MC-nyheter og MC i media
- Indian
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Kontakt:
Jeg tar aldri sjansen på at bilen har sett meg. Det kan være en person i bilen som snakker i mobilen eller har bremset opp for å sende en sms eller i værste fall en kvinne som smiker seg bak rattet.
I går så jeg ei som kjørte ut i et kryss, jeg hadde vikeplikt men hun så aldri meg.
Hun snakket i mobilen og hadde en hund på fanget.
I går så jeg ei som kjørte ut i et kryss, jeg hadde vikeplikt men hun så aldri meg.
Hun snakket i mobilen og hadde en hund på fanget.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy...
Jovist går det å bruke hode på grønt, men det bør brukes på rødt også...
Vet ikke hva boten er for å kjøre på rødt, men en skal ha god råd for å ta slike sjanser. nå gikk det ikke så bra...Bot, mistet lappen. kanskje problemer med å utføre jobben. Sur kjærring... pottesure ungdommer som ikke kan bli kjørt rundt. Må ta bussen, når en skal handle seg en kasse øl og en pose potetgull......:)
Nei, takker meg til noen sekunders stopp ved rødt lys
Jovist går det å bruke hode på grønt, men det bør brukes på rødt også...
Vet ikke hva boten er for å kjøre på rødt, men en skal ha god råd for å ta slike sjanser. nå gikk det ikke så bra...Bot, mistet lappen. kanskje problemer med å utføre jobben. Sur kjærring... pottesure ungdommer som ikke kan bli kjørt rundt. Må ta bussen, når en skal handle seg en kasse øl og en pose potetgull......:)
Nei, takker meg til noen sekunders stopp ved rødt lys

Storebror slår til igjen!
Kankje ikke dagens avisutklipp, men dog.......
Helt utrolig hva storebror kommer opp med.
Nå vurderer forsikringsselskapene å basere forsikringspremien på din kjørestil.
For de av oss som liker å gi litt gass kan motorsykkelhold bli en dyr affære om dette blir innført.
Det med fart er nok ikke den eneste grunnen til at tempen øker her,
det frister simpelthen ikke å kjøre rundt med GPS for at forsikringsselskapene skal kunne kontollere kjøremønsteret, snakk om å bli satt i bur, hvor er friheten henn?
Hva med de stakkarer som skal forsikre sitt første kjøretøy, dette blir dyrt.
Hva synes du om at kjøremønsteret ditt blir kontrollert til en hver tid?
Se saken her
Helt utrolig hva storebror kommer opp med.
Nå vurderer forsikringsselskapene å basere forsikringspremien på din kjørestil.
For de av oss som liker å gi litt gass kan motorsykkelhold bli en dyr affære om dette blir innført.
Det med fart er nok ikke den eneste grunnen til at tempen øker her,
det frister simpelthen ikke å kjøre rundt med GPS for at forsikringsselskapene skal kunne kontollere kjøremønsteret, snakk om å bli satt i bur, hvor er friheten henn?
Hva med de stakkarer som skal forsikre sitt første kjøretøy, dette blir dyrt.
Hva synes du om at kjøremønsteret ditt blir kontrollert til en hver tid?
Se saken her
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..
He he he.... Må si det er god fantasi på disse som jobber for å skaffe inn penger. Det er vel bare lastebiler, tog og fly som er overvåket for øyeblikket. Ikke ukjent for de som jobber med dette.
Men å bruke dataene for å vurdere hvordan forsikringen skal gjelde....begynner vel å gå vel langt.
He he he.... Må si det er god fantasi på disse som jobber for å skaffe inn penger. Det er vel bare lastebiler, tog og fly som er overvåket for øyeblikket. Ikke ukjent for de som jobber med dette.
Men å bruke dataene for å vurdere hvordan forsikringen skal gjelde....begynner vel å gå vel langt.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Intet ukjent fenomen, dette at man bør være frampå fra nå av og fram til jula om en vil ha seg rimelig MC til våren... :
'Tid for billig motorsykkel'......

'Tid for billig motorsykkel'......

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Er'e mulig!? :shock:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Ja, dessverre.
Men det er jo nesten ikke til å tro...
:
Men det er jo nesten ikke til å tro...

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
MC og fotobokser.... Liker særlig den biten om at MC ikke er så belastende lenger i trafikken.. :)
http://www.sb.no/article/20081123/NYHET ... 98122/1158
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Må si meg enig dercheron skrev:MC og fotobokser.... Liker særlig den biten om at MC ikke er så belastende lenger i trafikken.. :)

Hva er viktigst, potensen, vannavlating eller å få kjøre motorsykkel?
Ta en titt på denne rapporten; reelt...?
Om denne rapporten stemmer er vi virkelig i trøbbel :icon_wink:
Ta en titt på denne rapporten; reelt...?
Om denne rapporten stemmer er vi virkelig i trøbbel :icon_wink:

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
MC-ulykke rett før jul...!?
Ikke Jalmar, håper jeg
Han snakket om en tur i denne retningen (Rømskog)...
Ikke Jalmar, håper jeg

Han snakket om en tur i denne retningen (Rømskog)...