overaktive bilister til å vippe på lyshornbryteren

Jeg kjørte endel forran deg når du hentet sykkelen,
men kan ikke huske det blendet noe serlig i speilene mine

I motsetning til ojda så la jeg merke til lysene dine da vi hentet sykkelen. Jeg kommenterte det enda, så det kan nok være at du har litt høyt justerte lys.kz1300 skrev:Hei Andreas, så du ser på de små detaljene. Bra at de gjør små justeringer som blir til det bedre. Forresten kjørte en del i tunell idag og merket at flere blunket med lyset mot meg, virker som lyset kan være litt høyt stilt. Vet du om det er lettere å stille lyset på 13 modellen, leste i bloggen din at du sleit litt med å få stilt lysene riktig.Andreas skrev:Det er skummelt å finne turtallsperren på disse, framhjulet vil så gjerne opp da![]()
Nå oppdaget jeg enda en forskjell mellom 10-12` og 13` modellene. Støttestagene til toppboksen din er mer "flush" med rompa på sykkelen, på min så stikker de mer ut og skjermer litt av baklyset
Når jeg først fant ut hvilken vei justeringsskruene måtte skrues, så ble lysene bra. På min så er det motsatt iforhold til hva som står i manualenkz1300 skrev:Hei Andreas, så du ser på de små detaljene. Bra at de gjør små justeringer som blir til det bedre. Forresten kjørte en del i tunell idag og merket at flere blunket med lyset mot meg, virker som lyset kan være litt høyt stilt. Vet du om det er lettere å stille lyset på 13 modellen, leste i bloggen din at du sleit litt med å få stilt lysene riktig.Andreas skrev:Det er skummelt å finne turtallsperren på disse, framhjulet vil så gjerne opp da![]()
Nå oppdaget jeg enda en forskjell mellom 10-12` og 13` modellene. Støttestagene til toppboksen din er mer "flush" med rompa på sykkelen, på min så stikker de mer ut og skjermer litt av baklyset
kz1300 skrev:Tenkte å stoppe jeg også, men var ingen steder å snu så ble til at jeg fortsatte. Vi får ta det igjen en annen gang. Ser ut som du hadde en fin dag i Oslo.
Enig, vi er nok noen småkjørere i forhold til deg. Men håper å kunne ta noen langturer i løpet av sommeren. Har du hatt en fin pinsetur?ojda skrev:kz1300 skrev:Tenkte å stoppe jeg også, men var ingen steder å snu så ble til at jeg fortsatte. Vi får ta det igjen en annen gang. Ser ut som du hadde en fin dag i Oslo.
Uff! Dere småkjørereNå må dere se å komme dere på noen sjikkelige turer gutter
kz1300 skrev:Enig, vi er nok noen småkjørere i forhold til deg. Men håper å kunne ta noen langturer i løpet av sommeren. Har du hatt en fin pinsetur?ojda skrev:kz1300 skrev:Tenkte å stoppe jeg også, men var ingen steder å snu så ble til at jeg fortsatte. Vi får ta det igjen en annen gang. Ser ut som du hadde en fin dag i Oslo.
Uff! Dere småkjørereNå må dere se å komme dere på noen sjikkelige turer gutter
Er du på tur til Østlandet så står min klar til prøvekjøring for deg.LordShaft skrev:Det er bare en måte du kan takke på.... å det er med å poste enda flere bilder av sykkelen![]()
Det er fint liten tvil om at du har kjøpt deg et smykke av en sykkel. Har enda tilgode å prøve en slik selv, men så fort jeg får sjangsen skal jeg ikke la den gå fra meg
Nå, står vel ikke verden til påske, Jompa sier noe pent om nebbdyr. Men takk for kommentaren Jompa, og er helt enig at det går an å like både klassiske nakne sykler og de nye Adventure syklene. PS Kawasakien står i garasjen ennå, skal ikke ta deg en tur sørover å ta en testtur med rekkesekseren da?Jompa skrev:Joda, nebbdyret ditt ser skikkelig hissig ut.
Trudde aldri æ skulle skrive nokka sånt.............
Tøff sykkel, no e det vel like før æ skriv at den e pen også, best å trykke på
ok-knappen før æ gjør nokka dumt
Se der, Ducati sko. Men godt at kjerringa slapp å droppe souvenirkjøp på grunn av meg, som den gode husfaren du er så la kjerringa kjøpe masse souvenirer..ojda skrev:Hadde kjerringa hatt forståelse for å måtte droppe souvernirkjøp pga deg KZ1300
hadde jeg ofret litt plass for deg i bagasjen![]()
Men neida
![]()
Det var sikkert meg, har blitt litt standard nå at jeg tar en tur rundt Sundvollen, opp fra Hokksund og ned RV285 til Drammen. En tur på ca. 2,5 til 3 timer.Busa Trond skrev:Da jeg kjørte hjem fra jobb i går lørdag møte jeg en Multistrada rett ved brua på Ask, kunne det vært deg kz1300?
Kjørte med vinduet oppe/nedepå bilen å la merke til at det er god lyd fra den sykkelen
![]()
Leste i nye bike her at Ziggy Marley og brødrene hans kommer med en ny TV-serie. Dem reiser med Ducati Multistrada gjennom Afrika. Bare i skru på eteren å følge med kz