Om det er læreplan for slalomkjøring på motorveien slik som Boblehue kjører du etterlyser så tviler jeg sterkt på at den blir godkjentSnill Vaffel skrev:Jøss har du sånn til slalomkjøring også

Om det er læreplan for slalomkjøring på motorveien slik som Boblehue kjører du etterlyser så tviler jeg sterkt på at den blir godkjentSnill Vaffel skrev:Jøss har du sånn til slalomkjøring også
Hæææ?Carpa skrev:Om det er læreplan for slalomkjøring på motorveien slik som Boblehue kjører du etterlyser så tviler jeg sterkt på at den blir godkjentSnill Vaffel skrev:Jøss har du sånn til slalomkjøring også
Vel, nå har jeg ikke kjørt på en hel uke men i morgen skal jeg ha kjøretime og hele lørdagen skal jeg ha egentrening i kjøregården (under oppsyn av boblehue), så kanskje. Hvor er det da?ArcticTiger skrev:@Carpa; Begynner du å få brukbart taket på Mottor-sykkern nå eller, kjenner deg trygg![]()
Kanskje du er moden for å øvekjøre en liten tur til Smia på Berger på søndag 16/9 (førstkommende!), for en Vaffers ogog litt
![]()
?
Hmm, da må jeg mestre både hårnålsvinger og bykjøring ser jeg :-)åArcticTiger skrev:Det er like i bakgården din. http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=1882" onclick="window.open(this.href);return false;
bikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
Er det mulig å trene setemusklaturen montro for å tåle mer tresmak?![]()
![]()
Det fikser du lett! :-)Carpa skrev:Hmm, da må jeg mestre både hårnålsvinger og bykjøring ser jeg :-)åArcticTiger skrev:Det er like i bakgården din. http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=1882" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitte litt mere?bikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
Hårnålene har vel du sving påCarpa skrev:Hmm, da må jeg mestre både hårnålsvinger og bykjøring ser jeg :-)åArcticTiger skrev:Det er like i bakgården din. http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=1882" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja hørte noe om det en plass. Har et par fra en del år og kilo siden. Men dem får jeg ikke på meg tror jeg.Carpa skrev:bikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
Det er foreslått noen sykkelbukser med geleinnlegg et sted på forumet her
Helt klart mulig å trene setemusklaturen til å tåle lengre turer. Er bare å kjøre mye det.bikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
Haha, akkurat nå tror jeg at bilkjøring i Italia er lettere å håndtere for meg en bykjøring på mc i DrammenArcticTiger skrev:Hårnålene har vel du sving påCarpa skrev:Hmm, da må jeg mestre både hårnålsvinger og bykjøring ser jeg :-)åArcticTiger skrev:Det er like i bakgården din. http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=1882" onclick="window.open(this.href);return false;Og hadde ikke du litt sydlig blod i årene
Da går bykjøringen som en lek
Har jo Airhawk pute jeg, men tror nok min nye Super Tenere blir vel høy daSnikkeren skrev:Helt klart mulig å trene setemusklaturen til å tåle lengre turer. Er bare å kjøre mye det.bikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
Ellers prøvde jeg AirHawk pute da jeg prøvekjørte Ojda sin Explorer på PreHøstTuren. Tror jeg skal gå til innkjøp av en sånn til både Raggi og meg. Så kan jeg bruke den på lange etapper, og kanskje klare å få med meg Raggi på noen halvlange dagsetapper.
Du må kjøre MER Bikerdude, det holder ikke med en langtur i året vet du. Det er jo bare å slenge seg på Super-Teneren så du får prøvd den litt skikkeligbikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
bikerdude73 skrev:Ja hørte noe om det en plass. Har et par fra en del år og kilo siden. Men dem får jeg ikke på meg tror jeg.Carpa skrev:bikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
Det er foreslått noen sykkelbukser med geleinnlegg et sted på forumet her![]()
Får søke på nettet litt, de selger jo altslags nå.![]()
Det kommer nok. Jeg er treig av meg, men beveger meg hele tiden sakte forover når det gjelder det mesteArcticTiger skrev:Du må kjøre MER Bikerdude, det holder ikke med en langtur i året vet du. Det er jo bare å slenge seg på Super-Teneren så du får prøvd den litt skikkeligbikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
Det går greit å kjøre på de dekka som står pån, bare ikke råkjøre altfor fært i svinga
![]()
Hvis du tar turen austover, så er det sikkert overnattingsmuligheter og. Blir litt langt med tur-retur på samma dag
CarpaCarpa skrev:bikerdude73 skrev:Ja hørte noe om det en plass. Har et par fra en del år og kilo siden. Men dem får jeg ikke på meg tror jeg.Carpa skrev:bikerdude73 skrev:Jeg skulle absolutt tatt meg en tur til Smia... men jeg bor så langt borte.![]()
![]()
Det er foreslått noen sykkelbukser med geleinnlegg et sted på forumet her![]()
Får søke på nettet litt, de selger jo altslags nå.![]()
Er jo stretch i dem da
Du får svinge innom på lørdag om det passer. Da blir vi nok der i noen timer. Du har jo tlfnr mitt så du kan jo sjekke først om du vil :-)Chevy1974 skrev:Var så vidt innom biltilsynet i Drammen i kveld når eg likevel var forbi. Kunne jo hende at Carpa tilfeldigvis var der, men det var ho ikkje, så då reste eg vidare![]()
Veldig bra at den er åpen heile tida. I Kongsberg blir heile området sperra etter kontortid
Ja har du anledning så kom! Så kan vi sitte å skryte og heie på Carpa. :-)Carpa skrev:Du får svinge innom på lørdag om det passer. Da blir vi nok der i noen timer. Du har jo tlfnr mitt så du kan jo sjekke først om du vil :-)Chevy1974 skrev:Var så vidt innom biltilsynet i Drammen i kveld når eg likevel var forbi. Kunne jo hende at Carpa tilfeldigvis var der, men det var ho ikkje, så då reste eg vidare![]()
Veldig bra at den er åpen heile tida. I Kongsberg blir heile området sperra etter kontortid
Kanskje det blir et nytt treffsted :-)
Det er også stengt etter kontortid på Billingstad også. Har vistnok noe å gjøre med naboer og bråk