Må si vi har hatt en flott dag med Stelvio'en. Kjørt på noen kjente og for oss gamle stier, på Romerikskanten etter først å ha møtt denne karen og frue. Bjørn, som han heter, har kjørt sin Bellagio vel 4000 km. etter at han kjøpte den tidligere i år hos den lokale Guzzi-forhandleren. Og han stilte velvillig opp på en photo-session og en hyggelig prat som ble langt lenger enn tenkt.
Veldig hyggelig av Bjørn og kona, som jeg ikke husker navnet på i farten...
Ble litt forumprat også, men om han melder seg inn gjenstår å se... At han er en ekte motorsyklist er det i hvert fall ingen tvil om. 46-åringen har kjørt MCX siden han var nitten og fortsatt med dette innemellom den krevende oppgaven er å være far for ekterpartets fire barn. Guzzi'en bruker han til pendling til og fra jobben i Oslo sentrum og lar seg ikke stoppe av om det regner.
En kar med hjerte for MC på rette plassen, tør jeg påstå
Her noen bilder...:
Han kunne fortelle at han så langt har vært storfornøyd med Bellagio'en :-)
Så noen bilder fra dagens tur (vises kun for de som er pålogget...)
Og mer om min opplevelse og inntrykk av Stelvio'en kommer senere...

Men legg merke til et av bildene ovenfor som viser snittforbruket med passasjer og noe bagasje. Hvis kjørekomputeren viser korrekt resultatet (noe jeg ikke har noen grunn til å tvile på) må jeg si at dette er det all grunn til å bli imponert av!
Som nevnt, mer om Stelvio'en kommer senere...