Lillesøster selfølgelig.Jompa skrev:Lillesøster eller storesøster ?
Uansett, nydelig sykkel.
Storesøster er født i 2000, vesla er født i 2008.
Lillesøster selfølgelig.Jompa skrev:Lillesøster eller storesøster ?
Uansett, nydelig sykkel.
Jeg mente størrelse, ikke alder.929rr skrev:Lillesøster selfølgelig.Jompa skrev:Lillesøster eller storesøster ?
Uansett, nydelig sykkel.
...Feitere lillesøsterJompa skrev:Du skrev at nysykkelen er bredere over tanken, hvis den også er bredere over ræva og har mere kubikk blir det en ..............?929rr skrev:Lillesøster selfølgelig.Jompa skrev:Lillesøster eller storesøster ?
Uansett, nydelig sykkel.
NemligBjerknez skrev:...Feitere lillesøsterJompa skrev: hvis den også er bredere over ræva og har mere kubikk blir det en ..............?
Lillesøster.Jompa skrev:Jeg mente størrelse, ikke alder.929rr skrev:Lillesøster selfølgelig.Jompa skrev:Lillesøster eller storesøster ?
Uansett, nydelig sykkel.
Du skrev at nysykkelen er bredere over tanken, hvis den også er bredere over ræva og har mere kubikk blir det en ..............?
Jepp, var det jeg tenkte. tror jeg kansje skal trekke de litt forover samtidig. Sitter uvant opreis på -08 i forhold til den gamle.Elolz skrev:Ene hendelen på CBR'en jeg hadde ble vinklet feil etter den ble rygget ned. Løsnet klammen litt og tok det på gefühl. Hvordan folk liker hendlene og pedalene innstilt er vidt forskjellig.
Nei for all del. Dette er kun ei ferietøs 8-)Jompa skrev:Så cbr,en har ikke bare fått en lillesøster, men adoptivbror også.
Syns jeg fikk til macho biker looken jeg da:lol:LordShaft skrev:Hahaha jeg har ikke tenkt på det før, men finnes det en mandig måte å sitte på med slike 4 hjulinger
Note4