Jeg har jo mine grunner for hvorfor jeg kjøpte akkurat denne sykkelen, og har ikke angret, fordi jeg fulgte planen min hele tiden.
Det er ikke drømmesykkelen, men den passer lommeboka, behovet og jeg liker sykkelen veldig godt.
Den dagen man kjøper drømmesykkelen - hva skal man drømme om da da??
Jeg har bare ved et par anledninger sett at sykkelen blir nevnt, men ikke anbefalt, til nybegynnere, fordi den er daff, tung osv, noe jeg kan forstå hvis man da tilføyer at den er daff sammenlignet med, la oss si, en S1000R, MT-09 eller what ever. Jeg har ikke prøvd alle verdens motorsykler jeg, så jeg vet jo ikke mer enn jeg vet. Sykkelen veier 208kg inkl. alle flytende væsker, mener jeg, og har vel 87hk, så det er da ikke helt på jordet sammenlignet med de fleste andre.
Jeg var ikke langt fra å kjøpe en MT-09, men fikk ikke prøvekjøre, fikk halvparten så mye for gamlesykkelen min i innbytte hos Yamaha, og forsikringen ble 3 ganger så dyr som på Honda'n. Var egentlig disse tingene som vippet meg helt over til CB650F til slutt. Det blir større, kulere, bedre og sterkere sykkel neste gang :-) Som deg, Bjerknez, vil jeg nok prioritere sykkel som kan være bra på Europatur neste gang jeg skal bytte sykkel.
Jeg skal si ifra når jeg befinner meg i Østfoillj neste gang