Hvilken butikk og hvor ligger den? Skal til Vilnius om en måneds tid...Cutless skrev:Plukka opp en us10 kriega for 550 kr i Vilnius. Jeg fant dessverre ikke noe annet som var interessant her.
Hva har du kjøpt i dag?
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Re: Hva har du kjøpt idag?
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.
freddy123 skrev:Ikke idag men onsdagen blei det min første leilighet :)
Så nå er jeg på utkikk etter tv :) og div Hehe
Grattis! Er jo litt spesielt med ens egen første leilighet

- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Flanker skrev:Hvilken butikk og hvor ligger den? Skal til Vilnius om en måneds tid...Cutless skrev:Plukka opp en us10 kriega for 550 kr i Vilnius. Jeg fant dessverre ikke noe annet som var interessant her.
Bikeshop het den. Men jeg tror Motoday har bedre utvalg - de ligger 4 km fra hverandre ca. Den jeg var på lå nærmest sentrum
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
¨Grattis med Kriegaveske nr. 2Cutless skrev:Flanker skrev:Hvilken butikk og hvor ligger den? Skal til Vilnius om en måneds tid...Cutless skrev:Plukka opp en us10 kriega for 550 kr i Vilnius. Jeg fant dessverre ikke noe annet som var interessant her.
Bikeshop het den. Men jeg tror Motoday har bedre utvalg - de ligger 4 km fra hverandre ca. Den jeg var på lå nærmest sentrum

- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Jo blir veldig deilig gleder meg som en liten unge til å få flytta ut og kommet på plass inn i nye leiligheten , kåken ligger i Asker :)detvarvondtdet skrev:freddy123 skrev:Ikke idag men onsdagen blei det min første leilighet :)
Grattis! Er jo litt spesielt med ens egen første leilighetHvor har du kjøpt deg kåk da?
-
- Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.
freddy123 skrev:Jo blir veldig deilig gleder meg som en liten unge til å få flytta ut og kommet på plass inn i nye leiligheten , kåken ligger i Asker :)detvarvondtdet skrev:freddy123 skrev:Ikke idag men onsdagen blei det min første leilighet :)
Grattis! Er jo litt spesielt med ens egen første leilighetHvor har du kjøpt deg kåk da?
Nice :) Liker Asker. Har vært mye der. Har en god del familie i Asker.
- Flanker
- Kontakt:
Bestilt nytt bakdekk... Metzeler Tourance Next fra Motorsykkeldekk.com. Kr. 1295,40 kom gildet på
Når det ankommer og er montert er det strengt tatt bare bremseklosser foran som gjenstår, så kan sesongen 2015 starte!

Når det ankommer og er montert er det strengt tatt bare bremseklosser foran som gjenstår, så kan sesongen 2015 starte!
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Flanker
- Kontakt:
Takk og bukkerCutless skrev:Flanker skrev:Hvilken butikk og hvor ligger den? Skal til Vilnius om en måneds tid...Cutless skrev:Plukka opp en us10 kriega for 550 kr i Vilnius. Jeg fant dessverre ikke noe annet som var interessant her.

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- kimman
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Nye dekk, Pirelli Diablo Strada, ny drevsett fra JT Chain og Hirsch tanksealersett.
Venter på fuel level sensor som gjenstår.

Så er sykkelen klar til våren!
Venter på fuel level sensor som gjenstår.

Så er sykkelen klar til våren!

- Tobben84
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
Kjøpte meg ei Kriega US30 veske til å ha som tailpack istedenfor den ur-stygge toppboksen jeg fikk med sykkelen. Greier ikke utseende på toppboksen selv om det er en adventure-sykkel
Kriega veskene ser mer sporty ut og kan utvides med en us20 på toppen også:)
Kimman - hva er den der tank-sealeren?

Kimman - hva er den der tank-sealeren?
- kimman
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZRX 1200 R
Har noe smårust på bensintanken at det lekker littgrann, så jeg håper dette tank-sealer vil fikse det, sånn at jeg slipper å måtte kjøpe en ny tank.Tobben84 skrev: Kimman - hva er den der tank-sealeren?
Her er tanksealeren, http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=219" onclick="window.open(this.href);return false;
Klim Aggressor over- og underdel fra xlmoto, etter tips fra Flankers
Greit å bytte ut det gamle undertøyet til noe nytt, og forhåpentligvis bedre :-)

- thomasa
- Motorsykkelen din: Yamaha MT-07 2015
Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Skjønner godt at det klør... bare å være godt forberedt til sesongen starter. Noe sier meg at du blir å kjøre mye i år
Note 4

Note 4
Hei!thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Velkommen, og gratulerer med fin sykkel.
Fint å få noen flere nordlenninger hit

- thomasa
Jepp! mye å se fram til :-)LordShaft skrev:Skjønner godt at det klør... bare å være godt forberedt til sesongen starter. Noe sier meg at du blir å kjøre mye i år![]()
Note 4
Hei, å takk for det!Haymaker skrev:Hei!thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Velkommen, og gratulerer med fin sykkel.
Fint å få noen flere nordlenninger hit
hoill i torsken

Takker å bukker!Elolz skrev:Velkommen og gratulerer med ny sykkel!thomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Først; velkommen her på MCsiden.no, thomasathomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)

Og grattis med ny flott sykkel

Vurderte MT-07 litt i vinter som en sykkel nr. 2. Men så ble det salg av den jeg hadde og kjøp av ny...
Og kjenner godt den gode nykjøpsfølelsen...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- thomasa
Hei å takk for det AJ! :-)AJ skrev:Først; velkommen her på MCsiden.no, thomasathomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene![]()
Og grattis med ny flott sykkel!
Vurderte MT-07 litt i vinter som en sykkel nr. 2. Men så ble det salg av den jeg hadde og kjøp av ny...
Synes det er en flott sykkel, og er nok god førstesykkel så jeg tror ikke jeg blir å angre på kjøpet

De hadde ikke rette farga hos forhandleren så nå er det noen lange uker med ventetid før sykkelen kommer mars/april

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Gratulerer med ny sykkelthomasa skrev:Hei å takk for det AJ! :-)AJ skrev:Først; velkommen her på MCsiden.no, thomasathomasa skrev:Torsdag ble det innkjøp av Yamaha MT-07 (A2) 2015 mod (fette ny så vi sei i Lofoten) med toppkoffert, tankveske og vindskjerm. Jakke å bukse fra IXS ble det og. Igår kom hjelmen i hus, Nolan N86. Nå er det kun hansker å sko igjen på lista foreløpig :-)
Og som du kanskje har skjønt så er det første sesongen min på mc, så nå begynner det klø i fingrene![]()
Og grattis med ny flott sykkel!
Synes det er en flott sykkel, og er nok god førstesykkel så jeg tror ikke jeg blir å angre på kjøpet![]()
De hadde ikke rette farga hos forhandleren så nå er det noen lange uker med ventetid før sykkelen kommer mars/april

- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Var riktigt nok igår og ikke kjøpt men bestillt et par hvite http://www.dainese.com/br_en/gua-x-strike-75759.html" onclick="window.open(this.href);return false; da mine andre "sommer" handsker begynt å vise tegn på slitasje.
Mottok til slutt Kriega R3 rumpetaske og Kriega Kube Pocket. Hadde planer om å bruke den minste der til lydopptakeren, men fant vel ut at den ble for tett. Lyden fikk mer bass enn om jeg har den direkte i lomma. Får se når sykkelen kommer om det er plass under setet kanskje 
Ellers, rumpetaska: Super kvalitet. Litt tungvinn å åpne da det er pose oppi som er surra rundt med klips for at den skal være vanntett. Men uansett grei til å oppbevare lommebok, kamera, nøkler etc oppi på kortere turer.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Ellers, rumpetaska: Super kvalitet. Litt tungvinn å åpne da det er pose oppi som er surra rundt med klips for at den skal være vanntett. Men uansett grei til å oppbevare lommebok, kamera, nøkler etc oppi på kortere turer.

Sent from my iPod touch using Tapatalk
-
- Kontakt:
Har denne rævtasken selv og er strålende fornøyd.... det er bare en vanesak det med å rulle ut toppen av posen
Note 4

Note 4
Kjekt å høre! Skal innrømme jeg ikke har prøvd den på tur ennå.LordShaft skrev:Har denne rævtasken selv og er strålende fornøyd.... det er bare en vanesak det med å rulle ut toppen av posen![]()
Note 4

-
- Kontakt:
Første som slo meg også når jeg åpnet pakken....det oste kvalitet. Min er godt brukt disse to sesongene jeg har hatt den og den bærer ikke preg av slitasje. Kjørt med den i skikkelig drit vær og innhold er fortsatt like tørt. Men ikke i den lommen i lokket. Der blir det vått. Spyler den bare ren i dusjen om den er full av sand og veistøv .
Note 4
Note 4
+1LordShaft skrev:Første som slo meg også når jeg åpnet pakken....det oste kvalitet. Min er godt brukt disse to sesongene jeg har hatt den og den bærer ikke preg av slitasje. Kjørt med den i skikkelig drit vær og innhold er fortsatt like tørt. Men ikke i den lommen i lokket. Der blir det vått. Spyler den bare ren i dusjen om den er full av sand og veistøv .
Note 4