haakeik skrev: 21 aug 2018, 21:13 Den er selvfølgelig ikke like sofistikert og lettkjørt som GS'en med ABS, Antiskli, Cruisekontroll, bakkestarthjelp, diverse kjøreprogrammer ++.
Den er vel mer en mannemann sykkel og ikke "jente" sykkel![]()

haakeik skrev: 21 aug 2018, 21:13 Den er selvfølgelig ikke like sofistikert og lettkjørt som GS'en med ABS, Antiskli, Cruisekontroll, bakkestarthjelp, diverse kjøreprogrammer ++.
Takker for Haakeik, og det er helt korekt at jeg ser etter en THRIUMPH som hobby sykkel, og den du sende meg link på frister veldig :)haakeik skrev: 21 aug 2018, 21:13 Du skal selvfølgelig ikke bli presset til å kjøpe et nebbdyr![]()
Hvis du ikke får lånesykkel, kan du få låne Triumph'en, hvis du vil Tore. Jeg kan ikke være med på denne turen, selv om jeg har veldig lyst, men Triumph'en er klar som et egg. Jeg vet jo du tenker på en gammel Triumph som hobbysykkel, så nå kan du få prøve det ut.
Jeg stiller selvfølgelig noen betingelser:
1. Du betaler for alle skader
2. Jeg vil ha full tank tilbake
3. Triumphen vil gjerne være med på de fleste bildene som publiseres på forumet
Jeg kan tilby tankveske og 1x30L og 2x20L Kriega vesker.
Den er selvfølgelig ikke like sofistikert og lettkjørt som GS'en med ABS, Antiskli, Cruisekontroll, bakkestarthjelp, diverse kjøreprogrammer ++.
Send meg en PM hvis aktuelt.
Meget snillt gjort må jeg si!haakeik skrev: 21 aug 2018, 21:13 Du skal selvfølgelig ikke bli presset til å kjøpe et nebbdyr![]()
Hvis du ikke får lånesykkel, kan du få låne Triumph'en, hvis du vil Tore. Jeg kan ikke være med på denne turen, selv om jeg har veldig lyst, men Triumph'en er klar som et egg. Jeg vet jo du tenker på en gammel Triumph som hobbysykkel, så nå kan du få prøve det ut.
Jeg stiller selvfølgelig noen betingelser:
1. Du betaler for alle skader
2. Jeg vil ha full tank tilbake
3. Triumphen vil gjerne være med på de fleste bildene som publiseres på forumet
Jeg kan tilby tankveske og 1x30L og 2x20L Kriega vesker.
Den er selvfølgelig ikke like sofistikert og lettkjørt som GS'en med ABS, Antiskli, Cruisekontroll, bakkestarthjelp, diverse kjøreprogrammer ++.
Send meg en PM hvis aktuelt.
Litt usikker på Pirelli framdekket mitt også etter 9500 km., men regner med at det holder til en tur til Dovre og Rondane i helga.FredrikE24 skrev: 21 aug 2018, 22:39
Jeg tok en kikk fra framdekket mitt idag, det synger på siste verset, men holder muligens en siste tur
Det hadde jo vært hyggeligRonning skrev: 21 aug 2018, 21:35 Er det noen trøndere som skal nedover på dette? WikingTnt, Barske? Jeg vurderer det selv, men tror ikke jeg får til hele helga pga barne-logistikk. Lørdag til søndag vurderes.
Hadde vært moro dette, men starter clutchen er gåen på MV’enRonning skrev: 21 aug 2018, 21:35 Er det noen trøndere som skal nedover på dette? WikingTnt, Barske? Jeg vurderer det selv, men tror ikke jeg får til hele helga pga barne-logistikk. Lørdag til søndag vurderes.
GrattissTore L skrev: 22 aug 2018, 12:15 Da prøver jeg og legge inn en gang til, siden jeg ikke ser mitt siste innlegg.
Det blir tur på meg :), vi ble enige om pris og utstyr og GT'en har bytta navn til GS :)
Humrer litt i skjegget når jeg ser under profilbildet dittTore L skrev: 22 aug 2018, 12:15 Da prøver jeg og legge inn en gang til, siden jeg ikke ser mitt siste innlegg.
Det blir tur på meg :), vi ble enige om pris og utstyr og GT'en har bytta navn til GS :)
Hvor jeg bor er ikke så viktig, men hvor jeg kommer i fra er viktigBjerknez skrev: 22 aug 2018, 12:24Humrer litt i skjegget når jeg ser under profilbildet dittTore L skrev: 22 aug 2018, 12:15 Da prøver jeg og legge inn en gang til, siden jeg ikke ser mitt siste innlegg.
Det blir tur på meg :), vi ble enige om pris og utstyr og GT'en har bytta navn til GS :)![]()
"Bosted: Sarpsborg (Er fra Fredrikstad)"
Respekt!Tore L skrev: 22 aug 2018, 12:15 Da prøver jeg og legge inn en gang til, siden jeg ikke ser mitt siste innlegg.
Så bra! Minner igjen om Anni på Ringebu hvis noen ønsker noe ekstra godt på grillen.Audi Mannen skrev: 22 aug 2018, 11:22 Snakka nylig med Eva fra Dovreskogen camping. Siden det har vært en del nedbør i den siste tiden så er tømmer koia og bål plassen nede ved elva åpen og tilgjengelig for fyring. Der er både benker og bord samt en stor grill. Ved skulle det ordnes med sa hun også. Bare sånn kort info.
Jeg vurderte dette treffet helt til jeg fikk innbydelse til et seminar i Sverige,så det gikk desverre ikke :-/Ronning skrev: 21 aug 2018, 21:35 Er det noen trøndere som skal nedover på dette? WikingTnt, Barske? Jeg vurderer det selv, men tror ikke jeg får til hele helga pga barne-logistikk. Lørdag til søndag vurderes.
Jeg er klar kjørefølge i morra, jeg.Tore L skrev: 22 aug 2018, 15:14 AJ - jeg får hente GS'en kl. 0900 i morgen, hvis alt er på stell da, er jeg klar fra Sarp rundt kl. 11-12 og da skal det være store muligheter for å komme helt fram til Utladalen innen rimelig tid i morgen :)
Kan vel ikke si så mye annet enn gratulerer ToreTore L skrev: 22 aug 2018, 15:14 AJ - jeg får hente GS'en kl. 0900 i morgen, hvis alt er på stell da, er jeg klar fra Sarp rundt kl. 11-12 og da skal det være store muligheter for å komme helt fram til Utladalen innen rimelig tid i morgen :)