hjem. Men hvis Biltema har 6004-2RS på sin nettside og du får 6004 DK over disk så sitter du på fasiten [mention]kjellv[/mention]
Har vært borti det samme som deg hvor vi har kjøpt kulelager i god tro men det har vært avvik, eksempel litt bredere ytre mål så det ikke blir plass til låsering. Men du opplevde litt større ytre diameter.
Det sikreste er å kjøpe direkte fra merke produsent men du verden hvor mange lager vi har kjøpt etter kulelager betegnelse som står på lagerkanten.