Bjerknez' | BMW i4 M50 M-Sport Pro

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

45316 skrev:Simrishamn er et koselig sted, ligger fint til ved kysten. Husker ikke campingen vi lå på, men rett utenfor sentrum. Riktig nok telt, husker ikke om det var hytter. Lurer kanskje på om den het noe så enkelt som Simrishamn camping?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fant ikke noen hytter (stugor) der som falt i smak, men så ut til å være et fint sted. Dog er det LITT for langt unna for en dagsetappe i februar/mars... :-)å

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Jeg har god tid når det kommer til hytteplanleggingen så jeg får legge det litt på is tror jeg...
Ellers så har jeg nettopp lest gjennom HELE denne testen:
http://www.abcnyheter.no/livet/2015/01/ ... et-dyreste" onclick="window.open(this.href);return false;

Aner ikke hvorfor og dønn kjedelig var det også. Dessuten så er det ikke meg som står for klesvasken... merkelig... PMS?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Bosted: Bergen
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av LordShaft »

Kanskje det bor en liten vaske kjærring i deg?? :lol
Leser ofte helt forbanna unyttige tester selv... de fleste som kjenner sier ofte at jeg er den eneste de kjenner som vet alt om helt unyttige ting :redface

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Kanskje det bor en liten vaske kjærring i deg?? :lol
Leser ofte helt forbanna unyttige tester selv... de fleste som kjenner sier ofte at jeg er den eneste de kjenner som vet alt om helt unyttige ting :redface
Hehe, nå venter jeg bare på at "vaskemiddel" skal bli et tema på neste symøte og DA legger jeg inn nådestøtet og overrasker dem alle :lol

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Bosted: Bergen
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av LordShaft »

Hahaha.... da gjør du rent bord skjønner jeg :lol

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Hahaha.... da gjør du rent bord skjønner jeg :lol
Helt riktig!
Forteller så klart ikke at jeg har lest dette noe sted, men at jeg har erfart dette selv :lol

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Blir noen pils hos Cutless i morgen hvor vi skal prate litt skjit og planlegge sommerens turer over en lav sko :thumleft
Tipper han gleder seg bra nå til han får den nye sykkelen sin! :prop:

Nå er det ett og et halvt år siden jeg satt og funderte litt på om MC var noe for meg. Jeg tenkte litt sånn at nå er jeg snart 40 år og skal jeg få gleden av å kjøre mc i dette livet så må jeg evt. snart sette i gang. Jeg drømte meg litt bort og prøvde og se for meg hvordan det ville være å cruise avgårde mot vestlandet på en cruiser etc. Etter noen runder på finn.no etc. så ble jeg sagte med sikkert bitt av basillen og jeg bestemte meg for å ta MC lappen. Jeg ringte ganske kjapt til min lokale kjøreskole og bestillte time og selv om jeg viste at jeg ikke rakk å bli ferdig inneværende år så skulle jeg vertfall begynne.

Så meldte jeg meg inn her i forumet og det gjorde jo ikke saken enklere. Det at jeg også kjøpte sykkelen 6mnd. før jeg fikk lappen var heller ikke særlig sundt......

Når jeg tenker tilbake på tiden etter jeg endelig klarte lappen den 3.juni 2014 så er jeg helt målløs over hvor mye jeg har opplevd og hvor mange nye mennekser jeg har blitt kjent med og kjørt turer sammens med. Faktisk såpass mange at det er vanskelig å huske alle jeg har vert på tur sammens med. Nå gleder jeg bare som en liten unge til sesongen som kommer for da får jeg min første fulle sesong og det på HELT NY SYKKEL! :-)å

Jaja... artig å mimre litt sent på natten når roen har senket seg i huset og jeg sitter her med snus og kaffe og koser meg på mitt lille gutterom. :mk :-)å

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1219
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Bosted: Trondheim

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Cutless »

Enig i det du skriver - skulle aldri tro at to hjul kunne gjøre så mye for livskvaliteten !

Dama har rydda leiligheten så nå er det bare å komme :D

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Cutless skrev:Enig i det du skriver - skulle aldri tro at to hjul kunne gjøre så mye for livskvaliteten !

Dama har rydda leiligheten så nå er det bare å komme :D
Haha, jeg er snart på vei :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Sitter å lurer på om jeg skal bestilel meg et sett dekk til sykkelen og lurer litt på hva slags dekk som er det riktige for meg. De fleste dekkene er sikkert uansett bra nok med tanke på grep i forhold til min kjøring, men jeg vil uansett ha noe som sitter best mulig på tørr asfalt. Har jo hørt VELDIG mye om Michelin Pilot Road 4 og Pilot Power 3 hvor Pilot Power 3 vel er det som er det mest "sportslige" dekket av disse.

Men det finnes jo også mange andre merker som Dunlop, Pirelli, Metzeler etc.

Har kjørt 2.000km. på de dekkene jeg har nå og selv om det ser ut til at jeg har mye gummi igjen, så sier jo rykter at disse ikke klarer mer enn rundt 5.000km. Med de turene jeg har planlagt tidlig i sesongen så vil jeg nok nå disse kilometerene ganske kjapt og da tror jeg at jeg gjør lurt i å bestille ganske snart.

Dekkene bestillr jeg på dekkonline.com og sender de direkte til MrPitlane som skal legge dem om for meg (Etter at jeg har fått klarsignal om at det er greit så klart)

Så egentlig står det mellom Pilot Power 3 og Pilot Road 4.... hmmm... :scratch

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Bosted: Trondheim

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av JK95 »

Har PP2 på Gixxeren, og hadde PR3 på lettmc, merker at PP2 kanskje er et lite hakk bedre på fin, tørr asfalt, men så fort det blir fuktig savner jeg mine gamle PR3... I og med at alle sier at PR4 er enda bedre er jeg ikke i tvil om at det blir PR4 på min en gang i løpet av sesongen, med mindre jeg blir mer fortrolig med PP2. Mulig PP3 også er bedre på vått føre, det kan jeg ikke svare på.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Bosted: Bergen
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av LordShaft »

Som sagt før, så er bruken helt klart det om definerer hvilket dekk du bår gå for. Du har allerede pratet om å kjøre sykkel, eller starte sesongen er vel mer riktig å si :[-o<
Det er kjent hos alle at sport tourer dekk har lavere driftstemperatur enn Sport dekk, men er det egentlig det? Jeg finner ingen informasjon som støtter denne påstanden på de aller nyeste dekkene. Jeg tror at egenskapene til sportslige gatedekk og tourer dekk er langt mere lik i dag, enn de har vært tidligere.
Når det er sagt. (dette kan vi jo diskutere i timesvis)

Med din kjøring, ikke for å framstå som frekk.... Vil det være helt høl i hodet å gå for noe annet en Pilot Road 4. Du har lyst på mest mulig grep sier du! Check!
De varer lengre, de gir grep i massevis både på tørt og vått føre!
Hvis du setter deg litt inn i hvordan mc dekk lages, og hvilke egenskaper de er ment å ha. Basert på din sesong og kjørestil, vil jeg gjerne høre argumenete for hvorfor du vurderer pilot power3??

http://www.visordown.com/product-featur ... 18694.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.visordown.com/product-featur ... 24794.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Som sagt før, så er bruken helt klart det om definerer hvilket dekk du bår gå for. Du har allerede pratet om å kjøre sykkel, eller starte sesongen er vel mer riktig å si :[-o<
Det er kjent hos alle at sport tourer dekk har lavere driftstemperatur enn Sport dekk, men er det egentlig det? Jeg finner ingen informasjon som støtter denne påstanden på de aller nyeste dekkene. Jeg tror at egenskapene til sportslige gatedekk og tourer dekk er langt mere lik i dag, enn de har vært tidligere.
Når det er sagt. (dette kan vi jo diskutere i timesvis)

Med din kjøring, ikke for å framstå som frekk.... Vil det være helt høl i hodet å gå for noe annet en Pilot Road 4. Du har lyst på mest mulig grep sier du! Check!
De varer lengre, de gir grep i massevis både på tørt og vått føre!
Hvis du setter deg litt inn i hvordan mc dekk lages, og hvilke egenskaper de er ment å ha. Basert på din sesong og kjørestil, vil jeg gjerne høre argumenete for hvorfor du vurderer pilot power3??

http://www.visordown.com/product-featur ... 18694.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.visordown.com/product-featur ... 24794.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Takker for fyldig svar LordShaft :thumleft

Poenget er at jeg ikke har noen argumenter (annet enn synsing) for å velge Pilot Power 3 fremfor Pilot Road 4. Jeg ønsker bare litt innputt på hva jeg bør velge. Du har også helt rett i at min kjørestil ikke krever noen supersport dekk. Mange skryter jo Pilot Road 4 opp i skyene og man skulle nesten tro at dette var dekket for ALLE når man leser omtalene rundt om på nett, så da gåre jeg vel ikke feil om jeg velger dette.

Det eneste "argumentet" jeg så for meg at jeg hadde med tanke på valg av Pilot Power 3 var at dette hadde mykere gummi og dermed mer grep på tørr asfalt. Men som du nevner så kommer nok aldri jeg til å kjøre såpass hardt at jeg får testet noen av dekkenes bristepunkt.

Jeg har jo ikke noen referansegrunnlag, men i dag står det på Pirelli Diablo Corsa Rosso på Street'en og disse virker jo vertfall ganske bra, men det blir jo helt feil å mene noe om dekk når man ikke har kjørt mer enn 2000km. hvorav de første 1000km. var innkjøring. De resterende 1000km. har jeg hatt mer enn nok med å bli kjent med sykkelen så det har i beste fall blitt noen moderata nedlegg og det er vel det.

Det at Pilot Road 4 også later til å få toppscore på vått føre gjør nok til at jeg kommer til å følge ditt råd og gå for dette :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Bosted: Bergen
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av LordShaft »

Pilot power 3 har mykere gummi, og er langt bedre til veldig inspirert kjøring, men dette avhenger selvfølgelig av at du oppnår optimal driftstemperatur. Det sies at det er vanskelig å oppnå i begynnelsen og slutten av sesongen her i Norden. (hadde vi bare bodd i spania) så sport dekk med mykere gummi, kan rett og slett være dårligere dekk enn sport touring. Basert alene på det med driftstemperatur.... Men da kommer utfordringen igjen... Det finnes ikke noe dokumentasjon på hvilken driftstemperatur som er optimal på hverken pilot road 4 og pilot power 3, så dette blir bassert på gammel kunnskap, selv om vi vet at dagens dekk er kommet langt lenger i teknologi enn dekk for 5 år siden.

Du vil nok gjøre deg mange erfaringer på dette feltet selv. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg nok gått for road 4, jeg ser ikke hvordan du kan velge feil. Du kan tilogmed ta de på bane om du ønsker det.

Note 4

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2670
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Bosted: Odda/Rosendal

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Olav K »

Jeg har kjørt noen mil sett med PP3 i forrige sesong, og jeg synes de var himmelsk mye bedre enn orginaldekkene, Pirelli Corsa Rosso. Orginal dekkene gav seg på 4500 bak og omtrent 6500 framme. PP3 holdt noe bedre, ca 7000 på bakdekket, framdekket hadde mye igjen når jeg bytta den inn i august.
Tilfeldigheter gjorde at det blei PR4 på Speedy nå til sesongstart, men jeg likte PP3 så godt at nå ligger det ett sett med dem og venter også... de skal nok få bein å gå på i sommer :) Gleder meg til å prøve disse dekkene, om de gir samme sinnsyke kjøreglede.
Jeg tror at uansett hva du velger, kan det ikke bli annet enn bra. PR4 har vel endel mer kjørelengde vil jeg tro
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Bosted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Flanker »

Ut i fra hvordan du beskriver din kjørestil, Bjerknez, så er den neppe der at du på noe tidspunkt vil overstige grensene for et PR4 dekk. Det har bitt i massevis, og er bedre enn PP3 på våt vei og har lengre levetid. Det er ikke stort å lure på i mine øyne....

Dagens dekk er stort sett bra alle sammen, og det er ikke de som vil holde deg tilbake på noe vis. Det kan jeg skrive under på.

Metzeler Tourance Next skal på bak på min sykkel snart. Et 95/5 (asfalt/grus) dekk. BusaTrond bruker vel også disse, et dekk som på papiret er "dårligere" på vei enn PR4. Holder du følge med han? ;-)

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Bosted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av MLeikarnes »

Jeg bruker Pilot Road 3 og er veldig fornøyd med dem! Nesten 70% av kjøringen her så regner det, og Pilot Road er helt tå på regnvåte vestlandsveier! Har vel kjørt nærmere 5000km på bakdekket og jeg kan ikke se noen slitasje på det enda.

Sent from my Sony Xperia Z2
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Flanker skrev:BusaTrond bruker vel også disse, et dekk som på papiret er "dårligere" på vei enn PR4. Holder du følge med han? ;-)
Et meget godt poeng du har der egentlig :thumleft

Jeg har kjørt fra Busa Trond flere ganger jeg, og spesielt i svingene faktisk. Det er bare så trist når jeg våkner igjen og finner ut at det bare var en drøm :lol

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Bosted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Flanker »

:lol :vs

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Snikendeugle »

Jeg regner med at PR3 og 4 ligger i samme egenskapsområde som Metzeler Z8 (sports tourer):
Fra M5/M3 bak til Z8 bak merket jeg ganske fort forskjell, både på godt og vondt.
Z8 hadde mye lettere for å slippe i krappe svinger (tørt), men i en såppass grad at det føltes kontrollert, så det hadde ikke så mye å si.

Z8 var derimot helt konge i regn. Jeg ble overrasket over hvor inspirert vi kunne kjøre på de værste regnversdagene i Italia med Z8 foran og bak begge to! Da sett opp i mot tidligere erfaringer med M5 og M3 i vått føre.

Jeg tror uansett jeg kommer til å kjøre på med M5 eller M7RR på det neste settet, da jeg ikke har noe forferdelig behov for gode regnværsegenskaper, men vil heller ha topp ytelse når det først er mulig å virkelig leve seg inn i svingene :)

Flere steder har jeg lest at PR3 og PR4 varer lenger enn Z8, men mister fortere en komfortabel fasong. Ikke at jeg har testet PR3 og PR4, så det kan jeg si fint lite om...
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Da har jeg nok bestemt meg for at det blir Pilot Road 4 ved neste korsvei :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Har lenge lurt på og kjøpe meg TomTom Rider GPS, men har kommet frem til at jeg egentlig svært sjelden har bruk for en GPS og de få gangene jeg trenger litt veiledning så funker det utmerket med iPhone/iPad, så jeg kan strekke meg til å kjøpe en vanntett holder til min iPhone 5S og det er vel det. Hvis jeg evt. bestemmer meg for en Alpetur eller en lenger tur nedover i Europa så skal jeg vurdere en TomTom Rider, men det blir nok lagt på is foreløpig tror jeg. :thumleft

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2670
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Bosted: Odda/Rosendal

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Olav K »

Bjerknez skrev:Har lenge lurt på og kjøpe meg TomTom Rider GPS, men har kommet frem til at jeg egentlig svært sjelden har bruk for en GPS og de få gangene jeg trenger litt veiledning så funker det utmerket med iPhone/iPad, så jeg kan strekke meg til å kjøpe en vanntett holder til min iPhone 5S og det er vel det. Hvis jeg evt. bestemmer meg for en Alpetur eller en lenger tur nedover i Europa så skal jeg vurdere en TomTom Rider, men det blir nok lagt på is foreløpig tror jeg. :thumleft
Her er det du ser etter, og trenger, Bjerkis.
http://www.pure-triumph.com/p-4190-phon ... 20346.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har en slik selv, det funker som gull... TomTom appen på Iphonen funker som bare det, men du kan ikke bruke dine klamme hanskekledde fingre for å betjene den.

Du finner noe lignende på ebay også, fra Ultimate Addons tror jeg det heter :prf
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Bosted: Oslo

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Snikendeugle »

Bjerknez skrev:Har lenge lurt på og kjøpe meg TomTom Rider GPS, men har kommet frem til at jeg egentlig svært sjelden har bruk for en GPS og de få gangene jeg trenger litt veiledning så funker det utmerket med iPhone/iPad, så jeg kan strekke meg til å kjøpe en vanntett holder til min iPhone 5S og det er vel det. Hvis jeg evt. bestemmer meg for en Alpetur eller en lenger tur nedover i Europa så skal jeg vurdere en TomTom Rider, men det blir nok lagt på is foreløpig tror jeg. :thumleft
Jeg brukte Copilot GPS appen på telefon nedover i fjor. Da lagde jeg ruten i Furkot (furkot.com) og eksporterte og konverterte til riktig type fil som var enkelt nok å importere i Copilot.
Fungerer veldig fra som "blinde-GPS", altså kun med lyd på øret.
Det skal sies at i storbyer, der var GPS'en helt ubrukelig, fordi den aldri klarte å kalibrere seg skikkelig uten å stoppe helt i 15-20 sek, for så å uansett fort falle ut igjen. I byene brukte fulgte vi bare Garmin Zumoen til kompisen min for å få oss ut på veiene.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24656
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - 2014 Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Jeg bruker en Tomtom app til både iPad og iPhone og synes den fungerer bra. Problemet er bare at plasseringen av iPad/mobil blir litt klønete da jeg må kikke ned på tankvesken hele tiden. Så jeg må finne en festeløsning og da sier jeg takk for den Olav K :thumleft

Furkot så jo bra ut, men kan man ikke bruke Google maps til å lagre Garmin/TomTom vennlige filer? Mener å ha sett informasjon om dette ett sted... ?

Svar