Onsløv skrev:Tipper det neppe er langt fra en TDM.

Onsløv skrev:Tipper det neppe er langt fra en TDM.
Ja det har du virkelig grunn til å beklageBubbu skrev:Beklager men den var det ikke.
Ja jeg håper det er et bra valg. Håper jeg slipper noe tull med den. Å håper jeg kan kjøre selv opp. Langkjøring i morgen. Å da er det vel oppkjøring som er neste steget tror jeg.Dexter skrev:Oj oj oj! Den var lekker! Meget bra valg
Har du fått dato for oppkjøring?Bubbu skrev:Ja jeg håper det er et bra valg. Håper jeg slipper noe tull med den. Å håper jeg kan kjøre selv opp. Langkjøring i morgen. Å da er det vel oppkjøring som er neste steget tror jeg.Dexter skrev:Oj oj oj! Den var lekker! Meget bra valg
Det får tiden vise.jhn skrev:Ja det har du virkelig grunn til å beklageBubbu skrev:Beklager men den var det ikke.
Det får jeg sikkert i morgen. Er det noe mere jeg må igjennom etter langkjøringen da?Dexter skrev:Har du fått dato for oppkjøring?Bubbu skrev:Ja jeg håper det er et bra valg. Håper jeg slipper noe tull med den. Å håper jeg kan kjøre selv opp. Langkjøring i morgen. Å da er det vel oppkjøring som er neste steget tror jeg.Dexter skrev:Oj oj oj! Den var lekker! Meget bra valg
Ja, det hadde jeg. Tror ikke det er så lenge til du har lappen nåGlobe skrev:Regner med de legger opp til en "oppvarmingstime" på selve oppkjøringsdagen...That's it!
Æ trur jo egentlig TDMen e en kjempesykkel. Lykke tilBubbu skrev:Det får tiden vise.jhn skrev:Ja det har du virkelig grunn til å beklageBubbu skrev:Beklager men den var det ikke.
Takk for det.jhn skrev:Æ trur jo egentlig TDMen e en kjempesykkel. Lykke tilBubbu skrev:Det får tiden vise.jhn skrev:Ja det har du virkelig grunn til å beklageBubbu skrev:Beklager men den var det ikke.
Ja vi får håpe det. Da kan du kjøre ned dagen før så kan vi kjøre sammen oppGlobe skrev:Regner med de legger opp til en "oppvarmingstime" på selve oppkjøringsdagen...That's it!
Vi satser på det. Gleder meg utrolig.Dexter skrev:Ja, det hadde jeg. Tror ikke det er så lenge til du har lappen nåGlobe skrev:Regner med de legger opp til en "oppvarmingstime" på selve oppkjøringsdagen...That's it!
Gratulerer med flott sykkel!!Bubbu skrev:Ja jeg håper det er et bra valg. Håper jeg slipper noe tull med den. Å håper jeg kan kjøre selv opp. Langkjøring i morgen. Å da er det vel oppkjøring som er neste steget tror jeg.Dexter skrev:Oj oj oj! Den var lekker! Meget bra valg
Så veldig fin ut den da!(Fant flere bilder av den på Finn!Bubbu skrev:Onsløv skrev:Tipper det neppe er langt fra en TDM.Det blir nok en TDM ja
Takk. JaAJ skrev:Gratulerer med flott sykkel!!Bubbu skrev:Ja jeg håper det er et bra valg. Håper jeg slipper noe tull med den. Å håper jeg kan kjøre selv opp. Langkjøring i morgen. Å da er det vel oppkjøring som er neste steget tror jeg.Dexter skrev:Oj oj oj! Den var lekker! Meget bra valg
La meg tippe....![]()
En 2003 mod., ikke sant?
Har fått garanti at han holder av sykkelen til jeg kommer. Han kommer hjem først neste lørdag selv. Så er ganske sikker på at jeg får sykkelen om jeg vil ha den.Ellers så hadde jeg dratt ned å kjøpt den i dag. Eller rettere Globe har dratt for megBanditmannen skrev:Så veldig fin ut den da!(Fant flere bilder av den på Finn!Bubbu skrev:Onsløv skrev:Tipper det neppe er langt fra en TDM.Det blir nok en TDM ja
)
Er egentlig ikke så veeeeldig overtroisk, men venter med å gratulere til det er helt i boks, kunne jo hende det kom en "tulling" med penger i handa før deg... :-#
Er neimen ikke sikker. Men det jeg er bombesikker på er at du vil få det sinnssykt morsomt med TDM'en dinBubbu skrev:Men er 2003 levert med eller uten abs? Glemte å spørre.
Takk for det. Har du noen linker til noen side med utstyr \ ting å tang.AJ skrev:Er neimen ikke sikker. Men det jeg er bombesikker på er at du vil få det sinnssykt morsomt med TDM'en dinBubbu skrev:Men er 2003 levert med eller uten abs? Glemte å spørre.![]()