Da er han Hebbe Lille,sønn til skrothandler-Albert..................Kjør ikke sykkel`nGammelgutt skrev:Navnet er Hebbe.
dit,,,,,,,,,det er fali det.......

Neida,bare tøyser

Da er han Hebbe Lille,sønn til skrothandler-Albert..................Kjør ikke sykkel`nGammelgutt skrev:Navnet er Hebbe.
RuneMC skrev:Hmm, så 150 gamp er ikke nok for E18 mens 178 er nok ??Spørs jo på kjørestil da men hvis de 178 gampene skal brukes aktivt så høres det ut som en mulig resept for å vinke farvel til lappen...
![]()
Alternativer til å øke motorstørrelse er å gå for naken sykkel, da merker man fartsvind og fart mye bedre og kan ha det moro i mindre hastighet. Det er med sykler som med biler - jo mer kåpe og jo større de er, dess mindre merker man til farten - men for touring bruk er det selvfølgelig bare et pluss at man ikke merker så mye til vind og slikt.
Snill Vaffel skrev: Kjører heller naken på sykkelen
mekkern skrev:Snill Vaffel skrev: Kjører heller naken på sykkelen
Snill Vaffel skrev:.... Kjører heller naken på sykkelen
Tror det er noe som kan gå seg til det...Snill Vaffel skrev:Da blei det 23 Mil i dag ... Hvert en tur på Eidsfoss cafe turen gikk videre til Hokksund rundt ved Tyrifjorden forbi Sylling før vi satte kursen mot Røyken igjen, skal si det er ei som er "sår" i baken... R Sykkel er ikke noe å kjøre langt med.. Spørs om ikke CBRèn blir byttet ut
Den VFR'n jeg har (VFR 750F, 93 modell), har en bredere tank og litt bredere sete enn hva jeg var vant med på CBR'n. Det er også en litt mer oppadrett sittestilling. Gikk an å kjøre VFR gittSnill Vaffel skrev:Titta litt på VFR Nå faktisk får se hva jeg gjør, mulig jeg tar en tur innom Motorport i Drammen å kikker på den som står der..Bare litt sår her og der blei liggende på tanken det siste stykket på vei hjem, så sikkert kjempe lurt ut