Ai, ai, ai.... hørtes IKKE godt ut.... s y m p a t i... !
Har heldigvis ikke skjedd meg ennå, men var ganske nær igår... reservelampa hadde selvfølgelig sluttet å funke i returen fra Bergen- Sikkert pga alt regnværet.... funket jo fint på turen dit og nettopp hatt storservice og greier...

den gikk jo veldig langt på en tank tenkte jeg (tanket på Gudvangen) men kom nå hjem den 16 uten at den lyste. Så med 17. mai imellom når jeg startet den på tur til jobben igår så tenkte jeg jo ikke på det...
Kom halvveis opp bakkene mot Heggedal før den stoppet midt i bakken...
](./images/smilies/grrr.gif)
...og når jeg da hoppet av og ganske stressa skulle skyve 190kg sykkel i litt oppoverbakke til nærmeste innkjørsel så var det ett sekund hvor det holdt på å gå galt.... puh, det var en nær-velt-opplevelse...
Deretter parkerte jeg og forsøkte å få liv i den, men kom til at den mest sannsynligvis var bensintørr...

er jo ikke noen måler på den, kun reservelampa som lyser når det er 4-5 liter igjen. Long story short - taxi hjem - bil til Biltema og kjøpte bensinkanne - fylte på nærmeste stasjon - dro til sykkelen, helte på og den startet... Hjem med bil, og ny taxi tur for å hente sykkelen... Gikk et par helt unødige timer og noen hundrelapper der ja, pga en pære som sikkert koster 4 kr...