Hei sann Bjerknez og resten av mcsiden gjengen! I am back! Henta sykkelen idag, og er klar for en god og lang sesong, og turer med folk herfra :)
Det er kanskje på tide med en oppdatering fra mæ siden sist, kan jo begynne med den største nyheten.
1. Jeg skal ikke bytte sykkel iår

Hehe, ellers så har nå sykkelen fått montert arrow potter, med tilhørende mapping..
Fikk henta den når jeg slutta på jobb istad, ble ikke store turen enn at jeg kjørte den hjem i garasjen, pga litt dårlig tid idag. Men håper på å kanskje få tatt meg en liten tur i morra om tiden strekker til. Var ihvertfall utrolig deilig lyd i sykkelen nå, men må si jeg gjerne skulle ha fjerna lyddemperen bare for å høre åssen den er uten :)
Ellers så har jeg slutta i rørlegger firma jeg var ansatt i, og tok steget og startet eget rørlegger firma sammens med min bror, som også er rørlegger.. Dette skjedde i februar iår, så det har egentlig gått i ett siden det. Men nå som sykkelen er hentet ut fra dvale. Så må jeg jo begynne å sette av både tid til kjøring og mcsiden :)
Håper ikke absolutt alle er oppgitt over at jeg er tilbake?
Sent from my iPad using Tapatalk