Stemningsfullt og kjempefint bilde

Stemningsfullt og kjempefint bilde
Det har du rett i, men på en annen side: snøen er tørr og lett i nesten hele dybden, så blir det mildvær (vind og regn som det er meldt her kommende dager), så forsvinner den fort tenker jeg.AJ skrev: 20 jan 2021, 14:17 Akkurat nå kjennes det ut som at det er veldig lenge til våren og sommeren...![]()
Sant det du skriver.Gammelsmurfen skrev: 20 jan 2021, 15:53Det har du rett i, men på en annen side: snøen er tørr og lett i nesten hele dybden, så blir det mildvær (vind og regn som det er meldt her kommende dager), så forsvinner den fort tenker jeg.AJ skrev: 20 jan 2021, 14:17 Akkurat nå kjennes det ut som at det er veldig lenge til våren og sommeren...![]()
For min del når det først er vinter og sykkelen parkert, så syns jeg det er bedre med noe tørr snø fremfor bar bakke og vått/sølete/mørkt.
Regnet må helt klart la vente på seg. Men det kan gjerne slutte å snø. Her vi bor er det mer enn nok nå...niko skrev: 20 jan 2021, 17:43 For min del håper jeg regnet lar vente på seg. Lenge siden det har sett slik ut i Oslomarka.
Har vært mer enn dobbelt så mye på det meste her denne vinteren.Tore L skrev: 04 mar 2021, 16:54 Så mye snø har det ikke vært i Sarp i vinter AJ, her er det vært snøfritt en stund :)
Fortsetter været som nå resten av uka så er mye gjort