Bjerknez skrev:Å vips, der var jeg eier av en Yamaha XVS 1300A! :)
:=D> :=D>

Stilig sykkel!
Gratulerer!
Bjerknez skrev:Å vips, der var jeg eier av en Yamaha XVS 1300A! :)
Takk for det folkens :)Relax skrev:Bjerknez skrev:Å vips, der var jeg eier av en Yamaha XVS 1300A! :)
:=D> :=D>![]()
Stilig sykkel!
Gratulerer!
Glemte å spørre om noen har erfaring med bruk av svenskregistrert kjøretøy over lengre tid her på berget ?Intruder skrev:Var i Charlottenberg i dag,stakk innom Harley Davidson og DER sto drømmen : 2002 Suzuki GSX 1400,kjørt 3000 km,55000 svenske ståler og den så jaggu ut som en MC....
Kanskje finne en svenskevenn og plassere en haug av ei campingvogn i buskene og registrere adresse der..
Burde vel gå like greit for meg som for den jævla engleprinsessa å ha adresse i England ?
![]()
Foreldrene min flytta over kjølen når de ble pensjonister. De beholdt norsk pensjon, men fikk 90 kvm for 300.000 nkr. Svenske bilpriser regner jeg med at de fleste kjenner til. Nå kjører ikke gammer'n mc (noe vi skal være glad for..), men mener at prisene er lavere der også. Forøvrig har svenskene EU kvote på drikkevarer. Noe som gjør det særdeles vanskelig å bli kriminell, med tanke på smugling av alkohol...Intruder skrev: Glemte å spørre om noen har erfaring med bruk av svenskregistrert kjøretøy over lengre tid her på berget ?![]()
Intruder skrev:Glemte å spørre om noen har erfaring med bruk av svenskregistrert kjøretøy over lengre tid her på berget ?Intruder skrev:Var i Charlottenberg i dag,stakk innom Harley Davidson og DER sto drømmen : 2002 Suzuki GSX 1400,kjørt 3000 km,55000 svenske ståler og den så jaggu ut som en MC....
Kanskje finne en svenskevenn og plassere en haug av ei campingvogn i buskene og registrere adresse der..
Burde vel gå like greit for meg som for den jævla engleprinsessa å ha adresse i England ?
![]()
![]()
Haha... Prestasjonsangst på et heeelt nytt nivå for min del! :)sankyo skrev:Fikk du hentet biken? Da er det bare å sette i gang.
Trinn 1:
http://www.youtube.com/watch?v=HQkGb2lrs_A" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke glem kommunikasjon og L-merkede vester på begge.Zadnez skrev:Du kan kjøre så mye du vil med ledsager
Generelt gjelder at
■dersom eleven er under 25 år må hun ha med legitimasjon, bevis for fullført trafikalt grunnkurs eller gyldig førerkort i annen klasse
■dersom eleven er over 25 år gjelder kun krav til legitimasjon
■ledsager må være 25 år og hatt førerrett i den aktuelle førerkortklasse uavbrutt de siste 5 år
http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegve ... 333074.cms" onclick="window.open(this.href);return false;