Jaja... tenkte jeg kunne lage et lite minneinnlegg med et bilde fra hver tur jeg var på i sommer. Her har jeg kun tatt med de større turene og ikke mine små dagsturer alene etc.
Først ut er et bilde jeg tok på turen til meg og Tommas til Gøteborg i sommer hvor vi testet utelivet. Fantastisk tur!
Her er et bilde jeg tok på en av turene til Busa Trond hvor vi stoppet inni i en tunnell med noen spetakulære lys:
Også en av turene til Busa Trond:
Her er turen vi tok til Stegastein hvor Busa Trond hadde med poden som øvekjørte på en 125cc. Bildet er av hytten vi overnettet på:
Dette bildet er tatt like før jeg møtte Cutless før vi kjørte til Ørebro. Fantastisk tur det ogdå!:
Dette bildet er tatt like utenfor Halden hvor jeg hadde invitert en gjeng til en liten rundtur i Østfold. Cutless måtte desverre kjøre med L-vesten og det var evike som var den utnevnte mentoren:
Dette bildet er tatt i Dalsland Kanal i Sverige hvor jeg ble mie min gode nabo for å besøke en venn i Mellerud:
Nok en tur sammens med min gode nabo og noen kompiser av han hvor turen gikk rundt i Østfold:
Her er et bilde jeg tok på turen rundt Tyrifjorden(?) i sommer:
Her har vi kawagutten lett poserende over min sykkel. Det var ett sted i Vestfold. Husker ikke hva det het der...:
Nok en tur til svenskesiden sammens med min gode nabo:
Skulle ikek ta med bilder fra mine små singelturer, men denne var litt spesiell da bildet er tatt den samme dagen som jeg fikk lappen!:
Dette bildet er tatt på min første langtur og destinasjonen var Molde, etter at Geiranger/Trollstigen var forsert:
Dette er tatt ved Atlanterhavsvegen og turen gikk sammens med kjellv og en kompis av han som slang seg med etter hvert:
I tillegg til disse turene så har jeg jo vert på flere ti-talls egotripp'er, men dem tar jeg ikke med her :)