Synes sykkelen er passelig sprek, men er jo ingen turtallsmaskin, så blir til at man begynner et sted rundt 4krpm og jobber seg opp til de beskjedne 8700 omdreiningene pr. minutt

Wow...! Fantastisk flott å se!! Og for et debutinnlegg her på MCsiden.nokofalk skrev: 17 jul 2018, 11:22 Vi tok en liten tur fra Tønsberg til Bergen og Stavanger forrige helg :) Film fra turen her:
Oi, så hyggelig tilbakemelding :) Planlegger tur til alpene nå til høsten, så håper vi får filmet litt der også. Drona skal hvertfall pakkes medAJ skrev: 17 jul 2018, 11:35 Wow...! Fantastisk flott å se!! Og for et debutinnlegg her på MCsiden.no!
Ligger åpenbart mye jobb bak denne videoen som det rett og slett er deilig å se igjen igjen og igjen.
Selv om jeg ikke er helt enig i alt dere foretar dere mens dere kjører....
Men ikke heng dere opp i det.
Tror absolutt det er flere enn meg som vil ha... mer!!
Mer kofalkfilm, ja takk.
Tusen takk, gøy å prøve noe nytt. Har ingen erfaring med å klippe til film så det gikk noen timerBjerknez skrev: 17 jul 2018, 11:49 En av de mest gjennomførte videoene jeg har sett på lenge fra brukere her inne. Spennende å se hele veien og det er ikke så ofte jeg mener det. Den moralske biten skal jeg ikke henge meg opp i. Videoen er for bra for det![]()
Kan være greit å være klar over at alle har tilgang til dette forumet, også de som holder oss i ørene med blålys på taket. De fleste gidder nok ikke å henge seg opp i dette, men å dra på bakhjulet betyr at man mister førerkortet, uten spørsmål. Sjansene er nok små for at noen henger seg opp i dette her inne som sagt og personlig driter jeg i hva andre utsetter seg selv for :)
Dette er ikke for å rette noen pekefinger, men for å komme med en opplysning![]()
Men fortsett og poste videoer som dette. Skikkelig god underholdning![]()
kofalk skrev: 17 jul 2018, 12:09Oi, så hyggelig tilbakemelding :) Planlegger tur til alpene nå til høsten, så håper vi får filmet litt der også. Drona skal hvertfall pakkes medAJ skrev: 17 jul 2018, 11:35 Wow...! Fantastisk flott å se!! Og for et debutinnlegg her på MCsiden.no!
Ligger åpenbart mye jobb bak denne videoen som det rett og slett er deilig å se igjen igjen og igjen.
Selv om jeg ikke er helt enig i alt dere foretar dere mens dere kjører....
Men ikke heng dere opp i det.
Tror absolutt det er flere enn meg som vil ha... mer!!
Mer kofalkfilm, ja takk.
![]()
Kanskje du burde søke om erstatning for ett eller annet fra naturskadefondet OveBjerknez skrev: 11 aug 2018, 03:55 Ikke akkurat MC relatert, men en video jeg tok av den "fryktinngytende" uværet som var meldt i Fredrikstad i dag. Videoen er filmet i 4K.
Dette var et svært hyggelig gjensyn med Vestkappireit skrev: 03 sep 2019, 10:51 Så var den sommeren over.
I år ble det fire overnattings turer
Høydepunktet i år var turen til Måløy og Stadlandet. Er nok ikke ofte det er 27/28 grader der ute. Og MC bekledningen var noe ubehagelig å få på seg etter at vi dyppa oss i Hoddevika. Men en uforglemmelig tur/opplevelse ble det