Mener at PR3 skal holde ca 10.000 i følge Michelin selv.AJ skrev:Avon dekkene jeg brukte på TDM'en holdt ikke særlig mer enn 10000 km. de heller...Godtvoksen skrev:OK, da vet jeg det - nok en fast utgift som jeg ikke hadde forutsett...AJ skrev: 9000 km. på en såpass tung sykkel som du har tror jeg faktisk er ganske normalt, uavhengig av kjørestil og kjøremønster...
Michelin PR2, som jeg har på Tiger, varer kanskje litt lenger ser det ut til, men ikke veldig mye mer, tror jeg...
Den store Dekktråden, her på MCsiden.no!
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: DEKKTRÅDEN
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: DEKKTRÅDEN
Da burde han jo a spurt om å få kjøpe inn noen av billigdekkene sånn at han også kunne konkurrere med nettbutikkene da...Godtvoksen skrev:Han forklarte at fabrikkdekk som leveres på sykkelen er mindre gummi i, og det er de samme billige dekkene som selges på nettet. Han hadde fått forklaringen av sin dekkforhandler, da han spurte hvorfor han som forhandler måtte betale mer for dekkene i innkjøpspris en det alle kunne få dem for på nettet.

Re: DEKKTRÅDEN
Burde vel være enkelt å måle.
Kjøpe et dekk på nett, og bestille samme dekket i butikk.
Så kan man måle med skyvelær og evnt veie det. Tar du ballen videre, Godtvoksen, siden dekkpusheren din sa det til deg?
Kjøpe et dekk på nett, og bestille samme dekket i butikk.
Så kan man måle med skyvelær og evnt veie det. Tar du ballen videre, Godtvoksen, siden dekkpusheren din sa det til deg?
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
-
- Innlegg: 2419
- Registrert: 02 mar 2010, 18:40
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
- Bosted: Skien
Re: DEKKTRÅDEN
Dette blir for dumt!Godtvoksen skrev:Han forklarte at fabrikkdekk som leveres på sykkelen er mindre gummi i, og det er de samme billige dekkene som selges på nettet. Han hadde fått forklaringen av sin dekkforhandler, da han spurte hvorfor han som forhandler måtte betale mer for dekkene i innkjøpspris en det alle kunne få dem for på nettet.

Skal dekkfabrikantene virkelig være villig til å lage noen dekk med samme merking, samme mønster, men med mindre gummi og dårligere holdbarhet?
Da risikerer de jo bare sitt gode navn og rykte...???

Finnes flere tråder om dette på flere andre forum, og mange forteller at de får minst like mye kjørelengde ut av disse "postordredekka"
Selv er jeg ganske naiv, og folk får tro hva de vil, men dette tror jeg bare ikke på!

- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: DEKKTRÅDEN
Kan aldri tro at det er slik at kvaliteten er dårligere med hensikt.
Men han som GV har snakket med har ett poeng, ofte kjøper man "samme" dekket men med noen andre markeringer. Fks topp hastighet 150km/t som ikke er lov på bilen/sykkelen for oppgitt tophastighet er fks 250... Og det kan det skille STORE penger i forskjellene på dekk..
Dog, dårlig forklart fra en som burde ha peiling på det.
Men han som GV har snakket med har ett poeng, ofte kjøper man "samme" dekket men med noen andre markeringer. Fks topp hastighet 150km/t som ikke er lov på bilen/sykkelen for oppgitt tophastighet er fks 250... Og det kan det skille STORE penger i forskjellene på dekk..
Dog, dårlig forklart fra en som burde ha peiling på det.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Bubbu
- Innlegg: 898
- Registrert: 20 mar 2010, 20:35
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
- Bosted: Trondheim
Re: DEKKTRÅDEN
Kan det være piratkopierte dekk som selges på nettet. Når de lager piratkopier av t-skorter hvorfor ikke dekk. 

(The Beast )
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: DEKKTRÅDEN
Dekkene fra motorsykkeldekk.com funker som fjell de. Tror ikke at det er noe som helst forskjell på de kontra de man får kjøpt hos forhandler i Norge. Bortsett fra prisen da.
Og hadde de solgt piratkopierte dekk, så hadde de jo blitt saksøkt langt opp etter ørene.

Og hadde de solgt piratkopierte dekk, så hadde de jo blitt saksøkt langt opp etter ørene.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Bosted: I svingen, ellers i Drammen
Re: DEKKTRÅDEN
Motorsykkeldekk.com er helt OK, de siste seks dekkene mine kommer derfra og har vært akkurat som de skal.
Veien er viktigere enn målet.
- biker7
- Innlegg: 1309
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Bosted: solør
Re: DEKKTRÅDEN
Får jeg 10000km av det nye bakdekket mitt (når jeg får det på), blir jeg meeeget fornøyd. :-) Prøvd mange forskjellig dekk på div. sykler, og bruker å få ca7000-8000km på bakdekket. Fikk vel snaut 9000km på Z6, men da var det på stria.. Framdekk bruker å holde ca 14000-15000km for meg.Crinos skrev: Mener at PR3 skal holde ca 10.000 i følge Michelin selv.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
Re: DEKKTRÅDEN
Jeg har også hørt slike påstander om mindre gummi på dekk fra netthandel. Kjøpte et Pirelli Diablo til lettsykkelen hos en dekkforhandler, holdt ca 11500 km. Kjøpte et fra nettet til 250ien, holdt 10800 km. Men det dekket ble kjørt adskildig hardere, så jeg tror ikke på slike rykter.
Har nå et Pilot road 2 bak, kjøpt over disk, har gått 19200 km og er modent for utskifting. Er temmelig flatt på midten og endel trapping. Trappingen begynte ved 13000 km. Sltes mer på yttersiden av mønsteret.
Har nå et Pilot road 2 bak, kjøpt over disk, har gått 19200 km og er modent for utskifting. Er temmelig flatt på midten og endel trapping. Trappingen begynte ved 13000 km. Sltes mer på yttersiden av mønsteret.
Re: DEKKTRÅDEN
Nå ble det heldigvis ikke så mye dyrere å kjøpe det hos min lokale forhandler. Jeg får to dekk for kr. 4 700,- ferdig påsatt. Dersom jeg bestiller det på nettet så sparer jeg kr. 900,- og må sette det på selv. Det betyr at jeg må leie noen til å sette det på, og det blir vel ikke så mange kronene spart da...
Re: DEKKTRÅDEN
Jeg skal ta med meg forslaget...Onsløv skrev:Burde vel være enkelt å måle.
Kjøpe et dekk på nett, og bestille samme dekket i butikk.
Så kan man måle med skyvelær og evnt veie det. Tar du ballen videre, Godtvoksen, siden dekkpusheren din sa det til deg?

-
- Innlegg: 53
- Registrert: 11 mai 2011, 08:23
- Motorsykkelen din: 2007 BMW R1200GS
- Bosted: Sør Rogaland
Re: DEKKTRÅDEN
Her må jeg kaste meg inn. Jeg tror det er noe tilfeldig hva slags dekk du får fra Motorsykkeldekk.com. Jeg har handlet dekk der til flere sykler, og fått 10-12000 km av bakdekka, og har vært fornøyd med det. Så kjøpte jeg meg TDM900 som jeg har nå, den hadde ennå originaldekka fra Dunlop, som jeg tynte 7000 km av. Da var det blankt mønster på sidene av bakdekket, litt mønster igjen på midten. (En noe underlig slitasje?) Dekktrykk som foreskrevet for solokjøring, 2,5 bar .
Det ble så bestilt et sett Metzeler Z6 fra Tysker'n, der bakdekket var utslitt etter 4000 km. Samme slitasjemønster og trykk som Dunlopdekket. Dette dekket ble det reklamert på, jeg fikk et nytt likt til erstatning. Dette står nå på, og har rullet 5800 km, og har over 4 mm mønster igjen. Den eneste forskjellen jeg vet om, er at det siste bakdekket har fått mer luft, som for full last, 2,9 bar.
Fordekket (Metzeler) har nå 1-2 mm mønster, og har rullet 10 000 km
Reklamasjonen ble avslått av produsenten, jeg fikk mail etter 4-5 måneder, det var ikke funnet feil ved dekket eller materialet. Jeg fikk derfor faktura på nytt dekk, nøyaktig samme pris som det hadde om høsten da jeg fikk det hjem. Hele reklamasjonsprosessen var meget ryddig og gikk som på skinner, selv om jeg ikke fikk gjennomslag for mitt krav. De skulle heller ikke ha betalt for returfrakt av det utslitte dekket.
Noen som har synspunkter på den underlige slitasjen med blanke sider og mønster igjen på midten?
Mvh Oldmekker
Det ble så bestilt et sett Metzeler Z6 fra Tysker'n, der bakdekket var utslitt etter 4000 km. Samme slitasjemønster og trykk som Dunlopdekket. Dette dekket ble det reklamert på, jeg fikk et nytt likt til erstatning. Dette står nå på, og har rullet 5800 km, og har over 4 mm mønster igjen. Den eneste forskjellen jeg vet om, er at det siste bakdekket har fått mer luft, som for full last, 2,9 bar.
Fordekket (Metzeler) har nå 1-2 mm mønster, og har rullet 10 000 km
Reklamasjonen ble avslått av produsenten, jeg fikk mail etter 4-5 måneder, det var ikke funnet feil ved dekket eller materialet. Jeg fikk derfor faktura på nytt dekk, nøyaktig samme pris som det hadde om høsten da jeg fikk det hjem. Hele reklamasjonsprosessen var meget ryddig og gikk som på skinner, selv om jeg ikke fikk gjennomslag for mitt krav. De skulle heller ikke ha betalt for returfrakt av det utslitte dekket.
Noen som har synspunkter på den underlige slitasjen med blanke sider og mønster igjen på midten?
Mvh Oldmekker
Tidligere motorsykler:
'95 Honda CB500 (2006-2007)
'99 BMW R850RT (2007-2008)
'91 Yamaha XT 600E (2009-2011)
'02 Suzuki V Strom 1000 (2008-2010)
'07 Yamaha TDM900A (2010-2014)
'09 BMW F800GS (2014-2015)
'11 Yamaha Super Tenere 1200 (2015-2018)
'15 Suzuki V Strom 1000 (2019-2019)
'13 KTM 1190 R (2019-2020)
'13 Triumph Tiger 800XC (2020-2021)
'07 BMW 1200 GS (2021-)
'99 BMW R1100RT (2021-2022)
'95 Honda CB500 (2006-2007)
'99 BMW R850RT (2007-2008)
'91 Yamaha XT 600E (2009-2011)
'02 Suzuki V Strom 1000 (2008-2010)
'07 Yamaha TDM900A (2010-2014)
'09 BMW F800GS (2014-2015)
'11 Yamaha Super Tenere 1200 (2015-2018)
'15 Suzuki V Strom 1000 (2019-2019)
'13 KTM 1190 R (2019-2020)
'13 Triumph Tiger 800XC (2020-2021)
'07 BMW 1200 GS (2021-)
'99 BMW R1100RT (2021-2022)
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: DEKKTRÅDEN
Du coaster når du har sykkelen opprett og gir på når den ligger til siden.. ? Bare en tanke...oldmekker skrev:Noen som har synspunkter på den underlige slitasjen med blanke sider og mønster igjen på midten?
Mvh Oldmekker
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: DEKKTRÅDEN
Velkommen hit....oldmekker skrev:Noen som har synspunkter på den underlige slitasjen med blanke sider og mønster igjen på midten?
For lite lufttrykk.
Evnt at du kjører skjeivt

Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39827
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: DEKKTRÅDEN
Kjørte aldri med 2,5 bar trykk i bakdekket på 900 TDM'en jeg hadde. Kjørte på med 2,5 i fordekket og mener å huske at jeg tok sjansen på å øke trykket til litt over 3,0 i bakdekket.
Bedre med litt for mye lufttrykk enn for lite.
Bedre med litt for mye lufttrykk enn for lite.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: DEKKTRÅDEN
@oldmekker: Først vil jeg ønske deg velkommen til mcsiden.
På nettsidene til Metzeler skriver de at man skal ha 2,9 bar bak, og 2,5 bar foran på Z6 dekkene. La merke til at de anbefalte annet trykk enn standard da jeg kjøpte Z6 til gamle sykkelen min. For lite trykk i dekkene vil jo føre til mer slitasje.

På nettsidene til Metzeler skriver de at man skal ha 2,9 bar bak, og 2,5 bar foran på Z6 dekkene. La merke til at de anbefalte annet trykk enn standard da jeg kjøpte Z6 til gamle sykkelen min. For lite trykk i dekkene vil jo føre til mer slitasje.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
-
- Innlegg: 52
- Registrert: 21 nov 2009, 23:26
- Motorsykkelen din: BMW R1250GSA 2019
- Bosted: Vestfold
Re: DEKKTRÅDEN
Hei
Jeg må bare gi litt ros for Metzeler M3 (kjøpt på motorsykkeldekk.com)
Har kjørt 7.500km og bakdekk har 3mm igjen på midten.
Fordekk begynner å få tegn til trapping.
Det har da vært blandet kjøring (alene-passasjer-bagasje-rolig-litt ikke så rolig)
De har holdt seg fast i asfalten, i både sol og regn, og har gjort en god jobb.
ang. priser, så har lokale forhandler fått ett akseptabelt nivå i år.
2.900,- (foran+bak) for Bridgestone BT-23
Det kjipe er at de skal ha 300,- per dekk de skifter + 300,- dersom du ikke kommer med hjul løse og de må skru.
Jeg må bare gi litt ros for Metzeler M3 (kjøpt på motorsykkeldekk.com)
Har kjørt 7.500km og bakdekk har 3mm igjen på midten.
Fordekk begynner å få tegn til trapping.
Det har da vært blandet kjøring (alene-passasjer-bagasje-rolig-litt ikke så rolig)
De har holdt seg fast i asfalten, i både sol og regn, og har gjort en god jobb.
ang. priser, så har lokale forhandler fått ett akseptabelt nivå i år.
2.900,- (foran+bak) for Bridgestone BT-23
Det kjipe er at de skal ha 300,- per dekk de skifter + 300,- dersom du ikke kommer med hjul løse og de må skru.
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: DEKKTRÅDEN
Hvis det er PSI du mener, så blir 40 PSI ca 2,75 bar, og 36 PSI blir ca 2,5 bar.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
-
- Innlegg: 53
- Registrert: 11 mai 2011, 08:23
- Motorsykkelen din: 2007 BMW R1200GS
- Bosted: Sør Rogaland
Pirelli Angel, erfaringer?
Nå har jeg leita og søkt etter info om Pirelli Angel, uten å finne så mye. Er det noen med erfaringer med dette dekket? Gjerne om brukeropplevelser og slitestyrke.
Jeg har fått et tilbud på kr 1450 pålagt på løse felger av det lokale mc-verksted. Noe som ikke er ille sammenliknet med motorsykkeldekk.com som skal ha 1207 kr. Legger man så på kr 200 i montering, så er man svært nære den lokale pusher.
Jeg har fått et tilbud på kr 1450 pålagt på løse felger av det lokale mc-verksted. Noe som ikke er ille sammenliknet med motorsykkeldekk.com som skal ha 1207 kr. Legger man så på kr 200 i montering, så er man svært nære den lokale pusher.
Tidligere motorsykler:
'95 Honda CB500 (2006-2007)
'99 BMW R850RT (2007-2008)
'91 Yamaha XT 600E (2009-2011)
'02 Suzuki V Strom 1000 (2008-2010)
'07 Yamaha TDM900A (2010-2014)
'09 BMW F800GS (2014-2015)
'11 Yamaha Super Tenere 1200 (2015-2018)
'15 Suzuki V Strom 1000 (2019-2019)
'13 KTM 1190 R (2019-2020)
'13 Triumph Tiger 800XC (2020-2021)
'07 BMW 1200 GS (2021-)
'99 BMW R1100RT (2021-2022)
'95 Honda CB500 (2006-2007)
'99 BMW R850RT (2007-2008)
'91 Yamaha XT 600E (2009-2011)
'02 Suzuki V Strom 1000 (2008-2010)
'07 Yamaha TDM900A (2010-2014)
'09 BMW F800GS (2014-2015)
'11 Yamaha Super Tenere 1200 (2015-2018)
'15 Suzuki V Strom 1000 (2019-2019)
'13 KTM 1190 R (2019-2020)
'13 Triumph Tiger 800XC (2020-2021)
'07 BMW 1200 GS (2021-)
'99 BMW R1100RT (2021-2022)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39827
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Pirelli Angel, erfaringer?
Har ingen 'nær engel' opplevelser med disse Pirelli-dekkene, men legger ut denne testen sånn at du kan lese hva andre har kommet fram til...:oldmekker skrev:Nå har jeg leita og søkt etter info om Pirelli Angel, uten å finne så mye. Er det noen med erfaringer med dette dekket? Gjerne om brukeropplevelser og slitestyrke.
http://img189.imageshack.us/img189/663/ ... bikeuk.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Pirelli Angel, erfaringer?
Har kjørt ca.1000 mil med Angel på 2 sykler.En Cbr 1000 og en Dobbel X.Har ingen negative ting å si om disse.Er glad i solide nelegg,men har aldri opplevd slipp selv på grensa skulder/mønsterbane.Di tåler også stor fart rett frem i kraftig regn.Ang.normalt nedlegg på våt vei er di også grei.Jeg mener normale folk IKKE tester hvor MYE det tåler på slikt føre så d har jeg ikke prøvd.Da Pirelli kom med dekket lovet di en vesentlig forlenga kjørelengde enn forgjengeren Diablo Strada noe som ser ut til å stemme.D ene settet jeg snakker om er gått ca.700mil og er omtrent halvslitt.MEGET GÅTT FORNØYD!
-
- Innlegg: 2419
- Registrert: 02 mar 2010, 18:40
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
- Bosted: Skien
Re: DEKKTRÅDEN
Da har jeg akkurat bestilt et sett Michelin PR3 til den nette sum av 2463,70 inkl. frakt! 

- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: DEKKTRÅDEN
Veldig grei pris... skulle bare ønske at PR3 ble laget til mine ukurante dimensjoner.. hehe.Banditmannen skrev:Da har jeg akkurat bestilt et sett Michelin PR3 til den nette sum av 2463,70 inkl. frakt!
150/80B16 er bakdekket...
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom