Jeg håper og tror at forholdene er lagt såpass til rette for oss slik at vi slipper å improvisere altfor mye...

De som har leid hus og hytter har forhåpentligvis fått bekreftelser på sine bestillinger og de som kommer og har med telt vil helt sikkert få anvist egnet teltplass av noen på campingen, vil jeg tro.
Senest i dag da jeg svippet innom med Tiger'n så det ut til at det var mange ledige teltplasser og midt på plassen sto det jammen også en tønnegrill

Grillkull og tennvæske kommer vi - Bakpå og jeg - innom med i morra utpå ettermiddagen.
Har også spurt campingen om vi kan fyre opp bål ved vannkanten. Ikke fått svar på dette enda, men jeg har nå i hvert fall ordnet med fyringsved sånn det det skal i hvert ikke stå på det

Engangsbestikk og engangstallerkner er kjøpt inn og kan benyttes av de som ønsker det. Og de som har med eget må selvfølgelig gjerne bruke det i stedet

Maten må dere sørge for selv, men Bakpå ville gjerne lage en grønnsaksblanding (råkost) sånn at dere slipper å tenke på det.
Tror også at hun planlegger å ta med potetsalat...
Drikke? ALU og annet drikke fås kjøpt på Jevnaker Kiwi, Coop og Rema. Kun få km. fra campingen.
Skal prøve å få til hesteskokastekonkurranse en av kveldene. Eldste sønn her hjemme kommer og forklarer hvordan reglene for dette er.
Tja...

Jo! En liten ting:
Drøftet litt oss i mellom i ... *ehem* forumledelsen om en liten Treff-avgift for dekning av bl.a. grillkull, engangstallerkner osv. osv. og ble enige om at et frivillig bidrag på kr. 50,- kunne være passende.
Kommer til å sett fram et glass med lokk merket med "50" eller no' sånt. Så får de som vil og synes det er verd det, legge en femtilapp oppi glasset...
Høres det greit ut, folkens?
Så får jeg bare ønske dere veldig velkommen til Hadeland

Blir det like bra vær i helgen som det har vært i dag, så er jeg trygg på at vi får en fin helg sammen og en kjempetur rundt Randsfjorden!!
Det gleder jeg meg virkelig til