Jasså? Er det dette dere driver med...?
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Re: Jasså? Er det dette dere driver med...?
Kennedyrene har noen dårlige gen'er, de dauer jo som fluer... 

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Vet vel ikke om det er genene som gjør at de står veien for kuler 

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kuletiltrekkende gener...Ragnhild skrev:Vet vel ikke om det er genene som gjør at de står veien for kuler

Skummelt...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Det var sikkert de jentene som syns at Kennedyene var noen kule tiltrekkende greier.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
AJ skrev:Kuletiltrekkende gener...Ragnhild skrev:Vet vel ikke om det er genene som gjør at de står veien for kuler![]()
Skummelt...

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tja...
kanskje tiden er inne til å ta fram denne tråden igjen...
Hva er det egentlig dere driver med nå når året 2010 endelig er kommet i gang...

Tja... si det...
kanskje tiden er inne til å ta fram denne tråden igjen...

Hva er det egentlig dere driver med nå når året 2010 endelig er kommet i gang...

Tja... si det...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
ettersom jeg skriver her så......er vel det selvforklarende. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
hmmm...føler meg nesten "busted" her....sier foran pc´n ja...nyter rolige kvelds/nattetimer..
Har vært innom iTunes, kjøpt en lydbok til datteren (Twilight, "New Moon"),

kjøpte litt musikk til meg selv (David Munyon),
[youtube]AqvJP7LUp8E[/youtube]
har nettopp vært på cdon.com og bestilt et ekstra hjelmsett til Scala Rider Q2,

vært innom facebook en tur, tittet litt inn på cruisercustomizing, masse BLING der :), søker litt på nett etter en ny hjelm....tar et "misson" på "COD4 Modern Warfare2" sånn innimellom, så blir det en episode med Stargate Atlantis før jeg planlegger å legge meg på "lading". :)
I morgen........starter dagen med aketur på Lian, Bymarka!

ønsker dere alle en god søndag
Har vært innom iTunes, kjøpt en lydbok til datteren (Twilight, "New Moon"),

kjøpte litt musikk til meg selv (David Munyon),
[youtube]AqvJP7LUp8E[/youtube]
har nettopp vært på cdon.com og bestilt et ekstra hjelmsett til Scala Rider Q2,

vært innom facebook en tur, tittet litt inn på cruisercustomizing, masse BLING der :), søker litt på nett etter en ny hjelm....tar et "misson" på "COD4 Modern Warfare2" sånn innimellom, så blir det en episode med Stargate Atlantis før jeg planlegger å legge meg på "lading". :)
I morgen........starter dagen med aketur på Lian, Bymarka!

ønsker dere alle en god søndag

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Se der, ja! Mye på gang, skjønner jeg :) Bra!
Ang. hjelm; kjøpte en spansk NZI i fjor som jeg er storfornøyd med
Den beste jeg har hatt så langt!
Selges i Norge av Umro...
Ang. hjelm; kjøpte en spansk NZI i fjor som jeg er storfornøyd med

Den beste jeg har hatt så langt!
Selges i Norge av Umro...

- Bimma
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Kontakt:
Sitter på her foran skjermen jeg også og
Men det må nå også sies at jeg gjør litt andre ting her på jobben også da...

Men det må nå også sies at jeg gjør litt andre ting her på jobben også da...

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Tja ?
Lurer på hva Onsløv driver med kanskje .....

Lurer på hva Onsløv driver med kanskje .....

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Sitter å leser alle innlegg som er kommet de siste dagene. og hører på "fire ville hester"... Bra musikk, David Munyon...
Men er snart på vei bort til klubblokalet vårt. Trenger å vaske kopper og rydde unna noe søppel...

Men er snart på vei bort til klubblokalet vårt. Trenger å vaske kopper og rydde unna noe søppel...
Jasså, hvorfor det?Intruder skrev:Tja ?
Lurer på hva Onsløv driver med kanskje .....![]()

Nå har jeg fått klær på meg, og mat i meg, venter på at sambizen ska bli ferdig på badet, så skal vi kjøre og vaske varebilen og levere den tilbake til sin rettmessige eier.
Burde kommet meg innom en MC-butikk snart... må ha støvler, ryggskinne, jakke og bukse. Så må jeg ha meg et kommunikasjonssett mellom fører og passasjer.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Her er det søndag... jeg ligger på sofan å leser siste boka til Dan Brown - Det tapte symbol, som jeg fikk i julegave fra konemor. Er kommet halveis i boka og må si det er vanskelig å legge den bort... :)
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Fikk boka jeg og... Bra bok...Du har mye spenning igjen...Dexter skrev:Her er det søndag... jeg ligger på sofan å leser siste boka til Dan Brown - Det tapte symbol, som jeg fikk i julegave fra konemor. Er kommet halveis i boka og må si det er vanskelig å legge den bort... :)
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Onsløv skrev:Så må jeg ha meg et kommunikasjonssett mellom fører og passasjer.Intruder skrev:Tja ?
Lurer på hva Onsløv driver med kanskje .....![]()

You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg sitter og prøver å finne motivasjon og pågangsmot. Har lenge drømt om å pelle ned Gamle igjen og bygge meg en "perfekt" tursykkel til grusturer. Men foreløpig har det blitt med drømmen og alle tankene rundt prosjektet.
Kamofarget Z650SR med høyere fjæring, grøvre dekk, alukofferter, solosal, større tank, bedre veltebøyler, mer vindbeskyttelse, høyere eksosanlegg (ikke i lyd, men i høyde over bakken), beskyttelsesplater under motor, osv osv osv...
Har ideene, har verkstedet og kan lage det som trengs av deler...

c")
c")
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
... men kommer liksom ikke i gangJalmar skrev:

Det er ofte sånn...

Men plutselig så skjer det ting; man bare setter i gang. Også med de tingene man kvier seg litt for å begynne med. Det er i hvert fall min erfaring.

Du har så rett AJ.
Greia er jo den at det er så lettvint å rusle inn i en butikk og kjøpe en GS eller noe annet ferdig. Men i praksis er det utrolig mye som må gjøres på de syklene for å få dem greie nok til oppgaven også. Og de vil bli så dyre at man ikke har hjerte til å bruke dem uansett.
Dessuten ER det veldig moro å møte opp med noe hjemmelaget som gjør jobben vel så bra som ferdigkjøpt.
:-
Greia er jo den at det er så lettvint å rusle inn i en butikk og kjøpe en GS eller noe annet ferdig. Men i praksis er det utrolig mye som må gjøres på de syklene for å få dem greie nok til oppgaven også. Og de vil bli så dyre at man ikke har hjerte til å bruke dem uansett.

Dessuten ER det veldig moro å møte opp med noe hjemmelaget som gjør jobben vel så bra som ferdigkjøpt.

c")
c")
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Da var aketur ferdig....du verden det er deilig å kunne sette seg ned, men en god varm kopp nykvernet kaffe, foran PC'n (eller Mac da :) ), på med litt musikk og "sløve" litt
.
Har nylig kjøpt inn et nytt digitalt speilreflekskamera, Canon EOS 450D, tok noen bilder av barna i akebakken, ja og nå har det skjedd, det som hender av og til når en sitter og skal legge bildene inn på Harddisk...jeg bestemmer meg for å rydde i alle bildene! Eksterndisk er formatert klar, opprettet nytt bibliotek i iPhoto, hentet inn hele 2009 bildemappa, opprettet 2010 mappa, overfører nye bilder......skal vi se...skal vi se....om det kan bli skikkelig orden i sakene... :)
Må vel innrømme at jeg har gjort dette flere ganger før...men det sklir liksom litt ut, og orden blir fort litt kaos..over tid. Har heldigvis en ReadyNAS-server som tar backup av alt jeg legger ut av bilder, men den rydder ikke for meg :).....sitter her nå med viten om at nå kommer timene til å gå fort.....men koser meg og slapper av..slik man SKAL gjøre på en søndag!

Har nylig kjøpt inn et nytt digitalt speilreflekskamera, Canon EOS 450D, tok noen bilder av barna i akebakken, ja og nå har det skjedd, det som hender av og til når en sitter og skal legge bildene inn på Harddisk...jeg bestemmer meg for å rydde i alle bildene! Eksterndisk er formatert klar, opprettet nytt bibliotek i iPhoto, hentet inn hele 2009 bildemappa, opprettet 2010 mappa, overfører nye bilder......skal vi se...skal vi se....om det kan bli skikkelig orden i sakene... :)
Må vel innrømme at jeg har gjort dette flere ganger før...men det sklir liksom litt ut, og orden blir fort litt kaos..over tid. Har heldigvis en ReadyNAS-server som tar backup av alt jeg legger ut av bilder, men den rydder ikke for meg :).....sitter her nå med viten om at nå kommer timene til å gå fort.....men koser meg og slapper av..slik man SKAL gjøre på en søndag!

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Foreldrene mine har dratt, barna er levert.. Akkurat dusja og åpna min første pils... SÅNN skal jeg bruke denne søndagen til... Pils og myse på kopeboksens mens jeg rører på forumet innimellom.. 

You'll never walk alone
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Dette er en ting jeg faktisk har prøvd i det lengste å holde orden på... det blir jo ikke mindre av disse bildene da...Globe skrev:
Jeg har siden 2002 gjort følgende:
Mine bilder:
|
2002
|
--> 01 - Januar
--> 02 - Februar
osv
2003
|
--> 01 - Januar
osv
Har sånnsett bra kontroll med bare 12 mapper hver år, med unntak av spesielle ting som får egne mapper, eks: bryllup, fødsler o.l. men disse ligger da under riktig år sammen med månedsmappene. Går fort og enkelt å finne frem på denne måten

Det er det samme for skylda hvem som har den...
Kjelen med pinnekjøtt står på platen og godgjør seg. Middag kl 17.30, gleder meg. Åh. det dufter godt. :=D>

Nu er maten fortært, det var et herremåltid, oj så mett jeg er.

- tagesk
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Kontakt:

Jeg mener nå at det er bedre å kjøre seg en tur i solskinnet enn å sitte inne.
Ble bare 110 km i dag.

Mine Wilbers er tilbake efter service (de holdt to år og tre uker - som tilsvarer 50.100 km). Å få nye dempere på sykkelen er nesten som å få ny sykkel.
Om to måneder er det ferie, og nye dempere er helt nødvendig. Da laster vi på all bagasjen og kjører (sykkelen!) til Hellas på ferie. Er jo tusen km til fergen (Brindisi) og tusen hjem igjen, pluss noen tusen i Hellas. Blir bra det!
Ja, ja. Sånn går nå dagan her i Toscana.
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)