Kommer vel på mellom 9&13 hundre.
900 dersom pakka ikke stoppes.ca 1300 med moms+gebyr.
Vanligvis betales det med kort eller Paypal ved bestilling.
kjenner ikke denne butikken.
:-)
På finn.no finnes en daglig oppdatert valuta kalkulator som er fin å bruke.lasse_hansen skrev:For de som er flinke til å sjekke litt, hva vil denne koste i norske kroner da?
http://www.nippynormans.com/products/gp ... t-065-0520" onclick="window.open(this.href);return false;
Klarte ikke å få sjekket det her nå av en eller annen grunn.
Hvordan er de med betaling osv forresten? Betaler man med visa når man bestiller? Eller faktura?
Nå har jeg bestilt, mottatt den, og fått prøvd den ut et par dager. Det jeg savner mest er kundesupport. Har litt problemer med bluetooth, får ikke lyden inn på min intercom. GPS - programmet er datert 2010 og trolig samme program som er på Iphone. Her er i alle fall nettadressen til de som har rettighetene til programmet: http://www.igomyway.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg bruker Garmin Zumo 660 på MCen og Garmin Oregon 450 på fjellet og andre fotturer , men har ofte den lille Oregon med på MC turer i fjellet hvis jeg går langt bort fra sykkelen og slikt.AJ skrev:Kjøpte meg en Garmin Montana 600 med siste versjon av City Navigator Europe installert, for litt siden.
Jeg er helt grønn på GPS, bare så det er nevnt.
Har ikke prøvd Montana GPS'en annet enn her hjemme. Dvs. ikke prøvd den i bilen for å sjekke hvordan den er å bruke. Montana er jo en GPS som har bredt bruksområde - til bil, som bærbar til fots og ikke minst til MC, slik den jeg har kjøpt er lagt opp til.
Har ingen grunn til å tro annet enn at enheten funker helt fint siden jeg finner hjemadressen og det hele, på kartet når jeg slår den på.
Det jeg er spesielt interessert i med denne GPS'en er å få lagt inn kjøreruter. Og der er jeg rimelig kunnskapsblank, for å si det sånn...![]()
Det fulgte med to kartprogram - BaseCamp og MapSource. Ikke helt ulike, men det virker som at BaseCamp har flere funksjoner. Har installert begge på PC'en.
Spørsmålet er om noen her inne på MCsiden.no har kjennskap og brukserfaring med disse kartprogrammene når det gjelder å lage gode kjøreruter?
Jeg innrømmer glatt at jeg har litt problemer med å "knekke koden" med tanke på brukergrensesnittet på begge disse programmene...
Er litt usikker på hva jeg egentlig spør om her, men mottakelig for alle gode tips om å lage gode kjøreruter som jeg kan laste inn i Montana GPS'en. Om dette også kan gjøres med Google Maps, er det kanskje det beste siden jeg fint greier ruteplanlegging med det verktøyet.
Uansett. Noen gode råd & tips der ute som kan deles på en forståelig måte med en GPS nybegynner...![]()
I følge en kar fra Garmin som jeg snakket med under Adventuredays Days i sommer, så har Garmin stoppet utviklingen av MapSource - og satser alt på BaseCamp? Det kan derfor være lurt å fokusere på å lære seg bare det programmet!AJ skrev:........
Det jeg er spesielt interessert i med denne GPS'en er å få lagt inn kjøreruter. Og der er jeg rimelig kunnskapsblank, for å si det sånn...![]()
Det fulgte med to kartprogram - BaseCamp og MapSource. Ikke helt ulike, men det virker som at BaseCamp har flere funksjoner. Har installert begge på PC'en.
Spørsmålet er om noen her inne på MCsiden.no har kjennskap og brukserfaring med disse kartprogrammene når det gjelder å lage gode kjøreruter?
Jeg innrømmer glatt at jeg har litt problemer med å "knekke koden" med tanke på brukergrensesnittet på begge disse programmene...
Det fikk ikke jeg med meg , men det var et tips som er greit å ta med seg. Da er det bare å sette seg ned å prøve og lære seg det programmet. MapSource virket for meg enklere , men tydeligvis er kanskje det andre bedre.Boxer skrev:I følge en kar fra Garmin som jeg snakket med under Adventuredays Days i sommer, så har Garmin stoppet utviklingen av MapSource - og satser alt på BaseCamp? Det kan derfor være lurt å fokusere på å lære seg bare det programmet!AJ skrev:........