artige effektkurver på det vi kjørte på den tiden..

[video]http://www.youtube.com/watch?v=J7_WAeCe ... 7F3646FAC6[/video]
Å i helsiken, her snakker vi brukbart nedleggVoodoodoo skrev:Du hakke lagt ned sykkærn årntli før sidekåpene og oljenivåglasset er slipt
De brukte nok mye trøkk på fothvilerneArcticTiger skrev:Lurer på åssen dem fikk Kontra-styrt med forhjulet så høyt oppi lufta
tror heller de sparte på fordekket og styrte med benaArcticTiger skrev:Lurer på åssen dem fikk Kontra-styrt med forhjulet så høyt oppi lufta
Jeg gjør ikke annet for tiden. Går bare å tenker på sykkel, ekstrautstyr til sykkel osv osv. Blir helt gal i kanalen av hele greienArcticTiger skrev:Det så og hørtes greit ut det der, og det er vel massevis av kg lettere enn orginalt, så gå for det
Bestill det nå i kveld, ellers får du ikke sove til natta
Nei hva skal man si? Kan se ut som om du er en farlig mann i trafikken,la seg hisse opp over noe sånt. Og i tillegg la oppmerksomheten gå fra det du holder på med(kjøre bil),til å fikle med kameraet for å ta bilde...LordShaft skrev:Hva skal en si om slikt!!! Å ligge under fartsgrensen å lage kø er en ting! Men å ha noe slikt bak på bakruten i tillegg, gjør meg rasende!!!!
Kawasaki skrev:Nei hva skal man si? Kan se ut som om du er en farlig mann i trafikken,la seg hisse opp over noe sånt. Og i tillegg la oppmerksomheten gå fra det du holder på med(kjøre bil),til å fikle med kameraet for å ta bilde...LordShaft skrev:Hva skal en si om slikt!!! Å ligge under fartsgrensen å lage kø er en ting! Men å ha noe slikt bak på bakruten i tillegg, gjør meg rasende!!!!
PN skilt,,var nok en rolig sørlending.(som meg)![]()
![]()
Stygg sak ... de sa nettopp på Dagsrevyen at det eneste som er lov å gjøre med tlf under kjøring er å ta den, og legge på ... om den er fastmontert ... alt annet er ulovligKawasaki skrev:Nei hva skal man si? Kan se ut som om du er en farlig mann i trafikken,la seg hisse opp over noe sånt. Og i tillegg la oppmerksomheten gå fra det du holder på med(kjøre bil),til å fikle med kameraet for å ta bilde...LordShaft skrev:Hva skal en si om slikt!!! Å ligge under fartsgrensen å lage kø er en ting! Men å ha noe slikt bak på bakruten i tillegg, gjør meg rasende!!!!
![]()
Det er å beholde 748'en med Termiser.LordShaft skrev:Satt å grublet litt her på "kontoret" i dag![]()
Det peneste og billigste alternativet til pen eksos med rå lyd.
Kommer faktisk en å henter den i morgen:-( tror det blir tøft å ta farvellDesmo skrev:Det er å beholde 748'en med Termiser.LordShaft skrev:Satt å grublet litt her på "kontoret" i dag![]()
Det peneste og billigste alternativet til pen eksos med rå lyd.
![]()
Slike e-poster får vi flere av hver dag på jobben. Dem gidder vel ikke gjøre slikt hvis det ikke er noen som er så rimelig urimelige og går på detteLordShaft skrev:Jeg må berømme tjuvpakket for å ta nye metoder til verks!
For to dager siden, ble jeg forsøkt oppringt fra noe som etter google å dømme var et nummer fra Hong Kong.
I dag fikk jeg brev i posten fra selveste Mr. Hua Huu
Må si det frister veldig med 10.5 mill dollar som jeg kan få gleden av å dele med han her :-)
Slike mailer er vel de fleste som har fått, men det jeg reagerer på er at dette kom nå i brevform?!Busa Trond skrev:Slike e-poster får vi flere av hver dag på jobben. Dem gidder vel ikke gjøre slikt hvis det ikke er noen som er så rimelig urimelige og går på detteLordShaft skrev:Jeg må berømme tjuvpakket for å ta nye metoder til verks!
For to dager siden, ble jeg forsøkt oppringt fra noe som etter google å dømme var et nummer fra Hong Kong.
I dag fikk jeg brev i posten fra selveste Mr. Hua Huu
Må si det frister veldig med 10.5 mill dollar som jeg kan få gleden av å dele med han her :-)![]()
Er lov å prøve seg veit du![]()
Tre ganger tre hurra for inkompetente Mr. Hua Huu