Er ikke den aller minste tvil i min sjel

slår ingenting som gjøres på andre siden av grensen :-)å
Men poenget med at dere ikke skal velge uke 33 neste år er jo for at dere skal få med dere begge deler.ojda skrev:Ok, men for å fylle en langhelg i August. Vinner Prehøstturen hver gang![]()
Er ikke den aller minste tvil i min sjel180 mil på Vestlandet ei helg
slår ingenting som gjøres på andre siden av grensen :-)å
Så det går ikke an å like begge deler altså?Snikkeren skrev:PreHøstTur 2014 blir torsdag 14 til mandag 18 august.
Det er alltid et eller annet treff et sted, så vi kan ikke ta hensyn til det.
De som vil kjøre tur på fantastiske veier, med fantastisk natur og kjekke kjørekompiser får hive seg med på PreHøstTur.![]()
De som ikke liker slikt får dra på treff isteden.![]()
Starter planleggingen allerede nå, ja! Veldig bra, SnikkerenSnikkeren skrev:PreHøstTur 2014 blir torsdag 14 til mandag 18 august.
Så, såCarpa skrev:Så det går ikke an å like begge deler altså?Snikkeren skrev:PreHøstTur 2014 blir torsdag 14 til mandag 18 august.
De som vil kjøre tur på fantastiske veier, med fantastisk natur og kjekke kjørekompiser får hive seg med på PreHøstTur.![]()
AJ skrev:Så, såCarpa skrev:Så det går ikke an å like begge deler altså?Snikkeren skrev:PreHøstTur 2014 blir torsdag 14 til mandag 18 august.
![]()
Ikkeno' krangel, folkens![]()
Tenk hva enkelte som stadig vekk er innom her og sjekker idyllen, tenker da...![]()
Nåja... tru'kke du ska' ta dette så veldig serriøst, ojdaojda skrev:
Ganske sært å se to moderatorer bli moderert av administrator :-)å
Jeg krangler ikke jegojda skrev:AJ skrev:Så, såCarpa skrev:Så det går ikke an å like begge deler altså?Snikkeren skrev:PreHøstTur 2014 blir torsdag 14 til mandag 18 august.
![]()
Ikkeno' krangel, folkens![]()
Tenk hva enkelte som stadig vekk er innom her og sjekker idyllen, tenker da...![]()
AJ skrev:Nåja... tru'kke du ska' ta dette så veldig serriøst, ojdaojda skrev:
![]()
Litt morsomheter og fleiping i mod.teamet koster vi gjerne på oss her på MCsiden
Carpa skrev:
Jeg krangler ikke jeg![]()
Det er bare det at Snikkeren sier at jeg ikke liker å dra på tur med hyggelige venner, på fantastiske veier og med fantastisk natur, bare fordi jeg hadde det gøy på treff i Karlstad
Ingen problem med å forstå det, og veldig greit å ha faste datoer på slike årlige begivenheter.Snikkeren skrev:Carpa skrev:
Jeg krangler ikke jeg![]()
Det er bare det at Snikkeren sier at jeg ikke liker å dra på tur med hyggelige venner, på fantastiske veier og med fantastisk natur, bare fordi jeg hadde det gøy på treff i Karlstad
He he. Må jo være lov med litt sleivspark?![]()
Men datoen for PreHøstTur 2014 er satt. I fjor prøvde vi med en seinere dato, og da var det ikke så bra oppmøte. Og tidligere enn dette så har vi jo Sjusjøen.
Snikkeren skrev:Trenger ikke å kjøre fort for å være med på PreHøstTur. Det ordner seg fint. I år var vi 2/3 "grupper". En gruppe som tok det rolig, en gruppe som kjørte "aktivt", og så SuperMorten midt i mellom.![]()
Og strekningene er heller ikke noe å bekymre seg for. Vi stopper såppass ofte at man ikke merker at man har kjørt 40 mil på en dag.
Synes du klarte deg bra jeg..hakhap skrev:Snikkeren skrev:Trenger ikke å kjøre fort for å være med på PreHøstTur. Det ordner seg fint. I år var vi 2/3 "grupper". En gruppe som tok det rolig, en gruppe som kjørte "aktivt", og så SuperMorten midt i mellom.![]()
Og strekningene er heller ikke noe å bekymre seg for. Vi stopper såppass ofte at man ikke merker at man har kjørt 40 mil på en dag.
Rolig huh???!1 pressa fint jeg, men med cruiser dempere er det ikke all verdens å gjöre for å henge med på de vestlandske veiene:-)å
+ alle dere har sikker dobbelt med Hk mot meg
Skal se om jeg får lagt ut noen brukbare nedlegg nedover Stigedalen illøpet av ukaBusa Trond skrev:![]()
Melder trygt hjem jeg også.
Takk for turen alle sammen![]()
Mange flotte veier å kjøre på i hyggelig selskap, håper
det dukker opp noen video klipp etterhvert
Ja; treff er treff og kjøring er kjøring, viktig å skille mellom de. Det ble totalt 2148km for min del. (400,23km i snitt på fredag, lørdag og søndag)SuperMorten skrev:Treff er treff, mens dette var kjøring. Masse kjøring, og så utrolig lærerikt. Man får smake på følelsen av det å bli sliten. Spesielt sliten i hodet. Man velger selvsagt farten selv, men jeg forsøkte å henge på "teten". Ikke ulovlig fort, men på smale svingete vestlandsveier, fort nok. Dette gjør at sansene jobber i høygir. Selv har jeg flyttet mange grenser, spesielt når det kommer til nedlegg i sving, og det å holde flyten i kjøringa. Tror vi lå på noe over 40 mil hver eneste dag, og da er det klart at man har lært noe.
Og så er det så moro når vi har parkert, en 8-10 sykler står på rad, og turister kommer bort å tar bilde av oss. Dette skjedde bl.a. i Geiranger.
Forøvrig, alle som synes Trollstigen blir litt kjedelig og tam, bør ta seg en tur opp Tindeveien i fra Øvre Årdal![]()
Runden fra Otta og tilbake til Otta ble 1199 km. Sånn: http://goo.gl/maps/zVwPX (Kartet er delvis Snikkerens ære, da TomTom'en min ikke leverte "etter avtale")Gielas skrev:
Ja; treff er treff og kjøring er kjøring, viktig å skille mellom de. Det ble totalt 2148km for min del. (400,23km i snitt på fredag, lørdag og søndag)