TBI81 skrev:Uff, kondolerer. Høres lite hyggelig ut. Håper verkstedet er fornuftig og håndterer dette riktig.
Jeg håper og regner med det. Er på god fot med dem, både selgere, delelager og verksted. Selv om det ikke skal ha noe å si i en slik sak.
TBI81 skrev:Uff, kondolerer. Høres lite hyggelig ut. Håper verkstedet er fornuftig og håndterer dette riktig.
Har aldri vært noen tvil om at det har kommer kjøleveske i olja. Det er den pluggen der som er årsaken til det, som jeg skriver er den rett ned i kjølekanalene i toppen.Anaxim skrev:Ut fra hva du beskriver, tyder det på at det har lekket kjølevæske inn til olja, hva enten det skyldes den skruen du beskriver eller en blåst eller lekk pakning. (Har hatt det samme på gammel bil).
Bare å kjøpe. Jeg kjører med toppboks hele tiden. Er utrolig praktisk. Klart at man kan merke noe ved veldig høye hastigheter, men da er det bare å holde seg under de hastighetene. På TDM'en merket jeg det ved 150 km/t med fullt koffertsett, men kunne kjøre enda raskere med bare toppboksen på. På SA har jeg ikke fått testet det enda .Epylypzon skrev:Vurderer å gå til innkjøp av toppboks nå. Men hører jo folk si den ikke blir noe god å kjøre da. Men kan ikke se at den blir noe værre å kjøre enn med sidevesker.
Den jeg tenker mest på er en 25 liter.
38 literen synes jeg ser litt for stor ut. Selv om det hadde vært fint med en som hjelmen går ned i. Hvis jeg hadde hatt en toppboks kunne jeg hatt kamerautstyr/pad/gopro osv der sammen med en pakksekk til klær forran. Istedenfor å kjøre med sidevesker.
Skal nedover til alpene neste søndag, så må snart bestemme meg
Kjørte med stooooor toppboks på Busan. Ikke tenk på det på 800 dinEpylypzon skrev:Vurderer å gå til innkjøp av toppboks nå. Men hører jo folk si den ikke blir noe god å kjøre da. Men kan ikke se at den blir noe værre å kjøre enn med sidevesker.
Den jeg tenker mest på er en 25 liter