Kode: Velg alt
[video]HER SETTER DU INN LENKEN TIL VIDEOEN PÅ YOUTUBE[/video]

Hadde overgang fra før som fungerer helt fint på adapteren til kameraetDexter skrev:
Menne, er det ikke levert med amerikansk kontakt på lader? Kjøpte dere overgang?
Joda - jeg bestilte meg diktafon:Globe skrev:Veldig bra GV....jeg er imponert! Det neste må vel bli en diktafon, med mic inn i hjelmen, så vi kan høre dine kommentarer "live" fra turen?![]()
Diktafon? Tja, ellers har jo de fleste MP3 spillere innebygget mikrofon og mulighet for opptak da... og innebygget USB for tilkobling til PC... eksempelGodtvoksen skrev:Joda - jeg bestilte meg diktafon:
... Og når jeg fikk den, fant jeg ut at det ikke var mulig og overføre opptaket til PC...Trodde det var en selvfølge at var mulig...
Her i Brumunddal hos meg var det kun 2 plussgrader i dag tidlig!!Men ingen snø....Godtvoksen skrev:Våkner i dag opp til at det snør på fjelltoppene rundt meg...og det er 7 grader....
Finnes mye bra i segmentet mellom den du har og Goldwing. Selv synes jeg Goldwing blir litt....Godtvoksen skrev:Som dere vet tenker jeg på en større MC. Nå ser det ut som jeg først og fremst må tenke på passasjerens (konas) komfort da hun klager over sterke smerter i ryggen etter 10 - 12 mil.
Må jeg tenke Goldwing, eller blir passasjerens sittekomfort bedre med en større cruiser? Jeg tenker da Shadow 1100, VTX 1800 eller Valkyrier ?
Litt større motor (til deg) og litt større seter til deg og kona. Du får kjøpt sal som er langt bedre tilpasset 2 personer enn det som er levert orognalt på syklene.Godtvoksen skrev:Som dere vet tenker jeg på en større MC. Nå ser det ut som jeg først og fremst må tenke på passasjerens (konas) komfort da hun klager over sterke smerter i ryggen etter 10 - 12 mil.
Må jeg tenke Goldwing, eller blir passasjerens sittekomfort bedre med en større cruiser? Jeg tenker da Shadow 1100, VTX 1800 eller Valkyrier ?
Tror du sittekomforten er mye bedre på den, sett i forhold til de sykkelene jeg nevnte utover GW?AJ skrev: En Moto Guzzi cruiser kunne kanskje vært noe...?
Som f.eks. denne:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=23500237" onclick="window.open(this.href);return false;
Hun kalte det plastikkgriser...Globe skrev: Litt større motor (til deg) og litt større seter til deg og kona. Du får kjøpt sal som er langt bedre tilpasset 2 personer enn det som er levert orognalt på syklene.
Jeg vurderte lenge en Yamaha DragStar 1100 med Mustangsal. Fantastik kjørekomfort til både fører og passasjer![]()
Ellers...så kan jeg tipse om noe som vel egentlig kona de kaller "plastikksykler"...."en TDM-tur om dagen er god for......ryggen"
Har aldri kjørt noen av Moto Guzzi's cruisere, men tipper at de neppe er dårligere enn Breva og Sport 1200 modellene. Og de har utmerket setekomfort for såvel fører som passasjerGodtvoksen skrev:Tror du sittekomforten er mye bedre på den, sett i forhold til de sykkelene jeg nevnte utover GW?AJ skrev: En Moto Guzzi cruiser kunne kanskje vært noe...?
Som f.eks. denne:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=23500237" onclick="window.open(this.href);return false;
Godtvoksen skrev:Hun kalte det plastikkgriser...Globe skrev: Litt større motor (til deg) og litt større seter til deg og kona. Du får kjøpt sal som er langt bedre tilpasset 2 personer enn det som er levert orognalt på syklene.
Jeg vurderte lenge en Yamaha DragStar 1100 med Mustangsal. Fantastik kjørekomfort til både fører og passasjer![]()
Ellers...så kan jeg tipse om noe som vel egentlig kona de kaller "plastikksykler"...."en TDM-tur om dagen er god for......ryggen"
![]()
Forslaget om Mustangsal el. er kanskje ikke dumt. Det burde vel finnes til Valkyrier, Shadow 1100 eller VTX 1800 også...
Er i Harstad og starter turen sydover i morgen tidlig..:-)Globe skrev:Hvor i landet er du nå da??..Kommet hjem eller er du fortsatt nordaførr?