Er ikke detta motiv fra et platecover med Molly Hatchet tro????rogg skrev:
![]()

Sikker på jeg har det der utapå ei vinylplate på loftet et sted....

Steike fin lakkering uansett

Er ikke detta motiv fra et platecover med Molly Hatchet tro????rogg skrev:
![]()
Finnes etter det jeg har fått med meg, tre slike motivlakerte Winger i Norge. Denne som var hos oss, en blå som jeg har et bilde av en eller annen plass. Og så skal den være en tredie. Alle er lakert av samme person.OleB skrev:Er ikke detta motiv fra et platecover med Molly Hatchet tro????rogg skrev:
![]()
![]()
Sikker på jeg har det der utapå ei vinylplate på loftet et sted....
Steike fin lakkering uansett
Hei igjenGammelgutt skrev:Har snekret nistepakke og regner med en tur til Smia i dag.
Minsken har mistet piffen og går ikke, har ikke hatt tid til å se på den enda. Men Il Tempo Petit går som alltid.Togmannen skrev:Var en kjapp tur innom Smia i dag, og traff Rogg som kom rett fra Randsfjordtreffet m en stilig henger på slep :-)
Glimrende vær og en fin tur rundt Hurumlandet, nesten 20 mil. Masse sykler på veien og på ferja.
Fåe se om det blir en tur til Vindfjelltunet på tirsdag eller grava på onsdag. Håper jo å få se Minsken til Gammelgutt
Jepp, det blir Smia-tur i dag! Håper å se mange kjente og ukjente der!Dexter skrev:Jeg satser på å komme en tur. Får kanskje med meg Figmo med L på ryggen
Det var godt du hadde marginene på din side... :=D>RuneMC skrev:
Begge hendelser som er ganske uvanlige a la "en gang i skuddåret", men her var altså begge innenfor 5 min...