Du er ikke på vidda engangLordShaft skrev:@Erling Motoren som ble bygget i R100 i 83-84 var ikke det strengt talt begynnelsen til det som ble motoren i K1300S![]()
Eller er jeg helt på viddene nå?
LordShaft skrev:![]()
Jeg er en Ducati mann.... først nå det siste året begynner jeg å bikke over til BMW mann, men jeg kan jo knapt nok halvparten av benevnelsene på de forskjellige modellene til bmw
![]()
Men hvem skulle tro at Bayerische Motoren Werke hadde sånn påvirkning på meg![]()
Haha ja måtte ha meg en tur innom vårmønstringen. Måtte også ha meg en tur så jeg fikk testet ut sport modus igjen. Det som jeg merker mest er helt klart oppbremsing og fordeling av kreftene til bakhjulet. Merker også litt på gassen når en prøver å power wheelie.ZZR-Erling skrev:Tror'n dro ut på biken sin jeg
Jeg skal innrømme at jeg leste meg jævlig opp på denne sykkelen før jeg kjøpte, og syns det er "gøy" å kunne sin egen sykkel, men jeg er jævlig svak på de andre bmw modelleneZZR-Erling skrev:Synes du har bra peil på egen bike, det skal du ha.
Jeg stod rett utenfor porten mot Grieg hallen. Der den statuen av den guttungen er. Orket ikke parkere meg inne blandt alle syklene når jeg skulle kjøre tur rett etterpå. Var der bare litt over en time.Elolz skrev:Så ikke en eneste S1000RR på vårmønstringen.
Helt klart! XR med den lange gaffelen og det stuket kan nok bli en fin "gyngehest"LordShaft skrev: Jeg vet ikke helt jeg @Bergen.... 1300 ser jo bedre ut![]()
Den ser veldig gyngehest ut...men, jeg tror nok dette blir en god sykkel å kjøre fordi. Men du sier som sagt at du savner trøkk.... Hvor mye trøkk vil du egentlig få i den XR... jeg tipper den vil føles mye det samme som GS'en.Bergen skrev: Helt klart! XR med den lange gaffelen og det stuket kan nok bli en fin "gyngehest"![]()
Har satt mange ganger på KS'n helt lik bildet ute på Ride siste dagene. Idag sa til og med Kai Ove at han kunne ta min i innbytte...
Problemet mitt, hvis en kan kalle det problem - er at jeg ikke finner et alternativ eller en bedre sykkel enn KS. Og jeg er litt sugen på å bytte sykkel nå. Men hver gang jeg ruller avgårde på GS'n er det liksom greit nok med den også. Sikkert noe med alderen å gjøre![]()
Men jeg savner litt TRØKK
Akkurat slik!! Med acra osv... ca 270k + evt vesker etc.ZZR-Erling skrev:Kjetil/Bergen..blir spennendeå se hva som blir ditt valgStår det en slik i Bergen?
LS: kjede er nu heilt greit det, synes jeg da, inntil vi er på overnattingstur...da vil jeg helst ha ei pils først, og ikke "vandre rundt med biken og sprayboksen"
Rart med disse offshoretureneBergen skrev:Akkurat slik!! Med acra osv... ca 270k + evt vesker etc.ZZR-Erling skrev:Kjetil/Bergen..blir spennendeå se hva som blir ditt valgStår det en slik i Bergen?
LS: kjede er nu heilt greit det, synes jeg da, inntil vi er på overnattingstur...da vil jeg helst ha ei pils først, og ikke "vandre rundt med biken og sprayboksen"
Reiser en tur offshore denne uken, så får vi se hva jeg finner ut der - hehe
Kjede er forsåvidt greit nok. Litt smøring pr 150 mil ca. Men kardangen på KS er knall