Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev: :sorry Det er stor fare for at det blir lemavdragning uten bedøvelse og helt uten varsel. ](*,)
Er det dette de kaller "jerk-off" i junaiten :scratch ?

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ikke helt....

Forresten så har S&T som eier Hyosung inngått en avtale med en eller annen HD Sjef og nå selges Hyosung som ATK hos enkelte HD forhandlere paralellt med Hyosung forhandlerene. Grunnen til at dette har skjedd er visstnok at HD vil ha mindre sykkeler å tilby som "Learner Bikes". http://www.atkmotorcyclesusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Merkelig at de ikke tilbyr ST7 som har fått god mottagelse i USA ?

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

ATK’s historic place in the motorcycle world is based on product innovation and off-road racing. It is a success story about manufacturing ready-to-race off-road motorcycles that win AMA Championships.

ATK is now working with global suppliers to manufacture premium quality 250cc and 650cc V-Twin street bikes specifically designed for younger first time, new and seasoned riders.

ATK will be the second American brand featured primarily in participating Harley-Davidson®* dealerships, targeting a niche customer audience. These motorcycles attract new riders to sports motorcycling, including many women riders; who are looking for quality built smaller displacement motorcycles. ATK is the new, affordable, value-based motorcycle choice of a new generation of riders.


Blir nesten rørt til tårer jeg :bananas

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Ja, det er virkelig sterke ord Pollti :roll

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ja, jeg føler meg ånkli langt forut for min tid som har hatt Hysesang i mange år allerede :8-[
Når du nevner sterke ord, har jeg fortalt deg om da jeg ble sterkt kvestet etter å ha blitt utsatt for blind,stump og velmotivert vold fra HausG. pgs kaffekokinga mi ? :-k
Jeg tok pent og pyntelig kaffe i kaffefilteret på MoccaMasteren iht ordre fra beskjed. Jeg har da lært noe i løpet av dette 30 årige dressurkurset :-k Men da jeg fylte vann på trakteren så klarte jeg å vælve filteret så kaffen sprutet utover så da var det bare å finne kost og feiebrett og sope det opp. Og lydig som jeg er så feide jeg opp noen brødsmuler og litt bikkjetørrfor og for å glede mine 7/8 deler. :=D>
Kaffen er jo dyr så jeg gikk i økonomisk modus og helte innholdet på feiebrettet opp i filteret og skrudde på. Jeg har ikke funnet opp kruttet men jeg stod veldig nært da det smalt men jeg reagerte ikke på HG`s spørsmål om hva jeg holdt på med. Koker kaffe vel ?
Det gikk ånkli dritt da jeg serverte mokkaen :orefk Lasersynet hennes freste spor innvendig i hjerneskallen min og det gjorde det nok ikke så mye bedre da jeg påstod at smuler og bikkjemat sikkert bare satte ekstra piff på kaffen og dessuten så var det bare kjentfolk som hadde tråkket på gulvet. Da gikk a helt overstyr :ills
Slik skjedde den 1ste Lemavdragelsen. Og siden har ikke HG drukket kaffe som jeg har kokt :\m/:

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Ja da æra jo ganske lett-lært da, tok hinte på første forsøke :knegg :knegg :knegg

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Kan jo være så det. Men det mest tungnemme i forholdet er nok meg siden jeg aldri lærer iflg HG. :mrb Men hun ligger da ved siden av meg de nettene jeg er hjemme. Bortsett fra da 7 kg dreperen av en bacon frikasse trenger seg imellom :redface

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Er bison-freseren sedelighetspollti i heimen?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Bikkjer blir jo alltid fornærmet når Sjefen viser interesse for kvinner av det motsatte kjønn ? Ihvertfall de bikkjene vi har hatt. :scratch Hun blir fornærmet når hun skjønner at det er SMK lufting på gang også. Sitter med ryggen til og ser i veggen i protest og pønsker ut faenskap som kan gjøres for å få oppmerksomhet når den lange slåpa av en sjef kommer tilbake igjen.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:.............. når den lange slåpa av en ............
Vokste du og opp med et kosthold dominert av lang-pils og spaghetti :-k ?

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Eller om Pollti hadde en oppvekst midt inne i en tett skog, slik at han måtte strekke seg etter lyset?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev:
Pollti skrev:.............. når den lange slåpa av en ............
Vokste du og opp med et kosthold dominert av lang-pils og spaghetti :-k ?

Nei, jeg begynte bare veldig tidlig å misbruke Flaggstang frø. :-k

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Å grittifysen hvor lang lista fra skiftenøkkel helten var ! Eskroten er nesten vrak :8-[ Bortsett fra bærearmer og foringer som er utslitt så var det ikke så mye galt. At bilen ikke har bakbremser overser jeg glatt :notlistening Men det værste er at styresnekka pøser ut olje. Trodde det var servopumpa som lakk men det er styresnekka sier ekspertisen. Muhammed har påtatt seg jobben å finne bruktdeler så det blir ånkli fint til slutt tenker jeg :oh Tror han lurer meg men jeg gidder ikke å engasjere meg så mye i vraket at jeg gidder å kikke etter og sjekke selv. Finner han ikke brukt styresnekke så er det høggeren neste sier han men en 1000 lapp i handa gjør sikkert underverker :janikk Hvis det går rett i dass så får jeg konsultere Knox i Lura ved Stavanger så blir det nok bil av det som kan skremme vannet av She Devil til sommeren :terge :\m/: I værste fall investerer jeg i en postmann Pat bil for å holde standarden så lav som mulig :bananas En skamkjørt Fård Kånnekt er sikkert bra nok for meg. Har den høyt tak og lang hjulavstand så er det ypperlig siden jentungen flytter til Lottobygda til høsten og hun vil sikkert ha med seg 600en sin :prop:

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Hvor er Lottobygda? Det navnet kan jo brukes om fler steder.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Et eller annet sted i nærheten av Steinkjær tror jeg der ? Hvor mange forskjellige tannstangs styringer brukte Ford på Eskrotene i 1996 forresten ? Høggerene har deler men ingen kan fortelle meg om hva som kan brukes på Eskrot Si Sprot modellen ? :sorry Så mye for kunnskapene om kjøretøy som akkurat har passert garantiden sin :\m/:

Svar