Ja, det må jeg si var en interessant liste!
De fleste italienske merkene gjør rimelig bra, ser det ut som.
Men ingen Aprilia modeller...

Av andre merker så glimrer med sitt fravær er KTM, Triumph, Indian, Harly-Davidson...
Ja, det må jeg si var en interessant liste!
Skulle nesten tro det siden heller ikke KTM Adventure og Duke 390 figurerer på lista...
Heller ikke Husqvarna.
Nå ligger det overaskende mange Triumph Rocket på finn.no …Bjerknez skrev: 08 okt 2022, 18:08 Jeg er derimot veldig glad for at jeg ikke kjører en mainstream motorsykkel som det går 6 av på dusinet. Artig og kjøre noe ikke alle har :)
De aller fleste annonsene er nettopp annonser fra forhandlere.dypen skrev: 08 okt 2022, 18:42Nå ligger det overaskende mange Triumph Rocket på finn.no …Bjerknez skrev: 08 okt 2022, 18:08 Jeg er derimot veldig glad for at jeg ikke kjører en mainstream motorsykkel som det går 6 av på dusinet. Artig og kjøre noe ikke alle har :)
https://www.finn.no/mc/all/search.html? ... ISHED_DESC
OK … Er dette søkbart på vegvesen.no … I tillfelle hvordan ?Bjerknez skrev: 08 okt 2022, 18:45 I følge listen hos svv, så er det registrert kun 10ish triump rocket 3 i 2022. Hvis jeg husker rett.
Ja, det går noen av den på dusinet også
Det går kanskje å dele opp søket i flere års trinn på GS for å finne antallet … over 500 sier ingen ting. Det er kanskje 1000 eller 2000 … :)Solo-rider skrev: 09 okt 2022, 13:41 Fin link dette.![]()
Det er solgt 36 stk av min type sykkel i samme farge.
93 stk totalt solgte av modellen siden den kom i 2019.
Så betydelig mindre en 1250 GS som det er solgt flere enn 500 av...