Hva tror du Oida??
Ashland skrev:Regnet litt med det, gjør meg ingenting å kjøre på grus, men farten blir jo deretter, kjører jo ikke traktorMen, er med på alt som er gælí, så kjører de veiene folk flest fra Oslo traktene skal kjøre oppover.
Hva tror du Oida??
Stemmer detBusa Trond skrev:Lurer på om vi ikke kan ta en konjakk på at Jon har kveldsskift i morgen.
Fikk han ikke fri skulle han møte oss på Lom fredag morgen.
Ett sted som selger kaffe, viktig å tanke opp før turenAmbro skrev:Ca på hvor på Lunner møtes vi?
Snikkeren skrev:Tommelen?
Helt kongeAshland skrev:Ett sted som selger kaffe, viktig å tanke opp før turenAmbro skrev:Ca på hvor på Lunner møtes vi?![]()
Hva med Statoilen der oppe?
https://goo.gl/maps/eFNtt" onclick="window.open(this.href);return false;
Sol og sommer på fredag. Da blir det både Dalsnibba og Trollstigen, kjenner at nå er tiden inn for å legge DJI Phantom i toppboksenSnikkeren skrev:Da ser det ut som bestillingen min går i orden:
Dæven, dette blir bra gutter. :)
Kan hende jeg passerer dere der ved den tiden. På vei til en jobb på Roa... kl. 12:00.Busa Trond skrev:Helt kongeAshland skrev:Ett sted som selger kaffe, viktig å tanke opp før turenAmbro skrev:Ca på hvor på Lunner møtes vi?![]()
Hva med Statoilen der oppe?
https://goo.gl/maps/eFNtt" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Da ses vi der kl 12,00 i morgen.
Det blir knall. Snikkeren har ledige senger på Otta tror jeg.BMWilly skrev:Har fri imorra så slenger meg med fra Dokka eller noe. Skal på jobb fredag klokka to så blir bare oppvarmingsetappe for meg. Til dere som møtes på Lunner, når er dere på Dokka ca?
Hyggelig BMWilly, bra det er noen som tar ansvar for alle som melder avbudBMWilly skrev:Har fri imorra så slenger meg med fra Dokka eller noe. Skal på jobb fredag klokka to så blir bare oppvarmingsetappe for meg. Til dere som møtes på Lunner, når er dere på Dokka ca?
På Otta i "6-tiden" er notertSnikkeren skrev:Blir vel litt utover ettermiddagen, alt etter når folk klarer å være der. Jeg tipper jeg er der i 6 tiden ca.
Dessverre alt jeg får til i år og er jeg ikke på jobb må noen andre. Men, da får jeg ta det jeg får daojda skrev:Hyggelig BMWilly, bra det er noen som tar ansvar for alle som melder avbudBMWilly skrev:Har fri imorra så slenger meg med fra Dokka eller noe. Skal på jobb fredag klokka to så blir bare oppvarmingsetappe for meg. Til dere som møtes på Lunner, når er dere på Dokka ca?
Du får ta min seng da Willy :-)BMWilly skrev:Dessverre alt jeg får til i år og er jeg ikke på jobb må noen andre. Men, da får jeg ta det jeg får daojda skrev:Hyggelig BMWilly, bra det er noen som tar ansvar for alle som melder avbudBMWilly skrev:Har fri imorra så slenger meg med fra Dokka eller noe. Skal på jobb fredag klokka to så blir bare oppvarmingsetappe for meg. Til dere som møtes på Lunner, når er dere på Dokka ca?og satse på at jeg har frihelg neste år.