Dette gruppepresset i disse forumene kan føre til mangt...Pollti skrev:Jøss ! Ble idiotforklart på naboforumet for noen år siden for lapping av dekk. Siden det har jeg ikke turt å punktere.
AJ Arena...
- Geir
- Innlegg: 810
- Registrert: 29 mar 2009, 01:24
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
- Sted: Sør for Bergen...
Re: AJ Arena... Punktert bakdekk! Fint fixet av NAF!
Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
Re: AJ Arena... Punktert bakdekk! Fint fixet av NAF!
Er derfor jeg prostituerer på det mest veneriske mot det meste her i verden også.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Punktert bakdekk! Fint fixet av NAF!
Da ble det tur til Ski og en flott tur hjem igjen på Stelvio 1200
Til fri disp i hele helgen
Så da er det bare å håpe på knallvær!!
Førsteinntrykk så langt? Bra, positivt, overraskende og til dels meget godt inntrykk av enkelte detaljer og egenskaper
Flere bilder kommer i løpet av helga...
Til fri disp i hele helgen
Så da er det bare å håpe på knallvær!!
Førsteinntrykk så langt? Bra, positivt, overraskende og til dels meget godt inntrykk av enkelte detaljer og egenskaper
Flere bilder kommer i løpet av helga...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Må bare nevne dette:
Kikket på kjørecomputer'n på Guzzi'en og så at den hadde regnet ut at snittforbruket var 0,43/mil, sikkert innbefattet min kjøring også fra Ski og hjem. Det må jeg si var en positiv overraskelse!
Om min kjøring ikke var supersportslig (Stelvio inviterer vel strengt tatt ikke til denslags...) var den heller ikke sedat, for å si det slik...
Interessante verdier, så absolutt. Særlig sett i lys av siste test i Bike hvor testerne mente Stelvio var tørstere enn de andre. Skal jeg ta tallet fra kjørecomputer'n for "god fisk" må i så fall de andre ha et forbruk på 0,40 og lavere. Og det har jeg vanskelig for å tro.
Kikket på kjørecomputer'n på Guzzi'en og så at den hadde regnet ut at snittforbruket var 0,43/mil, sikkert innbefattet min kjøring også fra Ski og hjem. Det må jeg si var en positiv overraskelse!
Om min kjøring ikke var supersportslig (Stelvio inviterer vel strengt tatt ikke til denslags...) var den heller ikke sedat, for å si det slik...
Interessante verdier, så absolutt. Særlig sett i lys av siste test i Bike hvor testerne mente Stelvio var tørstere enn de andre. Skal jeg ta tallet fra kjørecomputer'n for "god fisk" må i så fall de andre ha et forbruk på 0,40 og lavere. Og det har jeg vanskelig for å tro.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Sprint
- Innlegg: 566
- Registrert: 10 sep 2010, 16:23
- Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
- Sted: Karmøy
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Heldigris du AJ ,koser deg
For livets glade gutter går solen aldri ned.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Krevende jobb, dette...Sprint skrev:Heldigris du AJ ,koser deg
Og noen må gjøre den...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Sted: Oslo
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Se det var et attig besøk A.J.
Vi vil høre mere om dette bekjentskapet.
Tiger-Mama sin computer sier 0,52-0,56 lpm, så om disse tallene stemmer
er jeg imponert. Er dette den med den store tanken, 33 liter var det vel?
Vi vil høre mere om dette bekjentskapet.
Tiger-Mama sin computer sier 0,52-0,56 lpm, så om disse tallene stemmer
er jeg imponert. Er dette den med den store tanken, 33 liter var det vel?
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Skal bli morro å høre mer om denna AJ! Den er vel litt mer moderne enn den gamle traktorn jeg kjøpte til å ha på Hytta
Den brukte en snau halvliter pr 10 km på highwayen i 120-130 kmt. Med en diger touringskjerm som ikke var særlig aerodynamisk akkurat.
Den brukte en snau halvliter pr 10 km på highwayen i 120-130 kmt. Med en diger touringskjerm som ikke var særlig aerodynamisk akkurat.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
32 liters tank, ja.ojda skrev:Se det var et attig besøk A.J.
Vi vil høre mere om dette bekjentskapet.
Tiger-Mama sin computer sier 0,52-0,56 lpm, så om disse tallene stemmer
er jeg imponert. Er dette den med den store tanken, 33 liter var det vel?
Artig sykkel, dette :-)
En testartikkel vil trolig komme på trykk på seinsommer'n...
De neste som står for tur til testing av rent personlige grunner er selvfølgelig Mama-Tiger og Hondas Crossrunner.
Høyst usikkert av forskjellige årsaker om disse resulterer i testartikler...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Sted: Oslo
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Ja du kan kjøre Stelvio du Så skal jeg kjøre over Stelvio i morgen jeg
Meldingen sier 10-15 grader celsius og lettskyet, så det ser bra ut
Meldingen sier 10-15 grader celsius og lettskyet, så det ser bra ut
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
ojda skrev:Ja du kan kjøre Stelvio du Så skal jeg kjøre over Stelvio i morgen jeg
Meldingen sier 10-15 grader celsius og lettskyet, så det ser bra ut
God tur! og huske å ta noen riktige fine bilder :-) .
Håper på en Italia-tur jeg også... Kanskje neste år? Om det skjer med en Tiger 1050, en Tiger Explorer, en MG Stelvio, en Honda Crossrunner 1200, en Yamaha XTZ 1200 Super Ténéré, en Benelli 1130, en Ducati Multistrada, Kawasaki Versys 1000, KTM 990 SMT eller noe helt annet, gjenstår å se..
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Kjørte Multistrada 1000 i dag. Uvisst av hvilken grunn, det var nedtur. Jeg leier en Monster 800 og den appelerer mere til meg ihvertfall. Men jeg lurer litt på han jeg leier den av. Monsteret må leveres hver kveld hos utleieren. Så da drar han elkro tapen av lykta og neste morgen kl 0700 så klister vi ny elektro tape i kryss på lykta. I nøyaktig samme vinkel og lengde som det vi fjernet noen timer før Jeg tør ikke å si noe men står grav alvorlig og beskuer ritualet uten å bevege meg. Som Guido sier, du har en god avtale, så ikke spør om noe !
Og at finner er bedre en nordmenn og svensker i rally er jeg også enig i. Nikkerene..
Og at finner er bedre en nordmenn og svensker i rally er jeg også enig i. Nikkerene..
- omaas
- Innlegg: 551
- Registrert: 17 mar 2012, 12:20
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
- Sted: Melhus
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Min Stelvio sin computer viser ca 0,05 under aktuelt forbruk.AJ skrev:Må bare nevne dette:
Kikket på kjørecomputer'n på Guzzi'en og så at den hadde regnet ut at snittforbruket var 0,43/mil, sikkert innbefattet min kjøring også fra Ski og hjem. Det må jeg si var en positiv overraskelse!
Om min kjøring ikke var supersportslig (Stelvio inviterer vel strengt tatt ikke til denslags...) var den heller ikke sedat, for å si det slik...
Interessante verdier, så absolutt. Særlig sett i lys av siste test i Bike hvor testerne mente Stelvio var tørstere enn de andre. Skal jeg ta tallet fra kjørecomputer'n for "god fisk" må i så fall de andre ha et forbruk på 0,40 og lavere. Og det har jeg vanskelig for å tro.
Snittforbruket på tur til Kirkenes med 2 på og bagasje var 0,53.
-omaas
Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991
Honda NTV 650 Revere 1991
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Skal bli interessant å se hva computeren viser i løpet av helgen. Om været viser seg fra sin gode side i morgen blir Bakpå med på tur.
Og med litt aktiv kjøring langs Randsfjorden skal vi får sjekket forbruket grundig, vil jeg tro...
Og med litt aktiv kjøring langs Randsfjorden skal vi får sjekket forbruket grundig, vil jeg tro...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Moto Guzzi Stelvio på helgebesøk :-D
Må si vi har hatt en flott dag med Stelvio'en. Kjørt på noen kjente og for oss gamle stier, på Romerikskanten etter først å ha møtt denne karen og frue. Bjørn, som han heter, har kjørt sin Bellagio vel 4000 km. etter at han kjøpte den tidligere i år hos den lokale Guzzi-forhandleren. Og han stilte velvillig opp på en photo-session og en hyggelig prat som ble langt lenger enn tenkt.
Veldig hyggelig av Bjørn og kona, som jeg ikke husker navnet på i farten...
Ble litt forumprat også, men om han melder seg inn gjenstår å se... At han er en ekte motorsyklist er det i hvert fall ingen tvil om. 46-åringen har kjørt MCX siden han var nitten og fortsatt med dette innemellom den krevende oppgaven er å være far for ekterpartets fire barn. Guzzi'en bruker han til pendling til og fra jobben i Oslo sentrum og lar seg ikke stoppe av om det regner.
En kar med hjerte for MC på rette plassen, tør jeg påstå
Her noen bilder...:
Han kunne fortelle at han så langt har vært storfornøyd med Bellagio'en :-)
Så noen bilder fra dagens tur (vises kun for de som er pålogget...)
Og mer om min opplevelse og inntrykk av Stelvio'en kommer senere...
Men legg merke til et av bildene ovenfor som viser snittforbruket med passasjer og noe bagasje. Hvis kjørekomputeren viser korrekt resultatet (noe jeg ikke har noen grunn til å tvile på) må jeg si at dette er det all grunn til å bli imponert av!
Som nevnt, mer om Stelvio'en kommer senere...
Veldig hyggelig av Bjørn og kona, som jeg ikke husker navnet på i farten...
Ble litt forumprat også, men om han melder seg inn gjenstår å se... At han er en ekte motorsyklist er det i hvert fall ingen tvil om. 46-åringen har kjørt MCX siden han var nitten og fortsatt med dette innemellom den krevende oppgaven er å være far for ekterpartets fire barn. Guzzi'en bruker han til pendling til og fra jobben i Oslo sentrum og lar seg ikke stoppe av om det regner.
En kar med hjerte for MC på rette plassen, tør jeg påstå
Her noen bilder...:
Han kunne fortelle at han så langt har vært storfornøyd med Bellagio'en :-)
Så noen bilder fra dagens tur (vises kun for de som er pålogget...)
Og mer om min opplevelse og inntrykk av Stelvio'en kommer senere...
Men legg merke til et av bildene ovenfor som viser snittforbruket med passasjer og noe bagasje. Hvis kjørekomputeren viser korrekt resultatet (noe jeg ikke har noen grunn til å tvile på) må jeg si at dette er det all grunn til å bli imponert av!
Som nevnt, mer om Stelvio'en kommer senere...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering