Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Er jo tia og investere nå.. i statsobligasjoner muligens...i italia og hellas.. :lol
Begynner å bli desperate for å finne suckers som kan finansiere livsstilen disse "finansgeniene"... :fool:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Når det gjelder dette "Pollti lurer litt" lurer jeg på to ting , og det er en ting : Jeg skjønner mye av dette finansmarkedet,jeg er nærmest nabo av Sigbjørn Johnsen...Fra å være en av " oss på gølvet " er han steget til å besitte en av de finere forrådsbygningene i bygda. :sorry
Mens han stapper i seg ved kongens bord
og fråtser i seg slikt som vi alle liker... :b_c:
Sitt je å et lapskaus ihop mæ a mor
så illsint at je nesten kunne eta spiker ... :ills
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Du kan mene hva du vil om'n Sigbjørn, Intruder. Men han har ikke blitt så fin på det at han snakker. Han talar grei hedmarksdialekt enda.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Desmo skrev:Du kan mene hva du vil om'n Sigbjørn, Intruder. Men han har ikke blitt så fin på det at han snakker. Han talar grei hedmarksdialekt enda.
Er ikke noe problem for meg å være noenlunde på kurs med Sigbjørn,har bare fått inntrykk av at denne Polltigreia er basert på litt spøkefulle innlegg! :dontknow :notlistening
Så om nåån ha vørti vonbråtne ta ovenstående innlegg,så be je så mye om unnskjyldning.. :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hvor er de vonbrotne hen ? Ikke her håper jeg ? Sigbjørn syntes jeg er ok jeg, han sliter nok med sitt som vi vanlig dødelige ikke tenker på. Bedre enn hun skrålehue vi hadde før ihvertfall. En Finansminister fra SV som slår armene ut og deklamerer, Shop Til You Drop, det er ikke akkurat innertier :oh

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Intruder skrev: har bare fått inntrykk av at denne Polltigreia er basert på litt spøkefulle innlegg!


en korrekt observasjon tror jeg ? :terge

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Polet er stengt ! - Nei.jeg må ha sprit,onkelen min kommer til jul og han blir gæærn hvis han ikke får juledrammen sin...Vel,hvem er så denne
onkelen Deres da ?.....Onkel Pollti som vi kaller`n,han blir nok forbanna dersom han ikke får drinken sin !! :gk :cheers

av Rolv Wesenlund. :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Var innom Vestfold Bondekvinnelag sine sider som har lagt ut sin 2012 kalender til salg for støtte til Kreft saken. Ble ikke videre imponert med juli og desember bildene var greie nok. Jeg er ikke av de som trenger lår og pupper for å støtte en god sak men møter jeg på bondetupper som selger kalenderen så kan de ta pengene og beholde kalenderen.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:Var innom Vestfold Bondekvinnelag sine sider som har lagt ut sin 2012 kalender til salg for støtte til Kreft saken. Ble ikke videre imponert med juli og desember bildene var greie nok. Jeg er ikke av de som trenger lår og pupper for å støtte en god sak men møter jeg på bondetupper som selger kalenderen så kan de ta pengene og beholde kalenderen.
Dette var nok grunnen (iaffal en av grunnene) til at jeg har slutta som Bonde nå i høst.

http://www.nationen.no/2011/11/05/landl ... 6/?image=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Duville »

Pollti skrev:Var innom Vestfold Bondekvinnelag sine sider som har lagt ut sin 2012 kalender til salg for støtte til Kreft saken. Ble ikke videre imponert med juli og desember bildene var greie nok. Jeg er ikke av de som trenger lår og pupper for å støtte en god sak men møter jeg på bondetupper som selger kalenderen så kan de ta pengene og beholde kalenderen.
----- jeg får ikke lov av den andre halvdelen å henge opp "pinup" kalenderen fra delekatalogen på kjøkkenet så da får pinadø meg ikke hu lov til å henge opp bondekjerringene heller - da heller betale for å slippe - kanskje det er det de har tenkt når de laget den...

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Døkk må itte være så kresne gutter, da blir det aldri noe på døkk. :eh

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Blir det vel så sjarmerende som vi er ! :\m/: :scratch Damene i kalenderen er greie nok de men sånne ting er ikke min greie ihvertfall.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

50 000,- .... Femti tusen Pollti!! Femti Tusen skal Norema ha for å selge Gestapo ett kjøkken! Faen og.. Ser stygt ut for at ølskapet og bussen min forsvinner nå.. ](*,) ](*,) ](*,)

Bilde

Bilde
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Men... brødrister må du ha. ;e
VW.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Svein2 skrev:Men... brødrister må du ha. ;e
VW.jpg
Det er sant ja : Må ha det,bare må ha det..!! :prop:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar