Det står en slik i Rælingen som kan disponeres dersom det er ønskelig :-)AJ skrev:En sånn en, kanskjePollti skrev:Er du selvplager AJ ? Vedklyvere er tingen og ikke koster de mye heller.![]()
Anbefaler i så fall henting med bil......
Geir
Det står en slik i Rælingen som kan disponeres dersom det er ønskelig :-)AJ skrev:En sånn en, kanskjePollti skrev:Er du selvplager AJ ? Vedklyvere er tingen og ikke koster de mye heller.![]()
Du verden!Geso skrev: Det står en slik i Rælingen som kan disponeres dersom det er ønskelig :-)
Anbefaler i så fall henting med bil......
Geir
Og det har jeg + en sånn skikkelig blei eller kløyvekileRagnhild skrev:God kløyvøks er tingen
Nei! Vil ikke være en sånn gubbdagisRagnhild skrev:Men de fleste gubbdagis'er har sånn vedkløversak
Nåja... når diameteren er 60-70 cm. + grov kvist så skal det både krefter, godt arbeidsverktøy og en god posjon pågangsmot å gå på slike kubber, særlig i denne sommervarmen...Ragnhild skrev:Men grana er jo lett å kløyve, klarer jo enhver selv uten riktig teknikk
Hvis du vil ha varm mat, kaffe eller stekte brød får du se til at det er bært inn komfyrved :nonoPollti skrev:Still deg nå pent opp ved komfyren Ragnhild !
Særlig Gammelgutts proteser fra Kondomeriet,i ulike smaksvarianter,falt i smak !Intruder skrev:Er blitt så gammal at jeg mimrer om eksepsjonelt velplanlagte partytreff.
Var ifølge deltakerne meget vellykket !!![]()
![]()
Nåja...Jalmar skrev:Bare gå du AJ. Pollti og jeg skal forsøke å holde forumet under kontroll så lenge.
Tror det motsatte kan gjøres med stort hell samtidig med at både kinesiskprodusert taiwainutviklet Acer PC og Mexicoproduserte Infinity høyttalere skyfles inn i de bortgjemte skapene for beskyttelse mot uante overgrep fra tohjulstilfarende besøkende hvis atferd det ikke er mulig predikere konsekvensene av...Jalmar skrev:Ingen grunn til engstelse. Jeg ville nok heller vært mer engstelig for dette årets forumtreff oppe hos deg. Kanskje lurt å vente med tastaturskifte til etter forumtreffet?