Ellers har du nok truffet de "rette" på Biltilsynet høres det ut som - når de begynner å pirke på at den kan være farlig pga utseende...

Sant det, men jeg fikk følelse av at dersom jeg åpnet kjeften ville de tatt skiltet der og da på trass :-PBanditmannen skrev:Skulle spurt om blank motivlakk og masse krom hadde vært bedre, kan jo være blikkfang det også...
Jeg får se hva lurt jeg finner på :-)RuneMC skrev:Går jo an å gjøre mye med lakkering da, som spesielt en har vist her på forumet. Dvs i "ratifiserings"-sammenheng går det jo an å male på simulert rust, hull, osv...
Ellers har du nok truffet de "rette" på Biltilsynet høres det ut som - når de begynner å pirke på at den kan være farlig pga utseende...Ikke noe jeg lar meg distrahere av, og ihvertfall ikke bilistene av idag som har blikket mer på mobilen/GPS'en enn veien...
hva er grensen på DB ? Hvordan måles det?Bjønnavind skrev:
Eksosanlegget var de heller ikke imponert over.. Målte for høy desibel uten Lyddemperne![]()
Tæppatå'k!
Selvfølgelig er det basisk... :-) Jeg kaller det syre, for da skjønner folk at det etser og er farlig hvis de velter bensintanken :-)Jompa skrev:Så gøy at du er begynt å forske på alternativt drivstoff![]()
Regner med at du kjører sykkeln på vann og kaustisk soda.
( som er basisk, ikke syre![]()
)
Aner ikke hva grensen er. Han hadde et måleapparat i nærheten av pottene, og jeg måtte la sykkelen gå på tomgang og deretter ruse motor. Fikk bare beskjed om at det var for høyt og at jeg må sette på Lyddemperne igjen..tor2502 skrev:hva er grensen på DB ? Hvordan måles det?Bjønnavind skrev:
Eksosanlegget var de heller ikke imponert over.. Målte for høy desibel uten Lyddemperne![]()
Tæppatå'k!
Joa, men det var moro så lenge det varte da! Gråter ikke over spilt melk :-)Carpa skrev:Det var da kjedelig å måtte demontere alle de spesielle artiklene du har stæsjet sykkelen opp med.