Nei, nei! Ble litt feil det der... Det jeg mener er fengende låter som gjør gir fot, for å si det sånncheron skrev:Dans?!

Rytmiske og fine - skikkelig gla' låter

Nei, nei! Ble litt feil det der... Det jeg mener er fengende låter som gjør gir fot, for å si det sånncheron skrev:Dans?!
Nåja... Nå er jeg med...AJ skrev:Nei, nei! Ble litt feil det der... Det jeg mener er fengende låter som gjør gir fot, for å si det sånncheron skrev:Dans?!![]()
Rytmiske og fine - skikkelig gla' låter
Musikk for gamle folk, slike som meg.cheron skrev:
Himmel og hav... Si meg... Eller; si oss... ( meg og Onsløv) ; Hva har du IKKE i samlinga di????
Får du hjelp til spylingen? Da tror jeg du skulle få tak i det mest fantasktce liggeunderlaget så du kan hive ut litt fra garasjen og ligge der i natt tørt og godt :-)Dexter skrev:Ser på været at det er nå ingen vits å vaske motorsykkelen i dag...
Nyklipt i dag... er forresten vanskelig å få i seg alu med hjelm på...Pollti skrev:er du tynn i håret får du ta på deg hjelmen da vel ?
Alu med sugerør...???? nei kanskje ikke det neiDexter skrev:Nyklipt i dag... er forresten vanskelig å få i seg alu med hjelm på...Pollti skrev:er du tynn i håret får du ta på deg hjelmen da vel ?
Gleder meg! Bra å høre at ikke alle snur på grunn av været! Jeg kjører ned til Langebru som tidligere nevnt. De som skal "hoppe på" der gjør det. Regner med det blir AJ, cbrdama og gizmodudeOleB skrev:Alu med sugerør...???? nei kanskje ikke det neiDexter skrev:Nyklipt i dag... er forresten vanskelig å få i seg alu med hjelm på...Pollti skrev:er du tynn i håret får du ta på deg hjelmen da vel ?
Her regner det så det spruter - blir nok korte ruta via Bastøferga og så rett frem som mulig til Evike.
Får spare rundturen til lørdag/søndag
Men treff blir det samma XXXXX!!
Snakkes!rogg skrev:Starter å pakke nå... Kommer etterhvert...sees
Vet du ikke at latexklær skal rett på kroppen?.mekkern skrev:fått meg regdress-8XL![]()
![]()
Begynner å lure på disse størrelsene-de skal jo normalt utenpå de andre klærne?